Suomen kaunein koti 2025 Official
Uusi kausi starttasi tänään. Aloitetaan uusi keskustelu tällekin kaudelle.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (776)
Vierailija kirjoitti:
Vika talo olikin sisustussuunnittelijan
Juu! Oon törmännyt häneen instassa. Todella kaunis talo sisältä.
Pitäisikö tämä ohjelma nimetä uudelleen Suomen Paras Sisustussuunnitelija-ohjelmaksi? Niin paljon ammattilaisten koteja mukana ja tuntuvat myös aina voittavan omassa ryhmässään.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tämä ohjelma nimetä uudelleen Suomen Paras Sisustussuunnitelija-ohjelmaksi? Niin paljon ammattilaisten koteja mukana ja tuntuvat myös aina voittavan omassa ryhmässään.
Tämä!!
Viimeisen talon makuuhuoneesta suora näkymä muutaman metrin päässä olevalle lenkkipolulle.
Hyvin suunniteltu tilat, mutta ulkoa järkyttävän näköinen lautahökkeli.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen talon makuuhuoneesta suora näkymä muutaman metrin päässä olevalle lenkkipolulle.
Hyvin suunniteltu tilat, mutta ulkoa järkyttävän näköinen lautahökkeli.
Paras toi vika talo oli näistä kolmesta, mutta samaa mieltä julkisivusta. Tuon talon tyyliin olisi sopinut julkisivu kivestä.
Tykkäsin viimeisessä kodissa erityisesti siitä että keittiössä ei ollut kultaisia vetimiä tai vesihanaa. Hopeisen väriset näyttää raikkaammilta.
Olipa kamalia skanditaloja, suurella rahalla rakennettuja.. Minimalismiako pitää kaikilla olla?
Vierailija kirjoitti:
Nykyän lastenhuoneet pieniä kopperoita ilman leluja ja lasten tavaroita. Vaikka neliöitä talossa vaikka kuinka paljon.
Tämä, kyllä meillä lasten pienenä ollessa he tarvitsivat lattiatilaa leikkeihin. Välillä oli legoista rakennettu suurkaupunkeja ym tai valtavia palapelejä koottu porukalla. Noihin koppeihin ei mahdu leikit.
Vierailija kirjoitti:
Oli todella kiva tämä jakson voittaja, kympin olis ansainnut mun kirjoissa jo sillä pyykkikuilulla! Mahtava keksintö! Ei tarvi raahata pyykkejä alakertaan sylissä vaan humps reiästä läpi suoraan pyykkikoriin :) Se jäi ihmetyttämään, että miten noi tuomarit ei sanallakaan kommentoineet sitä, että samanlainen sauna kaikissa kolmessa talossa?! Tai ehkä jotain pikku eroja, mutta pika vilkaisulla ihan sama malli kaikissa, vain puu oli erilaista.
Ne varmaan kuvaa samalla suunnalla olevat talot yhteen pötköön, eli tämän jakson talot on kuvattu ihan eripäivinä ja eivät varmaan edes muista, sitä minkälainen sauna on ollut tähän jaksoon tulevissa toisissa kodeissa.
Hulluahan se olisi, jos ne ajelisi ympäri Suomea aina yhtä jaksoa tekemässä. Kaikki samalla suunnalla olevat kodit kuvataan kerralla.
Vierailija kirjoitti:
No toisaalta, kyllähän heillä on yhtäläinen oikeus osallistua tähän, kuin kenellä tahansa.
Tai sitten pitäisi tosiaan olla kaksi sarjaa: amatööri sisustajat ja ammatti sisustajat.
Mua ei sinällään haittaa, vaikka molemmat kilpailee samassa ohjelmassa. Suomen kaunein koti on Suomen kaunein koti, olipa se sitten minkä tahansa ammatin edustajan koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteytyksestä: onko kukaan tuomari koskaan antanut huonompaa arvosanaa kuin 8? Muistaako kukaan?
Ei ole. Kaikkihan saa aina "hienot pisteet".
On annettu seiskojakin. Ja nämä kodithan on jo seulottu tähän ohjelmaan, eli huonoimmat jätetty pois, niin olisi outoa, jos sitten annettaisiin kutonen, joka mielestäni on jo todella huono numero ja koti ei alunperinkään olisi kuulunut tähän suomen _kaunein_ koti ohjelmaan.
