Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ei pidä kameraa päällä Teamsissa työpalavereissa?

Vierailija
03.09.2025 |

Ja on haamuna. Tulee mieleen että nukkuuko siellä koneen ääressä...

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kameraa.

Vierailija
2/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä ellei erikseen käy käsky. Ääni rupeaa meidän kokouksissa pätkimään joten suositus on monesti että kamerat pois päältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kameraa. Huono nettiyhteys. Syitä on monia.

Vierailija
4/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alasti tai alusvaatteisillani, siksi kamera suljettuna.

Vierailija
5/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä samalla. 

Vierailija
6/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärin luukku on kiinni ja iso näyttö on viereisellä pöydällä. Saisit katsella hyllyn päätyä. Olen ikäluokka jolle kuvapuhelimet tuli ensin tutuksi akuankasta.

Vierailija
7/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olo kuin uutistenlukijalla. Katson mielelläni jaettuja esityksiä rauhassa ja niin läheltä kuin haluan. Kamera auki joutuu poseeraamaan ja miettimään ilmettä.

Vierailija
8/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä rauhassa saa nokkaa kaivaa.

Vierailija
9/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla niin huonoja työntekijöitä että tarttis kuluttaa turhaa dataa aktiivisuuden esittämiseen. 

Vierailija
10/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä kaista kun 2400 bps modeemi.

Vierailija
11/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kahdenkeskinen palaveri, niin pidän päällä. Jos enemmän väkeä niin en. Tai silloin meillä pitää kameran päällä se, joka puhuu/esittelee asiaa. Ei joka kommenttin räpsäytetä kameraa päälle.

Vierailija
12/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko etätyösopimuksessa velvoite näyttää yksityiskotiaan?

Vierailija
13/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus. 

Vierailija
14/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se puhuvan pään näkyminen vahvista viestiä.  Eikä erityisesti kuuntelevan, ei-puhuvan pään pällistely.

Kaistaa säästyy, parempi vastaanotto kun ei turhaan lähetä omaa pärstää.

Vierailija
15/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan ulkonäköäni niin paljon, että en halua nähdä edes sitä pikkukuvaa. Ennen Teamsia en tajunnut miten epäsymmetrinen mun naama on.

Vierailija
16/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saa ryypätä rauhassa.

Vierailija
17/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan keskittyisi itse asiaan jos kaikilla olisi kamerat päällä. Katsoisit yhden liian avaraa kaula-aukkoa, kauhistelisit toisen kaksoisleukaa ja et todellakaan haluaisi nähdä kun Reijo kaivaa nenää.

Vierailija
18/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietävät jo miltä työkaverit näyttävät ja palavereissa ollaan tekemässä työtä eli katsomassa sitä materiaalia jota palaverissa esitetään eikä postimerkin kokoisia naamoja.

Ensimmäinen palaveri jonkin asiakkaan tai alihankkijan kanssa pidetään kamerat päällä jos netti vain kestää. Sen jälkeen niissäkin tehdään töitä.

Vrt avokonttori johon tullaan lässyttämää mukavia työkavereiden kanssa ja käymään tunnin lounaalla tai kotitoimisto jossa työt tehdään.

Vierailija
19/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan keskittyisi itse asiaan jos kaikilla olisi kamerat päällä. Katsoisit yhden liian avaraa kaula-aukkoa, kauhistelisit toisen kaksoisleukaa ja et todellakaan haluaisi nähdä kun Reijo kaivaa nenää.

Kännykän kanssa on aina se riski että se heilahtaa telineessä ja työkaverit näkevät että istun munasillani kauluspaidassa ja kravatissa pikkutakki päällä. 

Läppärin kamera on paljon vakaampi.

Vierailija
20/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektin tiimin esittelyvaiheesssa kamera on päällä. Muutoin voin pyydettäessä lähettää selfien. En ole näyttelijä, ja jonku managerin tai myyjän analyysit siitä kuinka kuuntelen heidän yksinkertaisia typeryyksiään naamapalmun paiskoessa kuin hurrikaanissa, ei kiinnosta. He pahoittaisivat vain herkän sirpaleisen mielensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan