Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet oppinut tekoälyltä?

Vierailija
04.09.2025 |

Mä olen oppinut mm. aktivoimaan vuosikausia nukkuneen pakaran, hoitamaan kiristävän leikkausarven ja pukeutumaan vartaloani imartelevalla tavalla.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään vaan olen sille sen sijaan opettanut että hyvä pyllistys on kuin onkin naisen paras taito. 

Vierailija
22/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain amk tutkinnon suoritettua, olen ulpea. Tasta kohti uliopistoa jezz!

Tekstistäsi päätellen näen sinut tulevana tohtorina. Muista valita sosiologia pääaineeksi. M51

Kiitooz, sossjologia khuullostaa ihan jeez.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain amk tutkinnon suoritettua, olen ulpea. Tasta kohti uliopistoa jezz!

Tekstistäsi päätellen näen sinut tulevana tohtorina. Muista valita sosiologia pääaineeksi. M51

Kiitooz, sossjologia khuullostaa ihan jeez.

Ei muuta kuin hakupaperit sisään. Sosiaalitieteiden opiskelu suojaa myös persuudelta ja sosiologeilla on naisia joka sormelle ja varpaalle. M51

Vierailija
24/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa en mitään. Käytän mieluummin omaa älyäni joka toimii vielä.

Kieltäydytkö myös keskustelemasta ihmisten kanssa ja kuuntelemasta heidän ajatuksiaan? Silloinhan et käytä omaa älyäsi vaan heidän. Mistä löydät tietoa, joka on tehty vain sinun älylläsi? Miten voit käyttää internettiä tai sähköä, jotka ovat muiden älyllä kehitettyjä ja ylläpidettäviä?

Vierailija
25/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se voi antaa vaarallisia neuvoja, esimerkkinä se yksi mies joka joutui sairaalaan tekoälyn neuvojen takia 

Vierailija
26/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opinnot sen että ei missään tapauksessa pidä luottaa sokeasti tekoälyn kertomaan, vaan pitää aina tarkistaa faktat useammasta lähteestä. Tämän vuoksi en käytä juurikaan tekoälyä mihinkään.

Vierailija
27/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Opin ihan perinteisellä tavalla.

Jos en tiedä jotakin tutustun asiaan mutta tekoälyltä en kysy.

Vierailija
28/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opinnot sen että ei missään tapauksessa pidä luottaa sokeasti tekoälyn kertomaan, vaan pitää aina tarkistaa faktat useammasta lähteestä. Tämän vuoksi en käytä juurikaan tekoälyä mihinkään.

Ymmärrän hyvin varovaisuuden tekoälyn suhteen ja faktat kannattaa ehdottomasti tarkistaa. Oletko kokeillut käyttää sitä esimerkiksi ideointiin, ongelmanratkaisuun tai työn jäsentelyyn? Mä oon itse huomannut, että siitä on monessa kohtaa apua, vaikka lopputulos syntyykin aina omasta ajattelusta.

Ap

Vierailija
29/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti nainen, koska minulla on puolisoni mies. Niin Chatgpt joskus 2-3 vuotta sitten väitti.

Vierailija
30/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamaan asiallisempia viestejä 

Vierailija
31/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittamaan asiallisempia viestejä 

Tämä on hyvä. Oma tyylini on välillä vähän ärhäkkä ja annan tekoälyn muokata mun tekstejä ystävällisempään muotoon.

Ap

Vierailija
32/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen matkaa tekoälyn kanssa. Se jo suositteli tosi hyviä hotelleja sekä löytyi paikallinen matkanjärjestäjä. Aiemmin olen käyttänyt tosi paljon aikaa googlailuun, mutta nyt tekoäly tekee sen puolestani. 

Vierailija
33/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyytää tekemään maalauksen Purran ja Göringin sekoituksesta, niin ihan mahtava tuli.

Vierailija
34/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matemaattisissa ongelmissa tekoäly on verraton apu 👍

Vierailija
35/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välillä testailen sitä jollain ongelmalla tai kysymyksellä mihin tiedän jo vastauksen, ja hyvin se löytää itsekin oikean ratkaisun. Tänään annoin sen tehdä värianalyysin minusta näkemättä kuvaa ja osasi se senkin. Ja aiemmin olen antanut sille tiedot oireista ja niiden perusteella se on tehnyt saman diagnoosin kuin lääkärikin. Sokeasti ei tietenkään kannata luottaa, mutta ei sitä kannatakaan käyttää, jos ei itse kykene mihinkään älylliseen ajatteluun tai kritiikkiin.

Ap

Vierailija
36/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Opin ihan perinteisellä tavalla.

Jos en tiedä jotakin tutustun asiaan mutta tekoälyltä en kysy.

Mikä on perinteinen tapa? Ethän vaan käytä nettiä tai laskukonetta? Kirjatkin on vähän siinä ja siinä onko ne perinteisiä.

Vierailija
37/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaan kaikki englanninkieliset viestini tekoälyn kautta. 

Vierailija
38/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin luulin tietäväni kaiken, mutta en sitten kuitenkaan osannut huomioida kaikkia muuttujia ja pieniä yksityiskohtia. Ja totesin myös, että olen niin epätavallinen tapaus, ettei yleispätevät ohjeet sovellu mulle ja juuri näiden yksityiskohtien viilaamiseen tekoäly on ollut äärettömän hyvä työkalu.

Ap

En kyllä kehtais julkisesti myöntää olevani niin saatanan tyhmä että tekoäly, joka ei osaa yksinkertaisia yhteenlaskuja, olisi jossain asiassa mua fiksumpi.

Toki oikeastihan sä olet sekopää joka hakee tuolta vain harhoilleen vahvistusta, siinä se varmaan toimiikin.

Vierailija
39/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin luulin tietäväni kaiken, mutta en sitten kuitenkaan osannut huomioida kaikkia muuttujia ja pieniä yksityiskohtia. Ja totesin myös, että olen niin epätavallinen tapaus, ettei yleispätevät ohjeet sovellu mulle ja juuri näiden yksityiskohtien viilaamiseen tekoäly on ollut äärettömän hyvä työkalu.

Ap

En kyllä kehtais julkisesti myöntää olevani niin saatanan tyhmä että tekoäly, joka ei osaa yksinkertaisia yhteenlaskuja, olisi jossain asiassa mua fiksumpi.

Toki oikeastihan sä olet sekopää joka hakee tuolta vain harhoilleen vahvistusta, siinä se varmaan toimiikin.

Tässäpä vasta fiksun ihmisen kommentti :D Tekoäly on työkalu muiden joukossa, joten varmaan vastustat myös mikroaaltouunia ja moottorisahaa yhtä vimmaisesti? 

Ps. Se osaa laskea yhteenlaskujen lisäksi myös esim. Differentiaaliyhtälöitä. Osaatko sinä?

Ap

Vierailija
40/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä työkalu analysoimaan pörssiyhtiöitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän