Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini-ikäiset lastenlapset eivät enää halua mökille yöksi ja mummo pahoittaa mielensä

Vierailija
27.06.2023 |

Vaatimaton mökki, ulkohuussi ja suihkussa ei riitä lämmin vesi kuin hetkeksi.
Pienet lapset tuolla ehkä viihtyi mutta ei etenkään teinitytöt jotka haluaa huolehtia hygieniastaan. Mummo suree kun mökkiloma ei enää olekaan kiva juttu lapsenlapsille.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin voi olla? Te palstamammat olette aina väittäneet, että kun mummo hoitaa ja välittää lastenlapsistaan, nämäkin sitten tykkäävät mummosta ja ovat aina seurana. Nyt lapsenlapset kieltäytyvät mökkilomasta mummon kanssa? MIKSI?

Vierailija
2/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkähipiäinen mummo. Onko muutenkin vaikea?

Vierailija
4/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin voi olla? Te palstamammat olette aina väittäneet, että kun mummo hoitaa ja välittää lastenlapsistaan, nämäkin sitten tykkäävät mummosta ja ovat aina seurana. Nyt lapsenlapset kieltäytyvät mökkilomasta mummon kanssa? MIKSI?

Ei kyse ole mummon seurasta vaan ankeista mökkioloista. Mummoikäiset ei aina oikein ymmärrä ettei se askeettinen mökki ole nuoremmille mikään unelmien lomapaikka.

Vierailija
5/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teini se on joka ei yhtä yötä vaikka seisallaan mökillä vietä?

Vierailija
6/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään menisi tuohon mökkiin lomailemaan🤭

Vierailija
7/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska mökki on alkeellinen. Se ei riitä, että siellä mökillä on se mukava mummo.

Vierailija
8/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ymmärrettävää. En minäkään halunnut teininä mennä alkeelliselle mökille. Enkä itse asiassa välitä alkeellisista mökeistä aikuisenakaan, mutta välillä käyn kohteliaisuudesta.

Vierailija
9/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mökki, jossa aina kokoontui iso porukka ja se oli kivaa. Sitten koitti kesä, jolloin ei kukaan tullut mökille. Yksi kesä ihmeteltiin. Seuraavana kesänä mökki myytiin. Aika aikaa kutakin. Ei ole kaduttanut.

Vierailija
10/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin ymmärrettävää. En minäkään halunnut teininä mennä alkeelliselle mökille. Enkä itse asiassa välitä alkeellisista mökeistä aikuisenakaan, mutta välillä käyn kohteliaisuudesta.

Minä halusin teininä ylläpitää myös niitä perhearvoja. Ihan hyvin ne mahtui kavereiden, jne kanssa samaan kalenteriin. 

Vierailija
11/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin teininä ylläpitää myös niitä perhearvoja. Ihan hyvin ne mahtui kavereiden, jne kanssa samaan kalenteriin. 

Ja meillä teini menee edelleen sinne mökille koska haluaa levätä ja auttaa isovanhempiaan esim tehdä klapeja.

Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan ja sen arvoista jotka vanhemmat ovat heille periyttäneet. Nuori kasvaa, mutta ei sen pidä antaa hattuun nousta ja alkaa katsomaan nokanvartaan pitkin esim alkeellisia olosuhteita. 

Vierailija
12/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meillä teini menee edelleen sinne mökille koska haluaa levätä ja auttaa isovanhempiaan esim tehdä klapeja.

Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan ja sen arvoista jotka vanhemmat ovat heille periyttäneet. Nuori kasvaa, mutta ei sen pidä antaa hattuun nousta ja alkaa katsomaan nokanvartaan pitkin esim alkeellisia olosuhteita. 

En tiedä onko sun lapsi poika mutta nuo alkeelliset huussimökit on aika paljon hankalampia tytöille mm. kuukautisten vuoksi.

Vierailija
13/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuulepas teini-ikä vo8 olla helpompi tai hankalampi ihan perheen arvoista ja kasvatuksesta riippumatta. Ei ole mitenkään hirveän harvinaista että teinit kieltäytyy lähtemästä vanhempien tai isovanhempien kanssa yhtään mihinkään. Kyseessä on todennäköisesti ohimenevä muutaman vuoden kestävä vaihe.

Vierailija
14/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon on korkea aika oppia käsittelemään pettymyksiä.

Vierailija
15/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne perhearvot liittyy mummoon ja mökkiin?

Vierailija
16/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin teininä angstinen psyykenlääkkeitä syövä sekopallo. Lähdin mielelläni mökille kun kavereitakaan ei ollut.

Olisin tyytyväinen nuoren normaalihkosta teini-iästä.

Vierailija
17/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan ap kertoi miksi kieltäytyvät, eli eivät halua mökille kun ei ole mahdollisuutta huolehtia hygieniasta ja tämä on aivan oikea ja hyväksyttävä perustelu. Eivät he ole sanoneet, että eivät halua viettää aikaa mummon kanssa tai että eivät tykkää mummosta. Kyllä täytyy olla negatiivinen ihminen, että heti vetää tuollaisen johtopäätöksen siitä, että alkeellinen mökkiloma ei ole kaikkien mieleen. En itsekään menisi paikkaan jossa ei pysty huolehtimaan perushygieniasta. 

Vierailija
18/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää ja luonnollista. Mummon pitäisi tämä nyt ymmärtää.

Vierailija
19/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementiamummo joka ei ymmärrä, että lapset kasvaa?

Vierailija
20/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo saa haistaa sanonko minkä, jos tuollaisesta pahoittaa mielensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan