Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilin korkotiedot paperille, miten?

Vierailija
12.05.2026 |

Kaikkialla sanotaan että tulostamalla tiliote verkkopankista(Nordea). Mutta eipä minun tiliotteissa lue mitään korkotietoja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaanko tarvitset? Tilaa asiakaspalvelusta, maksaa kympin muistaakseni

Vierailija
2/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa maksetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkitilin korko maksetaan vuodenvaihteessa. Sieltä näkyy bruttosumma ja siitä peritty vero.

Vierailija
4/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sieltä kerran vuodessa tule korkotodistus jos on korkoja makseltu sinulle? Olisiko viesteissä tjms.

Vierailija
5/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene katsomaan sen ko tilin tietoja välilehdeltä, siellä avautuu erillinen ikkuna mistä voi tulostaa pdfn. Löytyy kun etsii vähän aikaa. 

Vierailija
6/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei nyt käyttötileille mitään korkoja makseta !  Päinvastoin pankki ottaa sulta joka kuukausi maksun kortista ja kuitista kuin jos maksat paoerilaskun niin 6€ per lasku.  TYHMÄÄ KUVITELLA .  Säästötili voi olla ilmainen ettei käyttökuluja.  Pankki virkailija voi varastaa kaikkien tililtä joka kuukausi tai sun tyttöystävä . 

Vierailija
7/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksetut korothan näkyy kyllä tiliotteessa. Mutta tilin tiedoissa on kyllä tiedot millasta korkoa maksetaan ja sen sivun voi tulostaa. Etsit vaan tilin tietosi, se kyllä löytyy jostain sieltä verkkopankista. (Olen itsekin lähettänyt niitä Kelaan, mulla Op.)

Vierailija
8/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela pyytää leskeneläkettä (jatko eläkettä) varten niitä tietoja. No mielestäni käyttötilistä ei makseta korkoa jos oikein muistan. Ja säästötili ollu tyhjillään sen verran pitkään ettei sinne mitään korkoja ole tullut. Nyt tosin voi ehkä tänä vuonna jotain korkoja tullakin.

Vierailija
9/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin katsottiin niin noin 15-45 € menee pankille kuukaudessa . Ne rikastuu.  Jos kortti maksaa 20€ kk ja muut. 

Vierailija
10/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maksetut korothan näkyy kyllä tiliotteessa. Mutta tilin tiedoissa on kyllä tiedot millasta korkoa maksetaan ja sen sivun voi tulostaa. Etsit vaan tilin tietosi, se kyllä löytyy jostain sieltä verkkopankista. (Olen itsekin lähettänyt niitä Kelaan, mulla Op.)

Löysin kyllä tilien korkotiedot mutta niitä ei vaan pysty tulostamaan. Aukeavat sellaiseen ponnahdusikkunaan eikä sitä voi tulostaa.

Ap

Vierailija
11/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ne vuodessa maksettuja korkoja ?

Vierailija
12/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nyt jumalauta ihminen korkolappuja lähettelee jos on rahaa säästössä ?   Et sä silloin ole  mikään sossun asiakas. 

Vierailija
13/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin kyllä tilien korkotiedot mutta niitä ei vaan pysty tulostamaan. Aukeavat sellaiseen ponnahdusikkunaan eikä sitä voi tulostaa.

Ap

Tottakai ne näkyy tilipahtumissa kuten muutkin panot ja menot. 

Vierailija
14/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa nyt kun SÄ SAAT JOTAIN SIITÄ ON JO MAKSETTU VEROT KYSY VEROVIRASTOSTA !   

Vierailija
15/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä varmasti pystyy tulostamaan jotenkin.

Vierailija
16/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tukia saa jos sulla on rahaa.  Mutta kuule KELA JA VEROVIRASTO ON IHAN YHTEYDESSÄ KESKENÄÄN.  SUN TULOT NÄKYY VEROVIRASTON SIVULLA . 

Vierailija
17/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun Nordean käyttötilissä on korko 0,25 %. Kun menen tilille mobiilipankissa ja painan kohtaa Korkotiedot, saan näkymän, josta voi ottaa kuvakaappauksen.

Vierailija
18/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä sen pitäisi aueta myös tulostettavaan sivuun

Vierailija
19/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksit tekee kiusaa ihmisille . Pankeissa eduskunnassa kuin kelassa myös . Ja mohamettiset kuin Juudas samoin oikein . Työpaikoilla kiusaavat toisiaan. 

Vierailija
20/27 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamuurari helluntailainen on usein vapaamuurariortodoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi