Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sinua luullaan oikeasti ikäistäsi nuoremmaksi.

Vierailija
05.09.2025 |

Olen siis pienikokoinen ja nuoren näköinen. Minua on aina luultu poikkeuksetta vähintään 5v nuoremmaksi kuin olenkaan. Ei kivalla tavalla, vaan niin että se on aiheuttanut noloja hetkiä ja ihmettelyä. Ihmiset pyytelevät aina hädissään anteeksi kun oikea ikäni tulee ilmi.

Nyt kun alan olla melkein 30v tämä tilanne on onneksi korjaantunut. Tuntuu etten elänyt parikymppisen elämää ollenkaan, kun en ollut ikinä se 20-jotain-vuotias, vaan aina se "siis et ookkaan lukiossa?". Ärsyttävää.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 15 - 16 ei papereita kysytty kun ostin kaljaa tai tupakkaa mutta viimeksi kysyttiin paperit yhden oluen takia kun olin 43. Oliskoha pitäny ostaa korillinen

Yhden oluen ostaminen tai pelkäna alkoholin ostaminen aiheuttaa helposti papereiden kysymisen.

Vierailija
22/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuneeko Mika Häkkinen -passiivista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella hienoa.

Vierailija
24/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Vierailija
25/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli miespuolinen työkaveri joka oli lyhyt, parta ei kasvanut kunnolla ja näytti ihan maksimissaan 19v teinipojalta.

Tällä miehellä oli ikää melkein 30v, vaimo ja lapset. Otti onneksi huumorilla kaikki asiakkaiden heitot siltä että kyllä se teidän lukiolainen kesätyöntekijä on niiiiin kiva. :D

Vierailija
26/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkossa kysyttiin vikan kerran papereita, kun olin 43. Nyt ei enää kysytä!

minulta kysyttiin kerran papereita yökerhon ovella 42  vuotiaana .....häpeillen joudin vilauttamaan

Vierailija
27/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? 

Aloitus oli provo jolla yritettiin saada ikähullu menettämään malttinsa. Valitettavasti ikähullu taitaa olla lepuuttamassa hermojaan jossain rauhallisessa paikassa.

Vierailija
28/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta mielestäni rupsahtanut. Mutta uusi naapuri luuli että pihassa leikkivä naapurin lapsi 3v on minun. Oli hämmästyneen näköinen kun sanoin että voisin olla tuon ikäisen lapsen mummi enkä äiti. Olen 56v. 

Vierailija
29/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan jatkuvasti kolmekymppiseksi Meistä tulisi hyvä pari. m48

Vierailija
30/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vittumaisinta on, kun ei saa töitä ikärasismin takia ja sitten kysytään ikää viiniä ostaessa.

Vierailija
31/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25-vuotias ja kesätöissä kiskalla. Minulta kysyttiin ihan tosissaan, saanko myydä heille olutta. Minua luultiin kutakuinkin lukioikäiseksi.

Kun olimme muuttaneet uuteen taloon ja juttelimme naapuriemme kanssa (olin 38-vuotias), naapurin mies hämmentyi suuresti, kun kävi ilmi, että olen samanikäinen kuin hänen vaimonsa. Mainittakoon, että vaimo ei ilahtunut tästä.

Nyt olen päälle 50. Jollekin on tullut yllätyksenä, että olen niin vanha. Syynä on varmaan kyllä enemmän elämäntavat ja hyvä fyysinen kunto. Alle 45-vuotiaaksi ei usko kyllä yhtään kukaan, ellei ole täysin sokea. Eipä tällä kyllä mitään isoa merkitystä ole elämälleni ollut. Oma poikani on pitkä, oli jo lapsena. Häntä vieraat ihmiset pitivät jotenkin jälkeenjääneenä, koska eivät käsittäneet, että hän oli vasta niin pieni. Se ärsytti silloin. Usein ihmiset katsovat vain lapsen pituutta eivätkä ymmärrä, että 6-7-vuotiaan lapsen kokoinen lapsi voi oikeasti olla vasta juuri 4 vuotta täyttänyt.

Vierailija
32/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, käsi ylös ketä ei ole joskus luultu ikäistään nuoremmaksi? 😂 

Vierailija
33/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän muutamia julkisuudessakin silloin tällöin vilahtavia poliittikkoja ja asiantuntijoita, joilla on ns. imagolasit. Ovat tosi nuoren, poikamaisen näköisiä, vaikka ovat yli 40. He ovat ihan oikeasti kokeneet, että heitä ei kuunnella tai oteta vakavasti, koska näyttävät teineiltä. Mustat, vahvasankaiset silmälasit tuovat edes hiukan uskottavuutta. 

Vierailija
34/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep, käsi ylös ketä ei ole joskus luultu ikäistään nuoremmaksi? 😂 

Minua. Olen ollut aina vanhoihin nahkoihin tehty. Nuorena sain tupakkaa alaikäisenä ja pääsin baareihin alaikäisenä. Kolmekymppisenä näytin keski-ikäiseltä. Nyt keski-ikäisenä näytän eläkeläiseltä. Olen joskus saanutkin eläkeläisalennusta kahviloissa. 😁

Vierailija
35/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummityttö täyttää 18v ja näyttää aidosti sellaiselta 13v. On aina rivon näköistä kun korjaa tätä ongelmaa pukeutumalla korkokenkiin ja vartalonmyötäisiin mekkoihin. 

Vierailija
36/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? 

Aloitus oli provo jolla yritettiin saada ikähullu menettämään malttinsa. Valitettavasti ikähullu taitaa olla lepuuttamassa hermojaan jossain rauhallisessa paikassa.

Ikähullu :D Onpa hassun kuuloinen hullu.

Vierailija
37/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? 

Ikähullu :D Onpa hassun kuuloinen hullu.

Hassu hän onkin kunnes muuttuu rasittavaksi jankkaajaksi.

Vierailija
38/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma. Ihmiset katsoo säälivästi ja alkaa supatella teiniäideistä kun pyyhällän menemään maha pitkällä taapero mukanani.. Olen sentään 25. 

Mielestäni oma keho vastaa ikääni, mutta naama on jotenkin lapsekas eikä raskausajan akne ja meikittömyys paranna asiaa. 

Vierailija
39/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta ei ole vielä mitään, mutta 15 aiheuttaa jo todella kiusallisia tilanteita ja väärinymmärryksiä. Kokemusta on.

N43

Vierailija
40/75 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu ongelma. Ihmiset katsoo säälivästi ja alkaa supatella teiniäideistä kun pyyhällän menemään maha pitkällä taapero mukanani.. Olen sentään 25. 

Mielestäni oma keho vastaa ikääni, mutta naama on jotenkin lapsekas eikä raskausajan akne ja meikittömyys paranna asiaa. 

Joo se on ikävää teiniraskaus supattelut. Ite kuulen sitä jatkuvasti vaikka olen M45 jolla kaljamaha kulkee aina mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi