Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkossa palvelualttius alkaa mennä jo häirinnän puolelle

Vierailija
03.02.2024 |

Minä kaipaisin katselurauhaa. Ei ole mukavaa että ollaan heti kimpussa kyselemässä mitä saisi olla tai etsitkö jotain. Onhan tämä tietysti ihan huippua siihen perinteiseen tiski-Alkon aikaan, mutta silti...

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sielläkin jo kysellään. Jos se on pullon henki joka tulee kyselemään, muuttaa muotoaan ja näyttää myyjältä. ;)

Vierailija
2/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion palkkaamia houkutuslintuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen vähän. Tulen kysymään jos tarvin apua.

kirjoita vaikka keltaiselle tarralapulle jos et muista ulkoa.

Vierailija
4/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supoa aina alkaa kiinnostamaan palkkaaminen kun käy asiakkaana Alkossa. Luulevat, että alkoholistista saa helpommin työntekijän.

Vierailija
5/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla paikkakunnalla se on ihan häpeämätöntä myymälävarkaiden kyttäämistä vaikka miten naamioidaan "asiakaspalveluksi".

Sen jälkeenkin kun sanoo ettei tarvitse apua, tyyppi jää muutaman metrin päähän "järjestelemään" pulloja edes takaisin.

Koskaan en ole kaupasta tai alkosta vienyt mitään, ja olen tavallisesti pukeutuva keski-ikäinen nainen. Jos haluatte panostaa oikeaan asiakaspalveluun, lakatkaa kohtelemasta jokaista asiakasta uhkana.

Verkkokauppa.comissa on oikeaa asiakaspalvelua. Kukaan ei tyrkytä "apua" mutta sitä saa heti pyydettäessä ja ilman tuputusta.

Vierailija
6/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon myyjät ovat aivan mahtavia asiantuntijoita, kannattaa hyödyntää heidän osaamistaan. Haluat sitten matchata viinin vaikka itämaiseen kana-ateriaan tai löytää kivan edullisen seurustelu-/lipittelyviinin, niin he osaavat suositella. Tulee kokeiltua muutakin kuin aina niitä vanhoja samoja. 

Vierailija
7/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minult usein kysytään trvitseko apua, hymyilen, katson myyjään hymyillen silmiin, ja sanon "ei kiitos, tiedän mitä haen" =eivät kyttää/tyrkytä apua tmv. vaan sanovat okei, kysy jos tarvutse apua ja poistuvat.

Vierailija
8/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä tykkään alkolaisten avusta! Mulle kelpaa aina suositukset, ja opin siinä itsekin vähän viineistä. 

No ehkä ne perjantain kossupullon hakijat eivät innostu suosituksista niin kuin me paremman puolen viininlipittäjät :)

Vierailija
9/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Mitään ei saa katella rauhassa, heti rynnätään ahistelemaan, että tarviiko apua? - Aikuinen ihminen osaa kysyä apua ja neuvoa tarvittaessa. Alkoholin käyttöni on vähentynyt koska en halua mennä ostoksille Alkoon, mikä on hyvä juttu vai onko?

Vierailija
10/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa tuotteet Alkon verkkokaupasta ja hae myymälästä. Saat vaikka pullon kossua eikä tarvitse kenenkään auttaa.

Vierailija
11/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Alkon palvelusta ja jos sanot kerran että pärjäät yksin ei ne siihen jää kytikselle vaan antaa olla rauhassa.

Toinen paikka missä osataan hommat on apteekit ja niiden henkilökunta siis herran jeeveli ne tietää kaikista tuotteistaan kaiken, kovaa jengoa.

Vierailija
12/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkon myyjät ovat aivan mahtavia asiantuntijoita, kannattaa hyödyntää heidän osaamistaan. Haluat sitten matchata viinin vaikka itämaiseen kana-ateriaan tai löytää kivan edullisen seurustelu-/lipittelyviinin, niin he osaavat suositella. Tulee kokeiltua muutakin kuin aina niitä vanhoja samoja. 

Samat fiilikset. Yksi parhaista (asiantuntevimmista) asiakaspalvelusta, mihin olen törmännyt. Ja mieluummin minä kerron sille myyjälle minkälaiseen tarkoitukseen etsin viiniä/muuta juotavaa ja minkä tyyppisistä yleensä pidän sekä mikä budjetti. Ei ole ikinä tainnut suositus mennä vikaan, todella hyviä löytöjäkin ollut noissa ja sellaisia, mitä en ehkä itse olisi testannut.

Vierailija
13/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan vuotta siitä on kun olen alkossa käynyt (itse, se on sanottava), ja silloin kyllä vähän ihmettelin kun myyjä ei edes tervehtinyt, katsoi vain naama norsunveellä tiskin takaa, saati että olisi tullut apua tarjoamaan vaikka siinä tähyilin kovasti hyllyrivejä.

Liekö ollut mukana ollut kaveri sen verran vakiasiakas etten minäkään saanut palvelua. Tai siis olihan se vakioasiakas, sen tiedän.

Vierailija
14/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko on uusi Apteekki!

Vierailija
15/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia voi tilata kätevästi ulkomailtakin, esim. Saksan Amazonista. Silloin saa tehdä valintansa rauhassa.

Vierailija
16/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ongelmaa. Myyjä tulee kysymään tarvitsenko apua, vastaan että kiitos en, pohdiskelen tuttujen juomien välillä valintaa. Vielä jos lisää että "kysyn sitten jos tarvitsen neuvoja", niin selvä peli.

Vierailija
17/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä tykkään alkolaisten avusta! Mulle kelpaa aina suositukset, ja opin siinä itsekin vähän viineistä. 

No ehkä ne perjantain kossupullon hakijat eivät innostu suosituksista niin kuin me paremman puolen viininlipittäjät :)

No siinä sitä keskiluokkaisuus oikein turskahti ja ei järin kauniisti.

Voi sivistynyt ja itseään kehittävä ylimielinen viinisieppo kuitenkin.

Vierailija
18/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että jos kysyy jotain niistä viineistä niin ne myyjät eivät osaa kertoa niistä mitään mitä ei lue siinä etiketissä jo valmiiksi.

Vierailija
19/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitä on käsketty tekemään näin. Mustakin on kiusallista heidän kyselynsä, mutta voi kohteliaasti sanoa, ettei tarvitse apua. 

Vierailija
20/66 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin ärsyttää se, että heti tullaan kyselemään. Ostan pullon valkoviiniä, en tarvitse neuvoja. Jotenkin tuntuu kyttääämiseltä. Saisi meillekin tulla viinit ruokakauppoihin, kuten muissa maissa. Suomessa viinin ostaminen tuntuu synniltä, kun myyjät kyttääävät ostoksiasi. Asuessani Britanniassa, oli normaalia ostaa viinipullo ruokaostosten ohessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi