Suomen kaunein koti 2025 Official
Uusi kausi starttasi tänään. Aloitetaan uusi keskustelu tällekin kaudelle.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1657)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras voitti! Eikä ollut rahalla tehty vaan tunteella ja rakkaudella.
Onnea Äikäs pariskunnalle!!
https://www.iijokiseutu.fi/suomen-kaunein-koti-finalisti-pudasjarven-ry…
Minäkin haluaisin asua Rytingin kaltaisessa pytingissä. Ei haittaa, jos vesi pitäisi tuoda ulkoa, jos se kuitenkin menisi ulos poistoputkea pitkin ja jos tontilla on hyvä kaivovesi. Sisävessan voisi laittaa johonkin pikkuhuoneeseen - niitähän on polttavia ja pakastavia ja kompostoivia ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että pohjoisen hirsitalo järven rannalla voittaa. Perinteinen, vaalittu tunnelmaa. Rauhaa! Syke laskee ihan kodin katsomisesta.
IHANAAAA! Toiveeni toteutui. Yksinkertainen, perinteinen ja kaunis. Suomalaiset ymmärsi hyvän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Äänestyksen tulos kertoo vain siitä minkä ikäiset naiset näitä ohjelmia katselee ja äänestää.
No kerropa minun ikäni? Kun kerran tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Äänestyksen tulos kertoo vain siitä minkä ikäiset naiset näitä ohjelmia katselee ja äänestää.
Minun ikäni ainakin alkaa kakkosella. Ja olen katsonut ohjelmaa useamman kauden. Äänestin voittajaa, ja haluaisin itsekin asua samanlaisessa talossa :)
Vierailija kirjoitti:
Rytingin mummo sanoo että ois ollut pettynyt jos eivät ois voittaneet 🙈
Mutta pysyi perustelemaan hyvin, miksi pitäisi voittaa.
Eikös näitä vitivalkoisista moderneja koteja ole jo nähty tarpeeksi.
Aika sissejä ovat ilman vesijohtoja, kaasuliesi näytti olevan.
Olipa ihanaa että voitti.
Pitkän nenän saivat kaikki suurella rahalla tehdyt toistensa toisinnot.
Akat huulet törröllä esittelevät lehdistä kopioituja sisustuksiaan.
Kerrankin voitto meni kodille, joka ei ole isolla rahalla tehty. Rahalla ei saa aitoa tunnelmaa. Sillä saa kodistaan kliseisen. Tämä voittajakoti oli aito.
Katsojatkin kaipasivat jo jotain muuta kuin persoonattomia ja hengettömiä asuntoja
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihanaa että voitti.
Pitkän nenän saivat kaikki suurella rahalla tehdyt toistensa toisinnot.
Akat huulet törröllä esittelevät lehdistä kopioituja sisustuksiaan.
Olen samaa mieltä. Nämä toistensa näköiset "kopiokodit" eivät ansainneet voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Et kuunnellut perusteluja miksi näin sanoi. Olivat saaneet paljon palautetta ihmisiltä miten nämä olivat tykästyneet tähän vanhaan taloon joka on tehty hiellä, ei isolla rahalla. Joka on muuta kuin mustaa ja valkoista. Siksi olisi ollut pettymys näiden ihmistenkin puolesta jotka kaipaavat jotain tälläistä. Kannattaa kuunnella niin voi ymmärtää kuulemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme että Kouvolan hotelli tyylinen asunto 2.
Jep, olin ihan varma että voittaa
Persoonaton, onneksi ei voittanut.
En voisi elää unelmien varassa. Olen käytännöllinen ja haluan juoksevaa vettä ja mukavuuksia. Voittaja-talo on upea, mutta ei asuinkodiksi.
Lempparini on Ruoholahden villojen asunto. Enkä ole hesalainen
Ihanaa kun tuollainen perinteinen, tunnelmallinen koti voitti. Tulee ihan lapsuus ja Mauri Kunnas- kirjat mieleen tuosta. Ne kopiokodit on niin nähtyjä, tylsiä ja persoonattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pysyi perustelemaan hyvin, miksi pitäisi voittaa.
Eikös näitä vitivalkoisista moderneja koteja ole jo nähty tarpeeksi.Aika sissejä ovat ilman vesijohtoja, kaasuliesi näytti olevan.
Harvemmin on vitivalkoinen moderni koti voittanut. Esim. vuosina 2021, 2022 ja 2023 voitti vanhat puutalot.
Oon jotenkin tosi iloinen Rytingin voitosta. Piristävä poikkeus.
Hienojahan kaikki sarjan kodit olivat, mutta alkoivat kieltämättä vähän toistaa itseään. Samat sohvat ja design-kalusteet. Vähän kuin instagramia selaisi.
Ei juoksevaa vettä. Ei se voi olla 30% unelmien koti
Vierailija kirjoitti:
Katsojatkin kaipasivat jo jotain muuta kuin persoonattomia ja hengettömiä asuntoja
Olihan tänäkin vuonna monta muutakin värikästä ja persoonallista kotia kuin voittaja. Kummallinen tämä täällä viljelty käsitys, että ihan kaikki muut kodit olisi jotenkin täysin värittömiä jne, kun mukana on aina ollut tosi monenlaisia koteja.
En tykkää vanhanaikaisista jutuista, ei mun makuun tää Rytinki ollenkaan.