Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ei pidä kameraa päällä Teamsissa työpalavereissa?

Vierailija
03.09.2025 |

Ja on haamuna. Tulee mieleen että nukkuuko siellä koneen ääressä...

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorovaikutus ilman näköyhteyttä on paljon raskaampaa kuin kuvan kanssa. Vähän niin kuin puhuisi ihmisen kanssa, joka ei kuule kunnolla tai joka ei puhu suomea kunnolla. Meillä on määräys pitää kamerat päällä ja ihan syystä.

Vierailija
82/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorovaikutus ilman näköyhteyttä on paljon raskaampaa kuin kuvan kanssa. Vähän niin kuin puhuisi ihmisen kanssa, joka ei kuule kunnolla tai joka ei puhu suomea kunnolla. Meillä on määräys pitää kamerat päällä ja ihan syystä.

Alle viiden henkilön kokouksessa, toki. Kun ihmisiä on yli 5 niin kameroiden pitäminen päällä on jo täysin turhaan muiden kuin sen osalta joka kokousta vetää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie netistä kaista tilaa...puhetta siellä kuunnellaan ei katsella toisten pärstiä

Vierailija
84/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en todellakaan pidä kameraa päällä! Asiakkaat saa pitää halutessaan.

T. OnlyFans-yrittäjä

Siis sinä pidät mutta naamasi sijaan näkyy se toinen pää?

Myyn miehille FIN-DOM, Paypig alistusta. Maksavat extraa siitä että en tee heidän vuokseen edes itsestään selviä asioita. Monesti en tunnin aikana välttämättä edes puhu mitään, voi ehkä jotain "höh, pyh, perrrrkele" tyylistä sanoa. En koskaan avaa omaa kameraani heille.

Miehet löpöttävät session aikana ties mitä, en kuuntele kun ei ole mikki päällä.

Mun mielestä hyvä bisnes, kun riittää että session alussa avaan linjan, tunnin päästä suljen sen. 300€/h nettona. Tuon ajan käytän vaikka siivoamiseen ja ruoanlaittoon.

Miehet ovat niin saakelin tyhmiä.

T. OnlyFans-yrittäjä 

Vierailija
85/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äskettäin töissä etäkokouksessa, jossa kansainvälisiä ihmisiä eri aikavyöhykkeiltä.

Osa pomotason ihmisistä jaksoi katsoa kameraan koko 1.5 tunnin ajan, vaikka eivät välttämättä juurikaan käyttäneet puheenvuoroja.

Suoritus sekin.

Vierailija
86/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En halua, että minua tuijotetaan ja mietitään, että onpa se rupsahtanut. En pystyisi edes keskittymään mihinkään muuhun asiaan, kun vaan miettisin miltä ilmeeni nyt näyttää ja huomaako joku kun käsi tärisee tai tunnereaktion jonkun kommentin jälkeen jne.

Vierailija
87/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän aina tissejä siellä.

Vierailija
88/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että omat naamat microsoftin ai:n katseltavaksi? Joo ei.

Vierailija
89/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallinen juttu, sillon kyllä huomaisi viimeistään ponnarin pomppisesta kun eukko ottaa poskeen kesken palaverin.

Vierailija
90/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Siksi keksintö nimeltä puhelin ei koskaan oikein ottanut maailmalla tuulta alleen, ennenkuin teams räjäytti pankin yhteydenpidossa.

Vierailija
91/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se naama pitää näkyä sieltä? Vilkutellaanko sieltä muille, että hei heiii, täällä minä nyt olen 😊😍?

Vierailija
92/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarallinen juttu, sillon kyllä huomaisi viimeistään ponnarin pomppisesta kun eukko ottaa poskeen kesken palaverin.

Ootsä joku IT h|ntti kun ponnari?

Vierailija
93/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se aina aiheuttaa yhteyshaasteita, eikä näyttöä jakaessa muutenkaan ole mitään väliä kameroilla, kun focus on itse asiasisällössä.

Vierailija
94/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Siksi keksintö nimeltä puhelin ei koskaan oikein ottanut maailmalla tuulta alleen, ennenkuin teams räjäytti pankin yhteydenpidossa.

🤣

Vierailija
95/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? En pidä koskaan muuten kuin vaikka esittelyssä jos mukana uusia ihmisiä. Keskitytään asiaan jota näytetään ruudulla ja mistä keskustellaan.

Vierailija
96/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta oon niin kaunis että muilla herpaantuu keskittymiskyky jos pidän kameraa päällä.

Vierailija
97/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua näkyä kamerassa eikä kenelläkään ole tarvetta mua nähdä.

Vierailija
98/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niissä keskitytään asiaan ja jaetaan näyttöä sen oman kuvan sijaan.

Vierailija
99/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin etänä mutta en ollut käynyt suihkussa tai kammannut tukkaa tai meikannut. Siksi.

Vierailija
100/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietävät jo miltä työkaverit näyttävät ja palavereissa ollaan tekemässä työtä eli katsomassa sitä materiaalia jota palaverissa esitetään eikä postimerkin kokoisia naamoja.

Ensimmäinen palaveri jonkin asiakkaan tai alihankkijan kanssa pidetään kamerat päällä jos netti vain kestää. Sen jälkeen niissäkin tehdään töitä.

Vrt avokonttori johon tullaan lässyttämää mukavia työkavereiden kanssa ja käymään tunnin lounaalla tai kotitoimisto jossa työt tehdään.

En minä vaan tiedä. Meillä on 700 työntekijää, enkä tunne puolienkaan naamaa. Kiva se on nähdä kuka puhuu.