Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pyytävät aina tylsälle lenkille?

Vierailija
04.09.2025 |

En ainakaan lähde, jos tämä low effort potentiaalisen tyttöystävän eteen. Luulis olevan paikkaisen enemmän mielikuvitusta ja joo en ole pläski.

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kahville meno on kaikista tylsintä. Oikeastaan kaikki missä pitää vaan istua pönöttää paikallaan, on tylsää. 

Vierailija
82/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vienyt jokaisen naisen kävelylle merenrannalle ja toiminut aina. Joku jopa kysyi tuotko deittisi aina tänne rannalle. Silti hänkin lämpeni.

Meren rannalle pyytäminen on jo eri tasoa kuin arkinen "lenkki". Ja mitä väliä vaikka useamman tapaisi samassa paikassa. Olen minäkin tavannut miehiä samassa näköala-klubissa viinillä ja lämmenneet, vaikka tienneet että siellä olen ennenkin deiteillä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kahville meno on kaikista tylsintä. Oikeastaan kaikki missä pitää vaan istua pönöttää paikallaan, on tylsää. 

Jos seura on hyvää, ei ole tylsää ;). Paitsi L E N K K I. Yksilölaji, omaa aikaa jota en jaa kyllä vieraiden kanssa.

Vierailija
84/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut muutamien tasokkaiden sinkkumiesten kanssa tästä ja he menevät sen takia mielellään ensitreffeille lenkille, että sieltä pääsee nopeasti ja helposti pois, jos naisen seura ei miellytä. Ymmärrän todella hyvin. En jaksaisi itsekään tuhlata aikaani ihmiseen, joka on esimerkiksi ylimielinen tai tyhmä kuin saapas tai näyttää aivan erilaiselta kuin kuvissa. Minä ehdotin itsekin aina sinkkuna ensitreffeiksi lenkkiä ja seuraaviin voi sitten panostaa. Ja löytyi helposti todella tasokas mies parisuhteeseen, sekin sieltä lenkkitreffeiltä. Kaikkiin seuraaviin treffeihin hän sitten panostikin, vei hienosti ulos syömään jne.

t. Nainen

Vierailija
85/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut muutamien tasokkaiden sinkkumiesten kanssa tästä ja he menevät sen takia mielellään ensitreffeille lenkille, että sieltä pääsee nopeasti ja helposti pois, jos naisen seura ei miellytä. Ymmärrän todella hyvin. En jaksaisi itsekään tuhlata aikaani ihmiseen, joka on esimerkiksi ylimielinen tai tyhmä kuin saapas tai näyttää aivan erilaiselta kuin kuvissa. Minä ehdotin itsekin aina sinkkuna ensitreffeiksi lenkkiä ja seuraaviin voi sitten panostaa. Ja löytyi helposti todella tasokas mies parisuhteeseen, sekin sieltä lenkkitreffeiltä. Kaikkiin seuraaviin treffeihin hän sitten panostikin, vei hienosti ulos syömään jne.

t. Nainen

Tasokas sinkku mies ei todellakaan ehdota hikilenkkiä naiselle josta oikeasti kiinnostunut. Lenkkeilemään ehtii kun ollaan oltu 20 v.yhdessä

Vierailija
86/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleepahan ainakin testattua, kykeneekö ja jaksaako sydänkäpy edes kävelemään omilla jaloilla, jonka kanssa olisi Dubain tms. ihmeitä yhdessä kierrellä ihailemassa. 

Minä voisin lähteä kävelylenkille jonnekin kauniiseen maastoon, mieluummin järven tai meren rannalle. Sieltä löytyy kivoja keskustelun aiheita. Piknik-reppu ja viltti mukaan ja tauko välillä toimisi hienosti. En välitä ravintola illallisista viini lasin ääressä, siellä höpöttely on väkinäistä, eikä kumppanin luonteesta saa rehellistä kuvaa, varsinkaan muutaman viinilasillisen jälkeen. Viiniä voimme kyllä ottaa myöhemmin.

Vierailija
87/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleepahan ainakin testattua, kykeneekö ja jaksaako sydänkäpy edes kävelemään omilla jaloilla, jonka kanssa olisi Dubain tms. ihmeitä yhdessä kierrellä ihailemassa. 

Minä voisin lähteä kävelylenkille jonnekin kauniiseen maastoon, mieluummin järven tai meren rannalle. Sieltä löytyy kivoja keskustelun aiheita. Piknik-reppu ja viltti mukaan ja tauko välillä toimisi hienosti. En välitä ravintola illallisista viini lasin ääressä, siellä höpöttely on väkinäistä, eikä kumppanin luonteesta saa rehellistä kuvaa, varsinkaan muutaman viinilasillisen jälkeen. Viiniä voimme kyllä ottaa myöhemmin.

