Jenny haluaa elää miesten rahoilla
Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html
Kommentit (992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TikTokissa tämä ylimielisenä kertoo juttujaan, ihan myötähäpeä tulee. En ymmärrä, kun maailmalla todella kauniita nuoria naisia, niin miksi tällä hiirulaisella olisi vientiä? ja muut yhtä hölmöt suomalaiset naiset seuraa perässä. Ei tarvii mennä kun Unkariin, Romaniaan, Tsekkeihin, niin alkaa löytymään pitkä säärisiä kaunottaria, suomalaisille ei ole annettu ulkonäkö geenejä.. Sori Jenni.
No joitain miehiä viehättää Jenny, toisia Ludmila. Ei kaikki miehet pidä samoista naisista. Suomalainen vaaleus voi olla hyvinkin eksoottista muissa maissa.
Mikä ihmeen suomalainen vaaleus, keltaiset häpyk arvat, yökötys!
Jestas, että voi ihminen olla kateellinen toisen elämä
Niin mistä syystä? Siitä, ettei ole itsellä mahdollisuutta samaan, vai? :D
Vierailija kirjoitti:
Kateellisia riittää. Harmittaa melkein, etten elänyt samalla tavalla silloin kun olin vielä nuori ja kaunis.
Nyt ei tarvitse loisia? Kannattaisko olla onnellinen siitä.
Vierailija kirjoitti:
onko nää miesten rahoilla elävät sellaisia jotka kinuaa rahaa joka hiton ostokseen...saanko mä sen ja sen verran siihen ja tähän, voinko mä saada tuon tai tään...ei vidddu mitä meininkiä. Omanarvontuntoni ei ikinä antaisi minun keltään mitään kinuta ja anella.
Jos miehellä on todella rahaa/ varallisuutta, ei sinun tarvitse kinuta ja anella yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitten minkään näköinen, ihan perus Pirkko, mun duunistakin löytyy paremman näköisiä naisia. Ylimielisenä kertoo tosiaan TikTokissa, mitä miehiltä vaatii, lentoliput yms. Tosiaan kun menee Keski-Eurooppaan alkaa löytyä upeita kaunottaria ja totta suomalaiset on enemmän mongoliaisen näköisiä, jos ei ole saanut eksoottisia geenejä esim Sofia B. En nyt arvosta häntäkään, mutta on kaunis, jos vertaa Jenniin.
Jos pitää pistosnaamoista niin sitten pitää. Niitähän suomessakin riittää varsinkin matalammissa tuloluokissa. Mutta näkyykö näitä kulttuuripiireissä tai ylemmissä sosiaaliluokissa? Eipä juuri näy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitten minkään näköinen, ihan perus Pirkko, mun duunistakin löytyy paremman näköisiä naisia. Ylimielisenä kertoo tosiaan TikTokissa, mitä miehiltä vaatii, lentoliput yms. Tosiaan kun menee Keski-Eurooppaan alkaa löytyä upeita kaunottaria ja totta suomalaiset on enemmän mongoliaisen näköisiä, jos ei ole saanut eksoottisia geenejä esim Sofia B. En nyt arvosta häntäkään, mutta on kaunis, jos vertaa Jenniin.
Totta, Soffe parempi jahka hän leikelty. Perus iso arabi-nenä ollut jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naista voi jo sanoa kauniiksi: https://celebwell.com/news-gallienne-nabila-in-bathing-suit-is-a-dream-…
Jenny on rotta verrattuna tuohon :D ja silti siipeilee ja h uoraa.
Naama täynnä pistoshoitoja, turbohuulet pumpattu botoksilla, kaikki mahdolliset meikit, karvat ja feikkiripset. Kirjaimellinen muovipallo. Genetiikka? Ei voi tietää yhtään mitä saa, kun kaikki on feikkiä. Voi olla joku täysi rumiluskin kaiken tuon käsittelyn alla.
Priima genetiikka on edelleen arvokasta, sillä tuollaisesta feikistä et vaan saa jalostettua viehättäviä lapsia. Siksi luomun ei kannata koskaan alkaa sörkkimään itseään, jos on sitä priimagenetiikkaa, millä on oikeaa jalostusarvoa. Jos alkaa sörkint
:D
Ei kun minulla on silmät päässä ja tunnistan laadukkaan luuston, rakenteen, perimän, eikä minua pysty huijaamaan pistoksilla ja muoveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisia riittää. Harmittaa melkein, etten elänyt samalla tavalla silloin kun olin vielä nuori ja kaunis.
Nyt ei tarvitse loisia? Kannattaisko olla onnellinen siitä.
Niin, mutta olisihan sitä hieman voinut kauneuttaan omaksi edukseen enemmänkin käyttää :)
Hän taitaa olla sinkku kuitenkin? Missä ne miehet on, onko halukkaita jonoksi asti? Yhden miehen luottokortti löytyy, mutta luottorajaa ei kertonut..
Ja vuoden sisään deitannut kahta, jotka maksoivat vuokran, laukun jms. Miten tämä edes tulee puheeksi jonkun uuden poikaystävän kanssa, että vuokra pitää maksaa, mulla ei oo rahaa, vink vink.. sitten äkkiä deittailu loppuu ja maksaa taas itse? Ei ilmeisesti pitkiä maksajasuhteita ole löytänyt. Eikä nuo maksajamiehet yleensä halua jakaa naisia. Tai ehkä jos on kallis, niin ajattelevat että jakavat taloudellista taakkaa ja kaikki saavat sek siä.
Yleensä tuollaiset naiset kai haluaa äkkiä vaimoksi, niin olisi myös vähän tulevaisuuden turvaa. Tuo menee vielä 30-v iässä kuukausi ja deitti kerrallaan. Ei siinä mitään jos on jotain rahaa ja turvaa myös omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuoret naiset eivät ota tästä mallia, ihan sairasta edes mainostaa tälläistä. Mitäs sitten, kun ikää tulee ja paikat roikkuu? Ei cv:tä jossa olisi työkokemusta? hankala työllistyä mihinkään. On liian vanhakin jo tuohon juttuun, nuoruus on nopeasti ohi.
Pitää itsestään huolta ja nostaa miesten ikärajaa. Nelikymppinen on kuusikymppiselle nuori.
Mutta kun se kuuskymppinen saa edelleen sen parikymppisenkin.
Kaikki kuusikymppiset miehet eivät ole kiinnostuneita viettämään aikaa lastenlastensa ikäisten tyttöjen kanssa. Jotkut haluavar kypsää ja älykästä seuraa itselleen illanviettoihin, matkoille, harrastuksiin ym.
No sitä ei saa tuosta naisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen naamassa puoli kiloa pakkelia, muovia, jäätävät kumitissit, jne. jne.
Älkää puhuko kauneudesta, nämä naiset ovat täysin feikkejä.
Tällaiset lehtijutut on aina vähän ongelmallisia kun ne herättää kateutta köyhissä miehissä ja rumissa/vanhemmissa naisissa. Vaikka kyseinen seurustelutapa on hyvin yleinen niin olisi silti parempi jättää nämä jutut tekemättä kuten ne verotiedotkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naista voi jo sanoa kauniiksi: https://celebwell.com/news-gallienne-nabila-in-bathing-suit-is-a-dream-…
Naama täynnä pistoshoitoja, turbohuulet pumpattu botoksilla, kaikki mahdolliset meikit, karvat ja feikkiripset. Kirjaimellinen muovipallo. Genetiikka? Ei voi tietää yhtään mitä saa, kun kaikki on feikkiä. Voi olla joku täysi rumiluskin kaiken tuon käsittelyn alla.
Priima genetiikka on edelleen arvokasta, sillä tuollaisesta feikistä et vaan saa jalostettua viehättäviä lapsia. Siksi luomun ei kannata koskaan alkaa sörkkimään itseään, jos on sitä priimagenetiikkaa
Öh, tuskin tämä l umppu on mikään aatelinen? Ihan kenen tahansa Matin ja Mervin jälkeläinen. Jos kyseessä olisi old money-suku, käytös olisi aivan erilaista ja ei hakisi elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen naamassa puoli kiloa pakkelia, muovia, jäätävät kumitissit, jne. jne.
Älkää puhuko kauneudesta, nämä naiset ovat täysin feikkejä.
SIlti miehet tykkää :D ja moni muu.
Luulis olevan stressaavaa kun ei ole itse oman elämänsä herra. Toimeentulo täysin muiden varassa
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa olla sinkku kuitenkin? Missä ne miehet on, onko halukkaita jonoksi asti? Yhden miehen luottokortti löytyy, mutta luottorajaa ei kertonut..
Ja vuoden sisään deitannut kahta, jotka maksoivat vuokran, laukun jms. Miten tämä edes tulee puheeksi jonkun uuden poikaystävän kanssa, että vuokra pitää maksaa, mulla ei oo rahaa, vink vink.. sitten äkkiä deittailu loppuu ja maksaa taas itse? Ei ilmeisesti pitkiä maksajasuhteita ole löytänyt. Eikä nuo maksajamiehet yleensä halua jakaa naisia. Tai ehkä jos on kallis, niin ajattelevat että jakavat taloudellista taakkaa ja kaikki saavat sek siä.
Yleensä tuollaiset naiset kai haluaa äkkiä vaimoksi, niin olisi myös vähän tulevaisuuden turvaa. Tuo menee vielä 30-v iässä kuukausi ja deitti kerrallaan. Ei siinä mitään jos on jotain rahaa ja turvaa myös omasta takaa.
Juuri noin kuulemma. Kun mies ottaa yhteyttä niin mainitsee että vuokranmaksupäivä.
Jotkut junttimiehet myös pyytelevät naisilta kuvia yksityisesti. Itse en tällaiselle edes vastaisi, mutta olen kuullut, että jos lähettää kuvan laskusta, niin maksavat.
Jotkut miehethän oikein etsivät financial domeja. Yksinkertaiset suomi-juntit pohtivat vaan jotain muna-pilluun juttuja. :D
Yritysjohtajat muutenkin yleensä arvostavat naisia, joita ei tarvitse johtaa. Saavat siitä tarpeekseen työssä. Jos nainen kertoo mitä haluaa ja pyytää asioita, se on heille helppoa.
Häpeän hikikarpalot tyttelin isoista luuloista nousee..ompas luihu, ja tosiaan tissitön.
Olisko maks.a-kuppi?
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset lehtijutut on aina vähän ongelmallisia kun ne herättää kateutta köyhissä miehissä ja rumissa/vanhemmissa naisissa. Vaikka kyseinen seurustelutapa on hyvin yleinen niin olisi silti parempi jättää nämä jutut tekemättä kuten ne verotiedotkin.
Kaikki niaset ovat tuollaisia, mutta sitä ei saa sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Priima genetiikka on edelleen arvokasta, sillä tuollaisesta feikistä et vaan saa jalostettua viehättäviä lapsia. Siksi luomun ei kannata koskaan alkaa sö
No tuskin kuitenkaan, ei vaikuta alkoholi- tai syömishäiriöiseltä. Ja geenit ovat priimaa.