Nää on kuitenkin ihmiset koteja ja tuskin monikaan ohjelmaan hakisi jos ohjelmaan otettaisiin sitten niinkin huonoja koteja, jotka ei ansaitsisi kutosta parempaa tai jopa vitosen tai nelosen, eli todella rumia ja huonoja koteja.
Tässä ei halut nolata ihmisiä ja heidän kotejaan, vaan ne vitosen kodit karsitaan jo alussa pois. Kyllähän siinä moni vahingon iloinen ihminen olisi mielissään, kun naapurin koti saisi kuutosen tai viitosen.
Vierailija kirjoitti:
Eka talo oli totaalisen persoonaton! Ei kukkia, ei tauluja, ei värejä. Pihakin onneton.
Toinen oli kodikkaampi. Kolmas aika kiva mutta tasakattoja en ymmärrä.
Ilmakuvasta näki, ettei se mikään tasakatto ollut vaan loiva pulpetti. Näkihän alussa kun tuomaritkin tuli että ihan normaalit rännit. Hieno tuo siperian lehtikuusi, kunhan vaan harmaantuu. Näitä alkaa kivasti näkyä ja varmasti sopii tuohon metsämaisemaan kauniisti. Kivitalo ei istuisi tohon ympäristöön millään mielestäni
Espoossa tän jakson voittaja. Asutaan lähellä niin usein nähty tuo talo kävelylenkeillä. Paras voitti!
Vierailija kirjoitti:
Oli todella kiva tämä jakson voittaja, kympin olis ansainnut mun kirjoissa jo sillä pyykkikuilulla! Mahtava keksintö!
Kuulostaa ihan kuin kyseinen perhe olisi pyykkikuilun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli todella kiva tämä jakson voittaja, kympin olis ansainnut mun kirjoissa jo sillä pyykkikuilulla! Mahtava keksintö!
Korjaus: Kuulostaa ihan kuin kyseinen perhe olisi keksinyt pyykkikuilun.
Vierailija kirjoitti:
Espoossa tän jakson voittaja. Asutaan lähellä niin usein nähty tuo talo kävelylenkeillä. Paras voitti!
Missä se sijaitsee?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kamalia skanditaloja, suurella rahalla rakennettuja.. Minimalismiako pitää kaikilla olla?
No ei pidä, eikä olekaan. Kyllähän tässäkin ohjelmassa on nähty koteja, jotka on ahdettu ihan täyteen tavaraa. Ihmiset sisustaa niin kuin haluaa. Antaa jokaisen tehdä kodistaan sellaisen missä viihtyy.
itse olen keskitien kulkija tässäkin asiassa ja tykkään, että kodissa saa olla kohtalaisesti tavaraa ja varsinkin viherkasveja, mutta en haluaisi täyteen ahdettua kotia, se olisi painajainen.
Toisaalta sellainen olisi myös ihan tyhjä koti, kuten tässä 16.10 jaksossa se ensimmäinen koti oli.
Mutta kuten sanottu, kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
En enää katso ohjelmaa, mutta näin tämän Iltiksen sivuilla.
kiva kun tulit kertomaan meille, että et enää katso ohjelmaa moneen vuoteen. Kävit varmaan paras kakku ketjussa kertomassa, että et syö kakkuja koska ne on niin kummallisia ja paras auto ketjussa, ettet aja autoa, koska et ymmärrä miksi ne ei ole sellaisia kuin ennen? 😂 Kunnon toksinen hyvänmielenlähettiläs. Asia ei minua kiinnosta, mutta käyn silti kertomassa totuuden!
Huh huh, no sellaiset miljoonalukaalit nyt sieltä! Eipä taaskaan kompaktit kontulayksiöt loistaneet elisessäkään jaksossa.
Ihmetyttää kuinka uutisoidaan jatkuvasti, ettei kansalla ole varaa edes kaupassa käyntiin. Mutta hyvä, että joillain on rahaa.
Oli todella kiva tämä jakson voittaja, kympin olis ansainnut mun kirjoissa jo sillä pyykkikuilulla! Mahtava keksintö! Ei tarvi raahata pyykkejä alakertaan sylissä vaan humps reiästä läpi suoraan pyykkikoriin :) Se jäi ihmetyttämään, että miten noi tuomarit ei sanallakaan kommentoineet sitä, että samanlainen sauna kaikissa kolmessa talossa?! Tai ehkä jotain pikku eroja, mutta pika vilkaisulla ihan sama malli kaikissa, vain puu oli erilaista.