Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenny haluaa elää miesten rahoilla

Vierailija
05.09.2025 |

Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html

Kommentit (993)

Vierailija
441/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
442/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus valjun näköinen nainen, pitäisi edes olla katseenkestävä, että tosta maksais. En ymmärrä, kun maailma täynnä nuoria kaunottaria, että kuka tosta maksaa? Ehkä joku sokea papparainen 80v..

Genetiikka tasoa miss suomi ja täällä sumiukot ähisevät, kuinka on valju ja mitäänsanomaton. Liekö joku yksi ja sama hullu, joka näitä kommentteja syytää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun kasvatus on mennyt pieleen ja koulunkäynti ei kiinnosta.

Eikös hän ole opiskellut...

Joo ja lopetti kesken, että pystyy sokerideittailemaan, koska elämä olikin rankkaa ja hankalaa.

Ps. en kyllä usko sekuntiakaan, että tämä nainen elää elämää, jota esittää elävänsä tuossa artikkelissa.

Missä sanottiin, että lopetti opiskelut?

No ihan vaikka artikkelin ensimmäisessä virkkeessä, kun käyttää vähän deduktiivista päättelyä niin loppupäätökseen, että lopetti opiskelut kesken ei ole vaikea päätyä.

Vierailija
444/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ei oikein mitenkään erityiset tavalliset naiset eivät kyllä varmasti onnistu huijaamaan miehiltä mitään hyödykkeitä. Ylipäätään naisilla on kovat luulot siitä että miehet heitä saalistaisi ja jokainen mies yrittää iskeä ja siitä kun vain pyytää. Itsekkin olen esim tinderissä ja ihan kivasti kait on tullut mätsejä, mutta vain yhden kanssa olen suostunut treffailemaan kesän aikana, loput monta kymmentä ovat saaneet pakit, vaikka tiedän että on pyydetty monesti ihan suoraan sänkykaveriksi, tälle päivällekkin pyydettiin, mutta ei jaksa. Naisesta maksaminen yhtään millään tavalla, edes ravintolassa ei tule kuuloonkaan, maksakaa itse miehelle ja olkaa edes perus kivoja niin kyllä miestä kiinnostaa vakavatkin jutut. M40

Miten se on miehen huijausta, jos miehet tekevät rahoillaan, mitä haluavat? Nuo sivustot, joita Jenny käyttää, eivät ole tinder. Noilla sivustoilla kaikilla on ymmärrys siitä, mitä siellä tarjotaan ja mistä maksetaan. Se ei ole sänkyseura. Eikä parisuhde.

Vierailija
445/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus valjun näköinen nainen, pitäisi edes olla katseenkestävä, että tosta maksais. En ymmärrä, kun maailma täynnä nuoria kaunottaria, että kuka tosta maksaa? Ehkä joku sokea papparainen 80v..

Genetiikka tasoa miss suomi ja täällä sumiukot ähisevät, kuinka on valju ja mitäänsanomaton. Liekö joku yksi ja sama hullu, joka näitä kommentteja syytää?

No mutta kato tää on se täällä narisevien tasomiesten tavis - eli niillä ei ole hajuakaan normielämästä.

Vierailija
446/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ei oikein mitenkään erityiset tavalliset naiset eivät kyllä varmasti onnistu huijaamaan miehiltä mitään hyödykkeitä. Ylipäätään naisilla on kovat luulot siitä että miehet heitä saalistaisi ja jokainen mies yrittää iskeä ja siitä kun vain pyytää. Itsekkin olen esim tinderissä ja ihan kivasti kait on tullut mätsejä, mutta vain yhden kanssa olen suostunut treffailemaan kesän aikana, loput monta kymmentä ovat saaneet pakit, vaikka tiedän että on pyydetty monesti ihan suoraan sänkykaveriksi, tälle päivällekkin pyydettiin, mutta ei jaksa. Naisesta maksaminen yhtään millään tavalla, edes ravintolassa ei tule kuuloonkaan, maksakaa itse miehelle ja olkaa edes perus kivoja niin kyllä miestä kiinnostaa vakavatkin jutut. M40

Ajatrelit sit ruveta gigoloksi? Mut niinku vakavasti.

Vierailija
447/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa jäin miettimään. Harmi ettei toimittaja kysynyt, miten aikoo loppuelämänsä rahoittaa. Ikävuodet 40-80+ voi olla aika haastavat löytää netistä elättäjää. Hän varmaan toivoo löytävänsä pysyvän suhteen, mutta luulen että provider-ideologian miehien kanssa se on vaikeaa.

