Onko mitään mielenterveys chattia ilmaista joka auki nyt?
Kommentit (21)
Täällä toinen joka kaipaisi myös. Kolmeen asti pitäisi jaksaa, soittamaan en kykene, ei jaksa puhua
Tää palsta on auki 7 - 23
Saat apua ongelmaan kuin ongelmaan. 99,99% avusta tosin pahentaa tilannetta mutta saatpahan apua.
Ainakin täällä meillä on hyvinvointialueen sivuilta mahdollisuus päästä psykiatrisen hoitajan kanssa keskustelemaan.
Tuolla pahoinvointialueella saat psykopaatti hoitajan chattaa sulle
Vierailija kirjoitti:
Tuolla pahoinvointialueella saat psykopaatti hoitajan chattaa sulle
Joo, joskus 6h jonotuksen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Valoa-chat arkisin 12-15.
Olin kerran yhteydessä sinne, ei sieltä mitään apua saa, kyselevät vaan ja vielä enemmän masennuin kun ajattelin, että saisin jotain toivoa elämääni.
Ennemmin täällä on elämänkokemusta kun siellä jollain chattaajalla, kuka lie sitten yleensä onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valoa-chat arkisin 12-15.
Olin kerran yhteydessä sinne, ei sieltä mitään apua saa, kyselevät vaan ja vielä enemmän masennuin kun ajattelin, että saisin jotain toivoa elämääni.
Ennemmin täällä on elämänkokemusta kun siellä jollain chattaajalla, kuka lie sitten yleensä onkaan?
En tiiä, mutta käsittääkseni tällaista palvelua aloittaja kuitenkin tarkoitti.
Valoa chat ei ole auki, katsoin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Testasin. Sanoi minulle, että olet seuraavana jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laita linkki mulle tähän
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laita linkki mulle tähän
Ap
https://mtkl.fi/tarvitsen-tukea/valoa-chat/
Olen puhelimella ja alhaalla on palkki, josta aukeaa. En tiedä miten koneella.
Katsokaa ja kuunnelkaa tv 7. Sieltä voi myös netissä etsiä hakusanalle ohjelman joka käsittelee asiaasi. Sain itse sieltä avun.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa ja kuunnelkaa tv 7. Sieltä voi myös netissä etsiä hakusanalle ohjelman joka käsittelee asiaasi. Sain itse sieltä avun.
Ai jeesus tv?
Hulluksiha sellasesta hihhuloinnista tulee
Täällähän voi chättäillä ja mielenterveysporukkaa on yllin kyllin
Vierailija kirjoitti:
Täällähän voi chättäillä ja mielenterveysporukkaa on yllin kyllin
Toinen toistaan mielenterveempiä
Vääränlaisesta uskonnosta tulee sairaaksi. Jeesus on ainoa, joka on noussut kuolleista ja se mitä hän teki ihmisenä maan päällä ollessaan, hän tekee edelleen. Kuuntelee, antaa syntejä anteeksi, parantaa ja keskusteluyhteys hänen kanssaan on parantavaa ja terapeuttista.
Tämä maailma ei voi sitä käsittää eikä ymmärtää. Ihminen on kokonaisuus ja sielun parantuminen ja pelastuminen vaikuttaa paljon myös fyysiseen olemukseen ja henkiseen hyvinvointiin. Tasapaino kaikessa. Hengellisyydessä voidaan lyödä yli tai olla liian vaatimattomia.
En tiiä mutta tämä on mielenterveysongelmachatti. Kuinka voin auttaa?