Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totaalikyllästynyt miehen yksinkertaisuuteen

Vierailija
03.09.2025 |

Hän haluaa käydä ruokakaupassa, ihan omasta tahdostaan sen tekee. Mutta miksi ? Jos valmistan meille kasvissosekeiton ja erilaisia juureksia tarvitaan YHTEENSÄ 700 g, kyselee hän bataatin tarkkaa kokoa. Jos annan yhteispainon erilaisia juureksia, kyllä minä, VAIMO, osaan ihan itse laskea kukin juureksen noinpainon, jotta 700 g täyttyy. Ehkä on vain kiva soitella vaimolle kun tulee ikävä !

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nyt mee niin, että se kenen vastuulla on kokkaus, niin sen vastuulla täytyy olla myös kaupassa käynti? Siis ihan vaan käytännön syistä?

Tai sitten täytyy osata tehdä ruokatilaus oikeaoppisesti ja kouluttaa työläinen, vai oliko mies, työhönsä. 

Nykyään taidat vaan nalkuttaa niiin, että tänne asti kuuluu.

Vierailija
22/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta antaa sun valmistaa kasvissosekeittoa. Viisasteleeko usein ja mutta silti paljon ruokaostoksista, kuka päättää mitä syödään 💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita yksityiskohtainen ostoslista mukaan, tyyliin yksi porkkanapussi, yksi perunapussi, kolme bataattia jne. Kai sinä sen verran nokkela kokki olet, että osaat tehdä ylijääneistä juureksista jotakin muutakin ruokaa kuin sosekeittoa esim. seuraavana päivänä. Vai etkö itse osaakaan tehdä ruokaa kuin vain ja ainoastaan kirjaimellisen reseptin mukaan ja kauppaostokset sen mukaan?

Vierailija
24/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä ap sinne kauppaan ihan keskenäs valitsemaan ne vihannekset siihen soppaasi.

Aivan turhaan täällä palstalla uliset että mies on yksinkertainen. Tälläkin valivali-ajalla olisit varmaan kaupassa käynyt jo. Pitäisikö sitä olla joku ajatustenlukija, että tietää mitä kasveja se rouva sosekeitto haluaa. Aivan takuulla alkaisi ulina vääristä vihanneksista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi