Miksi jotkut ei pidä kameraa päällä Teamsissa työpalavereissa?
Ja on haamuna. Tulee mieleen että nukkuuko siellä koneen ääressä...
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Teen krapulassa etätöitä. En halua, että kaikki näkee punaisen naamani ja sen, että makaan sängyssä työaikana.
Sanoo joku lähitöitä tekevä katkeroitunut.
Haluatko välttis katsella, kun teen kahvakuulatreeniä samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko etätyösopimuksessa velvoite näyttää yksityiskotiaan?
No jos haluat "yksityiskodissasi" työskennellä, etkä mennä sinne toimistolle palaveriin, niin välillä saatta olla velvoite. Eiköhän se etätyö kuitenkin yleensä ole vapaaehtoista..
Opetelkaa sen palaverisovelluksen käyttö. Ei siinä ole pakko näyttää oman naamansa taustalla paikkaa, jossa on.
Pro tip. Ota toimistolla valokuva esim neukkariin lasiseinästä jonka takanan näkyy avokonttorin pahvikarsinoita tms. (tai mikä ikinä soveltuukaan työpaikkaasi)
Käytä tätä taustakuvana teams-palavereissa.
Amazon.de myy 2m x 3m green screeniä noin 15€ hintaan. Sen kun ripustat taaksesi seinälle niin sovellus osaa leikata taustan tarkkaan pois ja korvata sen toimiston kuvalla.
En halua että ihmiset tuijottaisi naamaani.
Taustakuvilla voi myös ilahduttaa työkavereita ja johtoa. Jos esim. kameroita on pakko pitää päällä voi laittaa taustakuvaksi vaikka Nasse-sedän. Vie kivasti huomiota itse kokouksen aiheelta.
Esittelyssä näytetään naamaa lyhyesti jos kamera toimii. Sitten kamerat pois ja keskitytään asiaan.
En voi käyttää kameraa palavereissa, koska olen aina housut jalassa, mutta aina ilman paitaa. Lisäksi olen mies jolla on nänneissä lävistykset ja erittäin karvainen rinta.
Tästä käytännön syystä johtuen en uskalla käyttää kameraa. Voin myös tästä syystä ottaa huolettomasti karhua aina palavereiden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko etätyösopimuksessa velvoite näyttää yksityiskotiaan?
No jos haluat "yksityiskodissasi" työskennellä, etkä mennä sinne toimistolle palaveriin, niin välillä saatta olla velvoite. Eiköhän se etätyö kuitenkin yleensä ole vapaaehtoista..
Opetelkaa sen palaverisovelluksen käyttö. Ei siinä ole pakko näyttää oman naamansa taustalla paikkaa, jossa on.
Jonkin verran ne taustat vuotaa, että kyllä siinä vähän pitää varautua.
Koska olen kotona aina alasti! T: M65+
Alemmat sosiaaliluokat pitävät vartavasten kameran päällä, että muut näkevät sen iljettävän runkkailusession.
Meillä on firman ohjeistus sellainen että jos ollaan omalla porukalla, niin palaverin vetäjä pitää kameran päällä. Saa toki muutkin jos välttämättä haluaa mutta yleensä ei pidetä.
Sitten taas kun kokouksessa on ulkopuolisia, asiakkaita tms, niin kaikilla on kamera päällä.
Videokuvassa käytettävä taustana virallista firman taustaa, eli ei tarvitse omaa kämppää esitellä kenellekään.
M42
Pitäisitkö itse, jos olisit 64v?
Vierailija kirjoitti:
Alemmat sosiaaliluokat pitävät vartavasten kameran päällä, että muut näkevät sen iljettävän runkkailusession.
Ja ylemmät sosiaaliluokat kirjoittaa tällaisia kommentteja??
En pidä aina. Oman naaman tuijotus häiritsee enkä etäpäivinä jaksa laittautua. Avaan kameran toki, jos on uusia ihmisiä tiedossa. Muut tyytykööt valokuvaan.
Minä en todellakaan pidä kameraa päällä! Asiakkaat saa pitää halutessaan.
T. OnlyFans-yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ylemmät sosiaaliluokat kirjoittaa tällaisia kommentteja??
Etkö heikkolaatuinen suomea ymmärrä??
Vierailija kirjoitti:
Haluatko välttis katsella, kun teen kahvakuulatreeniä samalla?
Haluan katsoa geishakuulatreeniäsi.
Vedä vttu päähäs ja pakene vuorille! Ei selityksiä!