Miksi miehet pyytävät aina tylsälle lenkille?
En ainakaan lähde, jos tämä low effort potentiaalisen tyttöystävän eteen. Luulis olevan paikkaisen enemmän mielikuvitusta ja joo en ole pläski.
Kommentit (142)
Niin silti aina pyydetään, vaikka kesällä voi valita vaikka picnicin ja rannalla istumisen, jos haluaa tutustua. Aina se harmaa ja tylsä lenkki. Lähtisin lenkille vasta kun tunnen ihmisen.
Pieni kävely on erinomainen tapa tutustumiseen, ainakin suurimmat "redflagit" kuten ap.n ajattelutapa paljastuvat.
Onko kyseessä kävely vai juoksu?
Kävely kyllä, juoksu ei.
Mulle ois redflag, ettei mies panosta kävelyä enempää deitteihin.
Vierailija kirjoitti:
Niin silti aina pyydetään, vaikka kesällä voi valita vaikka picnicin ja rannalla istumisen, jos haluaa tutustua. Aina se harmaa ja tylsä lenkki. Lähtisin lenkille vasta kun tunnen ihmisen.
Uli uli.
Vierailija kirjoitti:
Miten itse panostat?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkän deitteihin sitten pitäisi panostaa, neiti uliuli?
Vierailija kirjoitti:
Niin on, siksi se on heti ei. Ja melkein enemmistön miehistä älynväläys on tämä sama omintakeinen idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, siksi se on heti ei. Ja melkein enemmistön miehistä älynväläys on tämä sama omintakeinen idea.
On kyllä totta, että jos ensitreffejä ei ole järjestetty Dubaihin, niin eihän niistä ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse panostat?
laittautumalla kivasti ja olemalla hyvällä fiiliksellä liikkeellä.
Mitkä miehet? Tinder-miehetkö?
Mua ei ole yksikään pyytänyt kävelemään tai lenkille. Ollaan menty kahville tai oluelle. Mutta nämä treffikumppanit ei olleet Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilyssä ei ole mitään järkeä. Sieniä kyllä voin lähteä etsimään tuntitolkulla. Kunhan on kahvia termarissa ja täys aski röökiä mukana.
Mielummin vaikka sieniä poimimaan :D
Lenkki hohhoijaa. Jokainen Matti ja Juha sitä ehdottaa. Italiassa ehdotetaan että otetaan viinipullo messiin ja downtown, jutellaan ja tutustutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli. Mikset itse vähän panosta ja ehdota parempaa paikkaa / aktiviteettia, jossa tietenkin maksat molempien puolesta, koska kerran ehdotit paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse panostat?
laittautumalla kivasti ja olemalla hyvällä fiiliksellä liikkeellä.
No niinhän se mieskin. Miksi miehen pitäisi panostaa enemmän kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse panostat?
laittautumalla kivasti ja olemalla hyvällä fiiliksellä liikkeellä.No niinhän se mieskin. Miksi miehen pitäisi panostaa enemmän kuin sinä?
Koska tasa-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä totta, että jos ensitreffejä ei ole järjestetty Dubaihin, niin eihän niistä ole mihinkään.
Oletko maksullinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli. Mikset itse vähän panosta ja ehdota parempaa paikkaa / aktiviteettia, jossa tietenkin maksat molempien puolesta, koska kerran ehdotit paikkaa?
Miehet on nykyään tällaisia prinsessoja, haluavat että kaikki ehdotetaan nokan eteen ja nainen maksaa vielä. Koetappa low-effort jantteri hiukan siirtyä maskuliini-energiaasi,jooko :)?
- julkinen. Helppo tilaisuus naiselle poistua tilanteesta jos seura ei miellytä
- kevyt aktiviteetti. Voi keskittyä toiseen tutustumiseen, mutta hiljaisetkaan hetket eivät haittaa
- ilmainen. Miestä ei jää harmittamaan jos läheisyyttä tai toisia treffejä ei tipu.
Lenkkeilyssä ei ole mitään järkeä. Sieniä kyllä voin lähteä etsimään tuntitolkulla. Kunhan on kahvia termarissa ja täys aski röökiä mukana.