Kaikki eivät halua tällaisia deittejä, varsinkin jos deittikumppanilla on reppu, se on turn-off ja tyylitön. Viiniä voi ottaa hetikin, ei myöhemmin.

Vierailija
88/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomi-lehmä suostuu halpaan lenkkiin, Euroopan naiset muualla vaatii enemmän ja miehen oletetaan tekevän romanttisempia asetelmia.

Vierailija
89/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lenkkitreffityypit ovat niin nynnyjä ja kovin jännittämään että heidän on helpompaa mennä lenkille kuin kahvilaan. 

Vierailija
90/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Tasokas sinkku mies ei todellakaan ehdota hikilenkkiä naiselle josta oikeasti kiinnostunut. Lenkkeilemään ehtii kun ollaan oltu 20 v.yhdessä

Kuka tässä on mistään hikilenkistä puhunut? Lenkkitreffini ovat aina olleet rauhallista kävelyä ja juttelua ja minulla ainakin on sen verran hyvä kunto, ettei sykkeet tuossa juuri nouse tai hiki juuri tule sen enempää kuin että kävelisin kahvilaan. Minä rakastan lenkkeillä arjessani ja etsin arkeeni jakajaa, joten haluan lenkkeillä yhdessä kumppanini kanssa ihan heti enkä 20v päästä.

Ps. Olit sinä nainen tai mies, niin ainakaan et ole tasokas kun et osaa edes yhdyssanoja kirjoittaa. Meillä varmasti hyvin eri lähtökohdat ja eri määritelmät tasokkuudelle.

Vierailija
91/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin naista treffeille saareen makkaranpaistoon. Ei lähtenyt.

Pyysin naista treffeille hautausmaalle. Ei lähtenyt.

Pyysin naista treffeille ABC huoltoasemalle. Ei lähtenyt

Pyysin naista treffeille soramontulle. Ei lähtenyt

Pyysin naista treffeille hylätylle teollisuusalueelle. Lupasi tulla muttei häntä näkynyt

Pyysin naista lenkille. Tuli paikalle mutta oli liian kovakuntoinen. En nähnyt hänestä kuin peräpään hetken aikaa.

Vierailija
92/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Low effort viesti on moi, mitä kuuluu tai mitä sun torstaihin. Low effort miehet lähettävät low effort viestejä Tinderissä. 

Vierailija
93/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

K

Tuskin olet itse "tasokas"? Rauhallinen kävely koska olet ylipainoinen? 

Onko kenties muuta tekemistä kuin kytätä yhdyssanoja? Ihan sama mitä tänne kirjottaa, kyseessä on vauva-palsta täynnä suomalaisia, ei painettu lakikirja. Pääasia että sanoo asiansa.

Vierailija
94/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu panee

Tolla et saa koskaan,pikku pili Veeti 

Oli muu tarjous kui lenkki

Vierailija
95/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua tällaisia deittejä, varsinkin jos deittikumppanilla on reppu, se on turn-off ja tyylitön. Viiniä voi ottaa hetikin, ei myöhemmin.

En halua huonokuntoista siiderivalasta tai kaappijuoppoa läähättämään vierelleni.

Vierailija
96/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin naista treffeille saareen makkaranpaistoon. Ei lähtenyt.

Pyysin naista treffeille hautausmaalle. Ei lähtenyt.

Pyysin naista treffeille ABC huoltoasemalle. Ei lähtenyt

Pyysin naista treffeille soramontulle. Ei lähtenyt

Pyysin naista treffeille hylätylle teollisuusalueelle. Lupasi tulla muttei häntä näkynyt

Pyysin naista lenkille. Tuli paikalle mutta oli liian kovakuntoinen. En nähnyt hänestä kuin peräpään hetken aikaa.

Miksi hautausmaa tai hylätty teollisuusalue?

Graffiteja ja hautakivien kaatoa?

Kas kummaa jos leidit ei lähde :D.

Vierailija
97/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu panee

Nyt et voi sanoa aina!

Vierailija
98/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki🤢🤢🥱🥱

Vierailija
99/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu panee

Tolla et saa koskaan,pikku pili Veeti 

Oli muu tarjous kui lenkki

Low effort f-boy

Vierailija
100/142 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua tällaisia deittejä, varsinkin jos deittikumppanilla on reppu, se on turn-off ja tyylitön. Viiniä voi ottaa hetikin, ei

En halua noin laiskaa ja mielikuvituksetonta kumppania kuin lenkin ehdottajaa vierelleni.