Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet oppinut tekoälyltä?

Vierailija
04.09.2025 |

Mä olen oppinut mm. aktivoimaan vuosikausia nukkuneen pakaran, hoitamaan kiristävän leikkausarven ja pukeutumaan vartaloani imartelevalla tavalla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa en mitään. Käytän mieluummin omaa älyäni joka toimii vielä.

Vierailija
2/41 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että olen ihmiskunnan huippua, valkoihoinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut lauran kanssa missään tekemisissä. Eikä sillä ole mulle mitään opetettavaa. Osaan kopioida itse.

Vierailija
4/41 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin luulin tietäväni kaiken, mutta en sitten kuitenkaan osannut huomioida kaikkia muuttujia ja pieniä yksityiskohtia. Ja totesin myös, että olen niin epätavallinen tapaus, ettei yleispätevät ohjeet sovellu mulle ja juuri näiden yksityiskohtien viilaamiseen tekoäly on ollut äärettömän hyvä työkalu.

Ap

Vierailija
5/41 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, ettei pierua voi pakastaa kotikonstein, vaan tarvitaan laitteet, jotka pystyvät usean sadan pakkasasteen lämpötiloihin.

Vierailija
6/41 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Tekoäly tyhmentää ihmistä ja se on fakta.

Vierailija
7/41 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Tekoäly tyhmentää ihmistä ja se on fakta.

Millä tavalla se tyhmentää? Itse ainakin olen nyt entistäkin viisaampi tekoälyn takia ja osaan neuvoa muitakin ihmisiä, joilla on vastaavia ongelmia, kun tiedän mitä kaikkea on syytä huomioida. Et ole tainnut koskaan käyttää tekoälyä oikeasti?

Ap

Vierailija
8/41 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti turhautunut tekoälyn kanssa, kun olen erehtynyt kysymään siltä sen sijaan että olisin itse etsinyt ratkaisua ongelmaan. Tekoäly saattaa ensin neuvoa jotain ja sitten kun homma ei toimi ja kysyn mikä tässä vielä mättää, niin se saattaa sanoa, että se aiemmin annettu ratkaisuehdotus on väärä ja siksi homma ei toimi.

Kun haluan oppia uutta, niin ikävä kyllä tekoälyn käyttäminen heikentää niitä oppimistuloksia. Asiat jäävät paremmin mieleen, kun tekee itse sitä selvitystyötä. 

Tekoäly voi olla hyvä apuri siinä vaiheessa, kun osaa tarvittavat asiat hyvin. Sille voi ulkoistaa jotain rutiinihommia. Tekoälyn hyödyntäminen vaatii kuitenkin sen, että itsellä on kyky ja taito arvioida niitä tekoälyn tuotoksia, jotta voi tarvittaessa huomata milloin se ehdottelee ihan höpöjä.

Vierailija
9/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikkaa!

Vierailija
10/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tekoälyyn ei voi luottaa. 

Vierailija
11/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut. En keskustele itseäni tyhmempien kanssa. No, toisaalta väittelen täällä kyllä persujen kanssa. M51

Vierailija
12/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly on näppärä apu. Jos etsii jotain nippeliä vaikka autoon eikä tiedä osan nimenä niin voi yrittää tekoälylle selittää minkälainen ja heti löytyy oikea nimitys. Tekoälyn neuvoihin pitää suhtautua varauksella.

Vierailija
13/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin juuri tekoälyn kanssa miten pääsen mahdollisimman "helposti" käymään kaikissa Tyynenmeren valtioissa. Päädyttiin siihen, että yksi reissu lähtee Sydneystä, toinen Aucklandista, kolmas Papeteelta, neljäs Havaijilta, viides Balilta ja vielä Pääsiäissaaret Chilen kautta.

Vierailija
14/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut. En keskustele itseäni tyhmempien kanssa. No, toisaalta väittelen täällä kyllä persujen kanssa. M51

Alanuolittaja lienee persu. Kommenttini oli siis onnistunut. M51

Vierailija
15/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opiskelen kieliä niin pyydän sitä selittämään vaikeakäsitteisiä kielioppiasioita selkeämmin. 

Vierailija
16/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain amk tutkinnon suoritettua, olen ulpea. Tasta kohti uliopistoa jezz!

Vierailija
17/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas "mitä olet oppinut tekoälyltä". No sehän just koittaa mukaoppia. Eiköön tua lie aapeenkin; viesti, aivontekele.

%C3%B6n-Topic

Vierailija
18/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se tekee huonoja videoita jotka etoo.

Vierailija
19/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain amk tutkinnon suoritettua, olen ulpea. Tasta kohti uliopistoa jezz!

Tekstistäsi päätellen näen sinut tulevana tohtorina. Muista valita sosiologia pääaineeksi. M51

Vierailija
20/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täytyy olla olemassa Jumala joka loi älyn koska tekoälynkin luomiseen tarvittiin joku älykäs olento.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan