Jenny haluaa elää miesten rahoilla
Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html
Kommentit (993)
Vierailija kirjoitti:
Vesirotalla on hiivainen tussu, ihanaa. Kannattaakin maksaa ja paljon.
Nyt menee jo käsittämättömän naisvihan puolelle. Happamia sano kettu...
Tuollaiset ei oikein mitenkään erityiset tavalliset naiset eivät kyllä varmasti onnistu huijaamaan miehiltä mitään hyödykkeitä. Ylipäätään naisilla on kovat luulot siitä että miehet heitä saalistaisi ja jokainen mies yrittää iskeä ja siitä kun vain pyytää. Itsekkin olen esim tinderissä ja ihan kivasti kait on tullut mätsejä, mutta vain yhden kanssa olen suostunut treffailemaan kesän aikana, loput monta kymmentä ovat saaneet pakit, vaikka tiedän että on pyydetty monesti ihan suoraan sänkykaveriksi, tälle päivällekkin pyydettiin, mutta ei jaksa. Naisesta maksaminen yhtään millään tavalla, edes ravintolassa ei tule kuuloonkaan, maksakaa itse miehelle ja olkaa edes perus kivoja niin kyllä miestä kiinnostaa vakavatkin jutut. M40
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei puhu suoraan sokerideittailusta, sillä sitähän tuo on?
Minusta itsensä myymistä.miksi tällaista edes julkaistaan lehdessä..pistäisi itse myynti ilmon
Pilu 5 euroo plus juoksevat kulut..ei arvostusta
Vierailija kirjoitti:
Jenny on paikalla, hyvä niin, aivot riittävät juuri ja juuri vauvapals talle!
Ajattelet hänen olevan samaa tasoa kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan vaan prostituoitu. Tarvitse hienostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TikTokissa tämä ylimielisenä kertoo juttujaan, ihan myötähäpeä tulee. En ymmärrä, kun maailmalla todella kauniita nuoria naisia, niin miksi tällä hiirulaisella olisi vientiä? ja muut yhtä hölmöt suomalaiset naiset seuraa perässä. Ei tarvii mennä kun Unkariin, Romaniaan, Tsekkeihin, niin alkaa löytymään pitkä säärisiä kaunottaria, suomalaisille ei ole annettu ulkonäkö geenejä.. Sori Jenni.
No joitain miehiä viehättää Jenny, toisia Ludmila. Ei kaikki miehet pidä samoista naisista. Suomalainen vaaleus voi olla hyvinkin eksoottista muissa maissa.
Mikä ihmeen suomalainen vaaleus, keltaiset häpyk arvat, yökötys!
Jestas, että voi ihminen olla kateellinen toisen elämä
"Hei kateus-jankkaaja, kaikki ei ole *uoralle kateellisia, vaa kritisoivat toimintaa ihan syystä. Lisäksi vielä kun sitä ulkonäköä ei ole, tai aivoja."
Mistä syystä? Kuulostat todellakin vain kateelliselta. Miten se on keneltäkään meiltä pois, miten tämä nainen elää? Kun ei sun eikä mun miehellä ole hänelle varaa maksaa kuitenkaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan vaan prostituoitu. Tarvitse hienostella.
Maailman vanhimmalle ammatille keksitään koko ajan uusia termejä. Englanniksi se on nykyään financial dating. Koskaan aiemmin ei oo maksulliset naiset ollu näin ylpeitä ammatistaan.
Mikäs siinä jos joku maksaa. Minä en maksaisi. Ja jos Jenny edellyttää niin ei pidä sitten yllättyä/pahastua jos se mieskandidaatti edellyttää myös tiettyjä asioita.
M47
Vierailija kirjoitti:
"Suomi onkin takapajaula, ei tiedetä mitään mitä maailmalla tapahtuu. Gallienne on malli ja osallistuu ilmeisesti pian Miss Universum-kisoihin. Joihin Jenny ei koskaan voi yltää."
Luulin, että te persut ette pidä ulkomaalaisista ja tummista?
Just näin.. Kun menee lähikauppaa pidemmäs, niin maailma on ihmeellinen. Jennyllä alkaa jo iskemään epätoivo ja paniikki, kun nämä Galliennen näköiset naiset rynnivät markkinoille, tosiasia on että heistä miehet maksaa, eikä harmaan hiirulaisista naisista. Sitten nämä Jennyn ihailijat nuoret naiset matkii perässä, no ei kannata jos ei ole Galliennen näköinen, mitä Suomessa ei ole.