Ei minulle ainakaan ole, halukkaita riittää jonoksi asti. Sen lisäksi, että olen kaunis, kanssani voi myös keskustella muustakin kuin tiktokista. 

Vierailija
448/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aloituksen asenne on se että miehiä kiinnostaa naisessa vain nuoruus. Miksipä ei nuori nainen voisi sitten pyytää vastineeksi nuoruudestaan rahaa. Pitäisikö naisen antaa nuoruutensa jollekin miehelle täysin vastikkeetta, ihan vain todetakseen sitten jossain vaiheessa että "parasta ennen päiväys" oli ja meni ja mies lähti nuoremman matkaan? 

Vierailija
449/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos joku maksaa. Minä en maksaisi. Ja jos Jenny edellyttää niin ei pidä sitten yllättyä/pahastua jos se mieskandidaatti edellyttää myös tiettyjä asioita.

M47

Hänellä ei ole mitään velvollisuutta suostua yhtään mihinkään, mihin hän ei itse halua. 

Vierailija
450/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman vanhin ammatti, ei mitään hätää!

Ja näin, ainahan hu...ia on ollut.

Paitsi että Jennyn provider suhteisiin ei kuulu intiimiys.

Vierailija
451/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on miehen huijausta, jos miehet tekevät rahoillaan, mitä haluavat? Nuo sivustot, joita Jenny käyttää, eivät ole tinder. Noilla sivus

Ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA sänkyseuraa :D

Vierailija
452/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti aloituksen asenne on se että miehiä kiinnostaa naisessa vain nuoruus. Miksipä ei nuori nainen voisi sitten pyytää vastineeksi nuoruudestaan rahaa. Pitäisikö naisen antaa nuoruutensa jollekin miehelle täysin vastikkeetta, ihan vain todetakseen sitten jossain vaiheessa että "parasta ennen päiväys" oli ja meni ja mies lähti nuoremman matkaan? 

Ei pidä. Miesten täytyy maksaa. Ei tässä maailmassa mikään muukaan asia ole ilmaista ja niinhän sitä sanotaan että nuoruudesta pitää ottaa kaikki irti.

Vierailija
453/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta genetiikka tasoa miss suomi ja kun ehdokkaita katsoo, niin ei hurraamista ja ainut kaunis on siellä ukranalainen kilpailija. Katso universum kilpailijoden tasoa esim kolumbia, latinot ym. tai jos et huomaa eroa, niin mene specsaversille. Jenny ei ole millään mittapuulla edes kaunotar, mutta voi olla että joku haluaa seurakseen vaatimattoman näköisen naisen. 

Vierailija
454/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä uskomattoman naiivi, jos luulet noin :D

Vierailija
455/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa pitää jäädä säästöön pian, koska provider-tyyppejä tuskin kiinnostaa maksaa yli nelikymppisestä naisesta vaikka kuinka yrittäisi säilyä nuorekkaana. Aitoa nuorta löytyy kumminkin tarjolle.

Mites providerilta sujuu yhteishuoltajuus mallia vuoroviikkosysteemi? Lapsia naisen kannattaa tuohon ainakin tehdä. Hidastaa miehen muutoshaluja kummasti.

Vierailija
456/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on huor. Tiesin kyllä jo tämän naisista. 

Vierailija
457/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku uskoo joulupukkiin vielä

Vierailija
458/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenny on paikalla, hyvä niin, aivot riittävät juuri ja juuri vauvapals talle!

Ajattelet hänen olevan samaa tasoa kanssasi? 

Ei missään tapauksessa ole, paljon alempana!

No miksi olet palstalla, jos aivosi yltävät ylemmälle tasolle? Miksi olet täällä jennyn tasoisten seurassa?

Vierailija
459/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Jennalle tulla realiteetit pian vastaan.

Miten se sinun napaasi kaivelee. Näitä jennyjä on paljon maailmalla. Miehet haluavat maksaa seurasta. Suomalaisille vieras konsepti.

Vierailija
460/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei toimittaja kysynyt, miten aikoo loppuelämänsä rahoittaa. Ikävuodet 40-80+ voi olla aika haastavat löytää netistä elättäjää. 

Takoo rautaa niin kauan kuin se on kuuma. Ja kun on riittävästi merkkilaukkuja, koruja, merkkivaatteita, yms. niin niillä varmaan tienaa ihan mukavasti loppuelämänkin. Muistaakseni jostain 10v vanhasta merkkilaukusta pulitettiin lähes 10 000 euroa jossain huutokaupassa. Mammonaa ehtii hankkimaan miesten maksamana ja vinguttaa korttia miten haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi