Miksei Anniina Valtonen mene lastenohjelmien juontajaksi?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina on ihana, luonnollinen ja eloisa esiintyjä. Lisää tällaista. Miksi ihmeessä se säätila pitäisi paasata kuin pappi pöntöstä?
Samaa mieltä. Kummallisia ihmisiä kun alkavat arvostella ulkonäköäkin! Jos joku naama ei miellytä siinä kaukosäätimessä on nappulat joilla pääsee pois kanavalta.
Ulkonäkö ei ole arvostelun kohde. Minä laitan äänen pois ja katson sääkartat sitä ilman Anniinan aikana. Ymmärtää paremmin millaista säätä on tulossa minäkin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina on ihana, luonnollinen ja eloisa esiintyjä. Lisää tällaista. Miksi ihmeessä se säätila pitäisi paasata kuin pappi pöntöstä?
Samaa mieltä. Kummallisia ihmisiä kun alkavat arvostella ulkonäköäkin! Jos joku naama ei miellytä siinä kaukosäätimessä on nappulat joilla pääsee pois kanavalta.
Ulkonäkö ei ole arvostelun kohde. Minä laitan äänen pois ja katson sääkartat sitä ilman Anniinan aikana. Ymmärtää paremmin millaista säätä on tulossa minäkin päivänä.
Eipä ei. Mm. nenää taas haukuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Valtonen on hyvä ministeri. Paras tuosta porukasta. Tietysti Suomen edun ja kaupan lisäämisen voi katsoa synniksi vasemmiston mielestä.
Se on Elina, daa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit siis katsoa Anniinaa lastenohjelmassa.
Uusi Katti Matikainen jota äijät katsovat yhtä mieluusti kuin lapset
Silja Sillanpää kokosi 20 vuotta sitten isät ja lapset yhteen katsomaan pikku kakkosta. Minihame ja kireät vaatteet. Se lisäsi isä lapsi hetkiä
Ainoo vaan ettei ollut. Eikä esiintymisestään ole 20:ntä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tuon tyyppisiä tarvitaan varhaiskasvatuksessa eli päikkyyn tädiksi.
Ei ne päikkyyn Jasmiina Yildisiä taida ottaa kun kiroilee niin paljon.
Mikset sinä mene päiväkotiin lässyttämään?
Mene itse pois täältä lässyttämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja Sillanpää kokosi 20 vuotta sitten isät ja lapset yhteen katsomaan pikku kakkosta. Minihame ja kireät vaatteet. Se lisäsi isä lapsi hetkiä
Ja sitä ennen minun lapsuudessani n. 55 vuotta sitten blondi Arja-täti. Hei, laukkaa ratsu reima! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. On yli 20 vuotta. Vuosituhannen alussa. Isät muistaa...
Vierailija kirjoitti:
Tuon tyyppisiä tarvitaan varhaiskasvatuksessa eli päikkyyn tädiksi.
Anniina on koulutukseltaan meteorologi, sillä pätevyydellä ei päiväkotiin pääse. Päiväkotiin voi työllistyä kasvatustieteen maisteri (opettajaksi tai johtajaksi), kasvatustieteen kandi (opettajaksi), sosionomi (opettajaksi tai varhaiskasvatuksen sosionomiksi) tai lähihoitaja (lastenhoitajaksi). Päiväkotiin töihin päästäkseen ei tarvitse olla täti, eikä päiväkodissa yleensä hoideta / kasvateta / opeteta omien sisarusten lapsia. Päiväkodin ammattilaiset eivät siis ole tätejä päiväkodin lapsille. Lisäksi työntekijöinä johtamis-, opetus- ja hoitotehtävissä on myös miehiä.
Onkohan suloisempaa näkyä kuin pikkuruinen lumileopardin poikanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. On yli 20 vuotta. Vuosituhannen alussa. Isät muistaa...
Lehtihaastattelussa Siljalta kysyttiin mitä mieltä hän on siitä, että kerää isät katsomaan pikku kakkosta. Vastaus oli jotenkin, että sehän on vain hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku muka Anniina Valtosen säätiedotuksia sään vuoksi???? T:M59
Tietenkin.
Itse katson Anniinan vuoksi
Vierailija kirjoitti:
On vaikea keskittyä kuuntelemaan asiasisältöä, kun huomio menee tapaan, jolla hän esiintyy.
No silloinhan se ongelma on sinussa ja kyvysssäsi keskittyä olennaiseen. Taitaa sulla olla keskittymisvaikeuksia muissakin asioissa.
Kukin kertoo säästä omalla tavallaan, ei se mua ole haitannut.