Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumme rivitalossa ja olen nyt pistänyt merkille, että naapurissa asuva eläkeläinen pesee pyykkiä tyyliin yhden aikaan yöllä.

Vierailija
11.05.2024 |

Onko tämä sallittua, kun hiljaisuus alkaa kello kymmenen?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai se on eläkeläinen, mikäs muu.  OHHOI miten väsynyttä kun joku epäkohta löytyy niin aiheuttaja on aina eläkeläinen.  Niin ja vielä mummo.  Ei edes vaihtelun vuoksi miespuolinen.  Onko vähän köyhä mielikuvitus, onko?

Vierailija
2/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on hiljainen pesukone, kuten minulla.

Minä en pese pyykkiä, enkä astioita yöllä koska kerrostalossa vesiputket pitävät ääntä. Antaa mummon pyykätä, muistelee ehkä aikaa kun keskiyöllä sähkö oli halvempaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tänne siitä mangut? Mene puhumaan hallituksen jäsenille, ei meille teidän rivarin asiat kuulu 🙄

Vierailija
4/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Mikä asiassa on ongelma?129

Vierailija
5/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on hiljainen pesukone, kuten minulla.

Minä en pese pyykkiä, enkä astioita yöllä koska kerrostalossa vesiputket pitävät ääntä. Antaa mummon pyykätä, muistelee ehkä aikaa kun keskiyöllä sähkö oli halvempaa. :D

Mummolla on pörssisähkö, ja hän seuraa aktiivisesti sähkön hintaa. Fiksua!

Vierailija
6/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten muuta keksinyt, väsynyttä!

Mä siivoon yöllä kun heräilen miten sattuu, teen ruokaa jne.

Ajattelin että jos toi naapuri valittaa niin: "Sulla koira räkyttää tuntikausia"

Vierailija
7/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pesen joka yö pyykkiä klo 01. Yösähkö on meillä halvempaa.

Vierailija
8/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valitettavan totta koska suomalaiset ovat täysin laskutaidottomia lammaksia jotka juoksevat orjallisesti joka tuutista säästöneuvoja jakelevien "asiantuntijoiden perässä.

Jotain 12 tuntia vuodessa kestävää hintapiikkiä lukuunottamatta pesukoneen ajastaminen aamuyön halpoihin tunteihin säästää lähes 10 senttiä!

Sitten kun kone vuotaa tai letku ratkeaa ja vettä valuu rakenteisiin aamuun saakka tällä säästöllä pääsee maksamaan puolen miljoonan euron remonttia.

"Keskimäärin 40 C asteen pesuohjelmalla sähköä kuluu 0,5 kWh, 60 C asteen ohjelmalla 1 kWh."

Vierailija
9/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nii ihquu, Vähäx oon kade, siis tyyliin yöllä pesee tyyliin pyykkiä, LOL NIINgU.

Vierailija
10/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä saa kuluttaa kellon ympäri.

Halvempi sähkö yöllä.

Vierailija
11/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on nyt sitä vihreää siirtymää, kun eläkeläisillä ei ole enää varaa käyttää sähköä muuten kuin öisin

Vierailija
12/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut selväksi, kun olen aihetta tutkinut, että ns. tavanomainen elämä äänineen, myös musiikin kuuntelu ja pyykkäys, saa jatkua vaikka läpi yön. Sähköhintojen takia kuluttajia jopa kehotetaan nykyään pesemään pyykkiä öisin. Ja moni niin tekeekin.

Häiritseväksi elämäksi lasketaan vain tahallinen häiriköinti, tahallinen möykkä yms. Ja silloinkin on hyvin vähän tehtävissä, koska harvoin se möykkäkään jatkuu läpi yön ja säännöllisesti joka yö. Satunnaisen melun takia ei kukaan lotkauta korvaansakaan, vaikka kuinka asiasta valittaisi.

Vierailija
13/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valitettavan totta koska suomalaiset ovat täysin laskutaidottomia lammaksia jotka juoksevat orjallisesti joka tuutista säästöneuvoja jakelevien "asiantuntijoiden perässä.

Jotain 12 tuntia vuodessa kestävää hintapiikkiä lukuunottamatta pesukoneen ajastaminen aamuyön halpoihin tunteihin säästää lähes 10 senttiä!

Sitten kun kone vuotaa tai letku ratkeaa ja vettä valuu rakenteisiin aamuun saakka tällä säästöllä pääsee maksamaan puolen miljoonan euron remonttia.

"Keskimäärin 40 C asteen pesuohjelmalla sähköä kuluu 0,5 kWh, 60 C asteen ohjelmalla 1 kWh."

LAMMAKSIA huutonauru

Vierailija
14/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-pm on kertonut joskus jossain haastattelussa, että hän imuroi kerrostalossa asuessaan usein öisin.

Sanna Marin paljastaa Maria Veitolalle häpeällisen pakkomielteensä...

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008311358.html

"Kellonajalla ei ole merkitystä, vaan tämä kaikki tapahtuu myös niinä iltoina, kun pääministeri saapuu kotiin yömyöhään.  Olen opetellut myös eroon tästä pakkomielteisestä imuroinnista. Tampereella mieheni joutui monta vuotta sanomaan, että ei ole Sanna ok imuroida kahdentoista jälkeen yöllä, me asumme kerrostalossa."

Vierailija
15/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pyykkikone on niin äänekäs että varmasti kaikki naapurit heräis, jos pesisin pyykkiä yöllä. 

Vierailija
16/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole sallittua. Siis rakentaa niin harvoja paskaliitereitä, että naapurin touhuista kuulee jotain.

Vierailija
17/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta on panna merkille. Täysin asiallinen.

Voi teitä kainostelijoita.

Vierailija
18/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sallittua, ja tosi kätevää. Aiemmin luulin että se on kiellettyä, vaan eipä olekaan. Pesen öisin vaikka kerrostalossa asunkin. 

Vierailija
19/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-pm on kertonut joskus jossain haastattelussa, että hän imuroi kerrostalossa asuessaan usein öisin.

Sanna Marin paljastaa Maria Veitolalle häpeällisen pakkomielteensä...

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008311358.html

"Kellonajalla ei ole merkitystä, vaan tämä kaikki tapahtuu myös niinä iltoina, kun pääministeri saapuu kotiin yömyöhään.  Olen opetellut myös eroon tästä pakkomielteisestä imuroinnista. Tampereella mieheni joutui monta vuotta sanomaan, että ei ole Sanna ok imuroida kahdentoista jälkeen yöllä, me asumme kerrostalossa."

Ot, mutta oli kiva pari, enkä usko, että kumpikaan löytää parempaa.

Tuntuvat nytkin elävän kuin toistensa rinnakkaiselämää.

Vierailija
20/51 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kumpi meistä on persaukinen valittaja? Sinä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme