Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäksi 44-vuotiaana?

Vierailija
04.09.2025 |

Vaimo haluaisi vielä yhden lapsen, mutta en tiedä. Kertokaa te mitä kannattaisi tehdä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaimo haluaa niin kyllä se pitää suostua, mieti nyt!

Vierailija
42/48 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksais ite enää. Oon 37 ja oon lapseni jo tehny ja haluan nukkua lauantai-aamuisin pitkään sit ku oon noin vanha

On eri olla 37 ja lapset tehnyt kuin 37 ja valmistautumassa ensimmäiseen. Jälkimmäinen on jo nukkunut ja kukkunut omissa menoissa. Itselle tuo oli juuri paras ikä tulla äidiksi. 

Jokaiselle paras ikä tulla vanhemmaksi on se, milloin vanhemmaksi tuli.  Kun muusta ei ole kokemusta.  Aivan turhanpäiväinen väittelynaihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. Naisena ei kannata tehdä lapsia toisen mieliksi, koska niiden hoito jää kuitenkin itselle. En tiedä, mikä on miesnäkökulma.

Tämä nyt on niin tapauskohtaista. On ihan silkkaa miesvihaa sanoa "kaikki isät on huonoja vanhempia. Ihan yhtäläiseen olisi väärin tuomita kaikki naiset pelkästään sukupuolensa perusteella.

Meidän keski-ikäisten joukossa se nyt vaan on mennyt niin. Ota huomioon, että meidän lapset on tehty aikana, joka ei ollut likikään yhtä tasa-arvoinen kuin nykypäivä. Ap on liki samoissa lukemissa. Miehet ovat parhaimmillaan ihania.

Muotoilinpa tosi huonosti. Siis meidän lapsia on syntynyt jo vuosituhannen vaihteessa ja maailma oli silloin ihan toisnnäköinen. Ei ollut mitään pitkiä isyyslomia se

Mitä?  Lapsemme syntyivät 90-luvun alkupuolella ja mies on ollut täysin tasavertaisesti heitä hoitamassa kuin minäkin.  Maailma ei estänyt sitä mitenkään.

Vierailija
44/48 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan. Se on muotia. Pyydä että vaimo ottaa söpön kuvan ja postaa someen, kun papparainen lapsenvahdissa sammuu puoliksi vauvan päälle. Kun lapsi täyttää 10, vanhusvanhemmat voi järjestää sille yksisarvisbileet.

Vierailija
45/48 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksais ite enää. Oon 37 ja oon lapseni jo tehny ja haluan nukkua lauantai-aamuisin pitkään sit ku oon noin vanha

On eri olla 37 ja lapset tehnyt kuin 37 ja valmistautumassa ensimmäiseen. Jälkimmäinen on jo nukkunut ja kukkunut omissa menoissa. Itselle tuo oli juuri paras ikä tulla äidiksi. 

Jokaiselle paras ikä tulla vanhemmaksi on se, milloin vanhemmaksi tuli.  Kun muusta ei ole kokemusta.  Aivan turhanpäiväinen väittelynaihe.

No joo... mutta sitä lastenkin etua voi ajatella.

Vierailija
46/48 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. Naisena ei kannata tehdä lapsia toisen mieliksi, koska niiden hoito jää kuitenkin itselle. En tiedä, mikä on miesnäkökulma.

Tämä nyt on niin tapauskohtaista. On ihan silkkaa miesvihaa sanoa "kaikki isät on huonoja vanhempia. Ihan yhtäläiseen olisi väärin tuomita kaikki naiset pelkästään sukupuolensa perusteella.

Meidän keski-ikäisten joukossa se nyt vaan on mennyt niin. Ota huomioon, että meidän lapset on tehty aikana, joka ei ollut likikään yhtä tasa-arvoinen kuin nykypäivä. Ap on liki samoissa lukemissa. Miehet ovat parhaimmillaan ihania.

Muotoilinpa tosi huonosti. Siis meidän lapsia on syntynyt jo vuosi

Fakenews. Oon mies ja kövon tänään neuvolassa eikä mua kehuttu siitä.

Vierailija
47/48 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun appiukko oli 44v kun lasteni isä syntyi. Oli uraohjus eikä paljon lasta hoitanut.

Ei miehet lapsistaan välitä.

Äläpä yleistä.

Samaa mieltä. Jos tuo edellinen kommentoija on tehnyt huonoja valintoja elämässään, siitä voi syyttää vain itseään.

Vierailija
48/48 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nyt ei ole kyse vain juuri prismasta vaan käsittää koko joukon pakko arki-rutiineja joka päivälle mitä kapalo tuo tullessaan. Siinä sitä rentoutta kerrakseen. Kaikki vanhemmat eivät myöskään ole automaattisesti kiinnostuneita lastenlapsista eivätkä halua tuota rallia koko ikäänsä vetää.

Päinvastoin. Vanhempana ei kiinnosta juosta enää omissa menoissa kuin kaksi-kolmekymppisenä. Ei tule FOMOa ja leikkikentissä ja uimahallissa on ihan tarpeeksi aktiviteettia viikonlopuiksi. Maailmallakin on jo matkattu, joten joku all inclusive perhehotelli lapsiparkilla kuulostaa oikein hyvältä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän