Miksi miehet pyytävät aina tylsälle lenkille?
En ainakaan lähde, jos tämä low effort potentiaalisen tyttöystävän eteen. Luulis olevan paikkaisen enemmän mielikuvitusta ja joo en ole pläski.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ois redflag, ettei mies panosta kävelyä enempää deitteihin.
Niin on, siksi se on heti ei. Ja melkein enemmistön miehistä älynväläys on tämä sama omintakeinen idea.
Uli uli. Mikset itse vähän panosta ja ehdota parempaa paikkaa / aktiviteettia, jossa tietenkin maksat molempien puolesta, koska kerran ehdotit paikkaa?
Osaako incel muuta kuin sanoa uliuli?
Osaako femcel sanoa muuta kuin incel?
Paljonkin, kuten vaikka kyseenalaistaa ulinasi. Argumentoi ja keskustele, älä ulise.
Koska siinä näkee naisen todellisen luonteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse panostat?
laittautumalla kivasti ja olemalla hyvällä fiiliksellä liikkeellä.Se ei valitettavasti riitä.
M52, pääomatuloja 65 tonnia/vuosi
Mikä riittää? Noilla tuloilla mies järkkäilee deitit jos daami kiinnostaa.
Niin järkkäileekin, mutta katson tarkkaan, kuka deiteille pääsee. Ei kiinnostele joku 20 tonnia vuodessa tienaava tyhjätasku jostain kaupungin vuokraläävstä. Ne daamit, joilla on varallisuutta, ei ole ilmaisten lounaiden perässä.
M52
Tarjoan ensitapaamisella, treffeilla kahvia leivoksella. Sopiva etiketti. Eräs nainen ehdotti, että miehen pitää näyttää kiinnostus, ja laittaa likoon euroja enemmän. Tämä leidi luuli, että maksan 50-100 eurojen aterian juomineen, vaikka tapoihini ei kuulu tuhlailla tuntemattomille kukkaroani tyhjäksi. En ollut samaa mieltä ehdotuksesta ja "hienosteleva naisenpuolikas" ei ollut kiinnostunut tapaamisesta, myös ilman että olisin saanut mitään kontaktia jälkikäteen. Vanha kunnon aika on mennyt naisilla sivistyksessä alas?
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi ollenkaan. Minulle liikunta on sellaista, että tykkään tehdä yksikseni. Tuossapa paljastuisi heti erilaisuus ja yhteensovittamattomuus.... varsinkin, jos mies ei joustaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse panostat?
laittautumalla kivasti ja olemalla hyvällä fiiliksellä liikkeellä.Se ei valitettavasti riitä.
Roope Ankka?
Hänhän ei romantiikkaa kaipaakaan, kun raha on rakkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse panostat?
Niin järkkäileekin, mutta katson tarkkaan, kuka deiteille pääsee. Ei kiinnostele joku 20 tonnia vuodessa tienaava tyhjätasku jostain kaupungin vuokraläävstä. Ne daamit, joilla on varallisuutta, ei ole ilmaisten lounaiden perässä.
M52
Sulla ei ole varaa..oot keski-ikäinen pötsi ukko, vaikka olis rahaa :D. Kaunista et enää saa.
Vierailija kirjoitti:
- julkinen. Helppo tilaisuus naiselle poistua tilanteesta jos seura ei miellytä
- kevyt aktiviteetti. Voi keskittyä toiseen tutustumiseen, mutta hiljaisetkaan hetket eivät haittaa
- ilmainen. Miestä ei jää harmittamaan jos läheisyyttä tai toisia treffejä ei tipu.
Terveellinen. Vaikka olisi ihan tylsä treffikumppani niin sentään saa raitista ilmaa. Paljon parempi kuin istua jossain ravintolassa/kuppilassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska tuossa näkee miehen todellisen luonteen - jos kyseessä olisi missitason kaunotar, niin mies varmaan veisi kynttiläillallidelle hienoin ravintolaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse panostat?
M52
Todella rakastat rahaa.
Minä pyydän jännälle lenkille. Hyppään puskasta naisen eteen ja koitan ottaa kiinni. Aina yhtä jännää.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan ensitapaamisella, treffeilla kahvia leivoksella. Sopiva etiketti. Eräs nainen ehdotti, että miehen pitää näyttää kiinnostus, ja laittaa likoon euroja enemmän. Tämä leidi luuli, että maksan 50-100 eurojen aterian juomineen, vaikka tapoihini ei kuulu tuhlailla tuntemattomille kukkaroani tyhjäksi. En ollut samaa mieltä ehdotuksesta ja "hienosteleva naisenpuolikas" ei ollut kiinnostunut tapaamisesta, myös ilman että olisin saanut mitään kontaktia jälkikäteen. Vanha kunnon aika on mennyt naisilla sivistyksessä alas?
Ideasi on ihan kiva, just vaikka kahvi. Sekin on julkinen paikka josta molemmat voi jatkaa matkaakin sit jos ei nappaa. Ehkä tämä leidi sitten vain omaa säännön 50-100€ deiteistä, ja ei sun ole pakko muttei myöskään hänen suostua pullakahveille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuossa näkee miehen todellisen luonteen - jos kyseessä olisi missitason kaunotar, niin mies varmaan veisi kynttiläillallidelle hienoin ravintolaan...
Tai ei uskaltaisi viedä häntä mihinkään. Juoksisi karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Naisia, kuten miehiä, on niin sanotusti moneen junaan.
Jos deitti ei suostu minun kustantamaan laskuvarjohyppyyn, saa sitten jatkaa matkaansa.
Vierailija kirjoitti:
- kevyt aktiviteetti. Voi keskittyä toiseen tutustumiseen, mutta hiljaisetkaan hetket eivät haittaa
- ilmainen. Miestä ei jää harmittamaan jos läheisyyttä tai toisia treffejä ei tipu.
En ole koskaan maksanut naisen seurasta treffeillä, eikä pidäkkään. Nainen hoitaa omat asiansa ja asuu omassa asunnossaan. Molemmilla omat rahat ja molemmat maksaa omat ostoksensa.
Vierailija kirjoitti:
Pieni kävely on erinomainen tapa tutustumiseen, ainakin suurimmat "redflagit" kuten ap.n ajattelutapa paljastuvat.
Puhuttiin LENKKEILYSTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan maksanut naisen seurasta treffeillä, eikä pidäkkään. Nainen hoitaa omat asiansa ja asuu omassa asunnossaan. Molemmilla omat rahat ja molemmat maksaa omat ostoksensa.
50/50 kämppis-mies.
Kuinkahan monen kanssa lenkkeilevät? Eipähän mene rahaa ja pääsevät valkkaamaan.
Kyllä se nyt kävelydeitteihin riittää, puolin ja toisin.
(Vähän enemmän pääomatuloja, mutta se ei ole olennaista.)