Tää juttuhan on likalle 20.000 euron mainos. Mitähän toimittaja sai jutun teosta? Naimisissa kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naista voi jo sanoa kauniiksi: https://celebwell.com/news-gallienne-nabila-in-bathing-suit-is-a-dream-…
Jenny on rotta verrattuna tuohon :D ja silti siipeilee ja h uoraa.
Naama täynnä pistoshoitoja, turbohuulet pumpattu botoksilla, kaikki mahdolliset meikit, karvat ja feikkiripset. Kirjaimellinen muovipallo. Genetiikka? Ei voi tietää yhtään mitä saa, kun kaikki on feikkiä. Voi olla joku täysi rumiluskin kaiken tuon käsittelyn alla.
Priima genetiikka on edelleen arvokasta, sillä tuollaisesta feikistä et vaan saa jalostettua viehättäviä lapsia. Siksi luomun ei kannata koskaan alkaa sörkkimään itseään, jos on sitä priimagenetiikkaa, millä on oikeaa jalostusarvoa. Jos alkaa sörkint
"Aatelia? Onko sulla kaihi tai joku muu näköä rajoittava sairaus? R U M A ja aivan tavallinen suomalainen ä mmä."
Ilmeisesti maailmalla rikkaat miehet sit arvostavat "suomalaisia, rumia, tavallisia ämmiä. Toisin kuin palstalaiset. Nämä miehethän maksavat ihan vapaaehtoisesti.
Mulla on paremman näköinen ukrainalainen naisystävä eikä hän edellytä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa olla sinkku kuitenkin? Missä ne miehet on, onko halukkaita jonoksi asti? Yhden miehen luottokortti löytyy, mutta luottorajaa ei kertonut..
Ja vuoden sisään deitannut kahta, jotka maksoivat vuokran, laukun jms. Miten tämä edes tulee puheeksi jonkun uuden poikaystävän kanssa, että vuokra pitää maksaa, mulla ei oo rahaa, vink vink.. sitten äkkiä deittailu loppuu ja maksaa taas itse? Ei ilmeisesti pitkiä maksajasuhteita ole löytänyt. Eikä nuo maksajamiehet yleensä halua jakaa naisia. Tai ehkä jos on kallis, niin ajattelevat että jakavat taloudellista taakkaa ja kaikki saavat sek siä.
Yleensä tuollaiset naiset kai haluaa äkkiä vaimoksi, niin olisi myös vähän tulevaisuuden turvaa. Tuo menee vielä 30-v iässä kuukausi ja deitti kerrallaan. Ei siinä mitään jos on jotain rahaa ja turvaa myös omasta takaa.
Hän ei maininnut sanallakaan haluavansa vaimoksi. Jutusta sain käsityksen, että tarkoitus on matkustaa ympäri maailman ja tapailla eri miehiä.
Ja miehet elättävät. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paremman näköinen ukrainalainen naisystävä eikä hän edellytä mitään.
Mutta sulla ei taidakaan olla ns. pakka kunnossa, jotta mitään voisi edes edellyttää. Harvalla suomalaisella nimittäin on.
Goldiggerillä goldin väriset hä pykarvat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny on paikalla, hyvä niin, aivot riittävät juuri ja juuri vauvapals talle!
Ajattelet hänen olevan samaa tasoa kanssasi?
Ei missään tapauksessa ole, paljon alempana!
Taitaa Jennalle tulla realiteetit pian vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset lehtijutut on aina vähän ongelmallisia kun ne herättää kateutta köyhissä miehissä ja rumissa/vanhemmissa naisissa. Vaikka kyseinen seurustelutapa on hyvin yleinen niin olisi silti parempi jättää nämä jutut tekemättä kuten ne verotiedotkin.
No tätä rumaa ja vanhaa naista viihdyttää kyllä tämä kiukkuinen kihinä, mitä täällä palstalla saa lukea. Ihan järkkyjä kommentteja itselle tuntemattomasta ihmisestä. Kiinnostavampi ilmiö, kuin jonkun randomin tapa elää.