Miksi miehet pyytävät aina tylsälle lenkille?
En ainakaan lähde, jos tämä low effort potentiaalisen tyttöystävän eteen. Luulis olevan paikkaisen enemmän mielikuvitusta ja joo en ole pläski.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ois redflag, ettei mies panosta kävelyä enempää deitteihin.
Miten itse panostat?
laittautumalla kivasti ja olemalla hyvällä fiiliksellä liikkeellä.Se ei valitettavasti riitä.
M52, pääomatuloja 65 tonnia/vuosi
Mikä riittää? Noilla tuloilla mies järkkäilee deitit jos daami kiinnostaa.
Niin järkkäileekin, mutta katson tarkkaan, kuka deiteille pääsee. Ei kiinnostele joku 20 tonnia vuodessa tienaava tyhjätasku jostain kaupungin vuokraläävstä. Ne daamit, joilla on varallisuutta, ei ole ilmaisten lounaiden peräs
Todella rakastat rahaa.
Ai koska hän ei sitä rahaansa sinulle jaa?😂
Sinähän voit näyttää esimerkkiä joviaalista henkilöstä ja tarjota aina kunnolla. Koska et rakasta rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu panee
Tolla et saa koskaan,pikku pili Veeti
Mäpä sain kun laitoin netissä komealle miehelle viestin: tuu tänne niin saat kyytiä.
Se tuli, jäi ja vei mut mukanaan. Edelleen saa kyytiä.
Nuoruudessani kyyti tarkoitti autokyytiä tai selkäsaunaa. Makunsa kullakin.
Sama.
Käyn jp lenkillä.
En tosiaankaan halua tehdä tuota laittautuneena.
Kävelylle jonnekin missä on jokin kohde ja tekemistä saattaisi olla ihan kivaa hyvällä kelillä. Mutta lenkille? Ilman koiria tms. hauskuutusta mukana? Miksi??????
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monen kanssa lenkkeilevät? Eipähän mene rahaa ja pääsevät valkkaamaan.
Eipäs pääse, tällä Suomi-ukkelien poolilla vain parhaimman näköiset valkkas ja miehet apeissa ei saa juuri matcheja, joista ulistaan lehdissä jne.
Ja sitten jos match tulee, ollaan hiljaa. Ulistaan 50/50 tai korkeintaan lenkille ja sanotaan moi?
No mieti vähän ketkä tykkäävät lenkkeillä. Koirat. Koiran älykkyys on jossain 7-vuotiaan lapsen tasolla. Ehkäpä aika monen miehenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kävelylle jonnekin missä on jokin kohde ja tekemistä saattaisi olla ihan kivaa hyvällä kelillä. Mutta lenkille? Ilman koiria tms. hauskuutusta mukana? Miksi??????
Juurikin tämä, vaikka joku kaunis kohde kaupungissa tai kaupunkipuisto..eipä sekään liikaa panostusta keltään vaadi. Hiukan hoksottomia.
Lenkki voi tosiaan olla tylsä, tai sitten ei. Lenkkikohteenkin voi valita ajatuksella että siellä on jotain kivaa nähtävää ja esim mahdollisuudella poiketa kahville. Joo, ymmärrän jos lähistön 1km purtsirata on hieman tylsää kävellä ympyrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse panostat?
laittautumalla kivasti ja olemalla hyvällä fiiliksellä liikkeellä.Se ei valitettavasti riitä.
M52, pääomatuloja 65 tonnia/vuosi
Mikä riittää? Noilla tuloilla mies järkkäilee deitit jos daami kiinnostaa.
Niin järkkäileekin, mutta katson tarkkaan, kuka deiteille pääsee. Ei kiinnostele joku 20 tonnia vuodessa tienaava tyhjätasku jostain kaupungin vuokraläävstä. Ne daamit, joilla
"Ai koska hän ei sitä rahaansa sinulle jaa?😂
Sinähän voit näyttää esimerkkiä joviaalista henkilöstä ja tarjota aina kunnolla. Koska et rakasta rahaa."
Olen varattu. Mutta eihän tuollainen raha ensin -ajattelu kuvasta kovin korkeaa moraalia tai suurta sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monen kanssa lenkkeilevät? Eipähän mene rahaa ja pääsevät valkkaamaan.
Eipäs pääse, tällä Suomi-ukkelien poolilla vain parhaimman näköiset valkkas ja miehet apeissa ei saa juuri matcheja, joista ulistaan lehdissä jne.
Ja sitten jos match tulee, ollaan hiljaa. Ulistaan 50/50 tai korkeintaan lenkille ja sanotaan moi?
1 match puhui pahviroskiksien viennistä ja syytti minua etten panosta keskusteluun 😂.
Eikö ensitreffeillä molemmat maksa oman kahvinsa/oluen tms. Toki voi tarjota,mutta ei se mikään pakko ole.Ja kävelytreffeissä ole mitään pahaa...näkee miten toinen suhtautuu vaikkapa koiriin ( jos nihkeästi niin minun osaltani asia olisi siinä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse panostat?
laittautumalla kivasti ja olemalla hyvällä fiiliksellä liikkeellä.No niinhän se mieskin. Miksi miehen pitäisi panostaa enemmän kuin sinä?
Koska tasa-arvo.
Laiska kämppis-tyyppinen mies. Jota en halua. Ekat tapaamiset kertoo kuinka paljon mies panostaa sinuun jatkossakin ja suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
No mieti vähän ketkä tykkäävät lenkkeillä. Koirat. Koiran älykkyys on jossain 7-vuotiaan lapsen tasolla. Ehkäpä aika monen miehenkin.
No nyt olo jo paha argumentti. Tyhmempää en ole hetkeen kuullut.
T: se nainen, joka tykkää lenkistä ensitreffeinä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ensitreffeillä molemmat maksa oman kahvinsa/oluen tms. Toki voi tarjota,mutta ei se mikään pakko ole.Ja kävelytreffeissä ole mitään pahaa...näkee miten toinen suhtautuu vaikkapa koiriin ( jos nihkeästi niin minun osaltani asia olisi siinä).
Jos mies ei maksa ekoilla deiteillä ne jää vikoiksi tai jopa kesken. Woman walks away.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei maksa ekoilla deiteillä ne jää vikoiksi tai jopa kesken. Woman walks away.
A lady walks away.
Pyydän panolle ja aina nainen on lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Pyydän panolle ja aina nainen on lähtenyt.
18 v.mopopoika?
Harmaa lenkki on kyllä kipinän tappo.
Olen vienyt jokaisen naisen kävelylle merenrannalle ja toiminut aina. Joku jopa kysyi tuotko deittisi aina tänne rannalle. Silti hänkin lämpeni.
Nuorena kun seurusteli, niin lenkeillä oli huono keskustella. Kumpikaan ei meinannut kuulla, mitä toinen sanoi, kun olimme ulkona reippailemassa. Mielestäni on parempi keskustella sisätiloissa, kahvila on hyvä.