Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä Teslat on köyhän näköisiä sisältä

Vierailija
03.09.2025 |

Kojalaudalla ei ole muuta kuin iso telkkari ja sekin keskellä. Ihan hirveen kolkko tapaus. Onneksi ei ole aikomustakaan ostaa. 

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin joku lasten potkuauto. 

Vierailija
2/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärellä on. Ihan kai hieno sinänsä on, mutta olipa matala ja vaikea mennä sisään. Sanoinkin, että kun perinnöt tulee,  niin ostakaa nyt hemmetissä korkeampi auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetikö taas Tesla Tepon paskaisesta golffisa ohi niin että hujahti ja piti tulla tänne itkemään?

Vierailija
4/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset ei osaa tehdä autoja.

Vierailija
5/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tossa ees näkee nopeuden, vai sääteleekö auto itse miten lujaa mennään? 

Vierailija
6/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetikö taas Tesla Tepon paskaisesta golffisa ohi niin että hujahti ja piti tulla tänne itkemään?

Kertokaa jo kuka on tämä Teppo?

Vierailija
7/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee ihan siitä näytöltä, esimerkiksi Yariksessa on nopeusnäyttö ihan samassa suunnassa kuin Teslassakin. Ja säätelee jos ajat vakkarilla tai autopilotilla.

Vierailija
8/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kieltämättä halvan näköinen tekele.

Vierailija
9/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokaupassa oli toi Tesla y ja Polestar vierekkäin, niin kyllä Tesla vaikutti joltain halpiskaupan alelaarin tuotteelta. Matala saippuakotelo. 

Vierailija
10/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee ihan siitä näytöltä, esimerkiksi Yariksessa on nopeusnäyttö ihan samassa suunnassa kuin Teslassakin. Ja säätelee jos ajat vakkarilla tai autopilotilla.

Jo Minissä oli aikanaan nopeusmittari keskellä.

Vierailija
11/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autokaupassa oli toi Tesla y ja Polestar vierekkäin, niin kyllä Tesla vaikutti joltain halpiskaupan alelaarin tuotteelta. Matala saippuakotelo. 

Osta sitten Polestar.

Vierailija
12/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutku se kiihtyy kuin raketti ja toimintasäde 600km yhdellä latauksella.

Vierailija
13/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo Minissä oli aikanaan nopeusmittari keskellä.

Ja monissa muissakin automalleissa. Mutta kun Tesla laittoi sen siihen siitä tuli isolle joukolle joku omituinen ongelma. Ja se on edelleen ongelma vaikka Teslaankin saa nykyään kolmannen osapuolen lisälaitteinen ratin taakse näytön tai hudinkin.

Vierailija
14/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ajaa, niin pitää katsella jonnekin ihan muualle kuin tien suuntaan, jos haluaa nähdä nopeusmittarin. Ei kovin turvalliselta vaikuta ja johan tossa jo niskakin menee jumiin. 

Vierailija
15/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa jo kuka on tämä Teppo?

Matin veli.

Vierailija
16/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ajaa, niin pitää katsella jonnekin ihan muualle kuin tien suuntaan, jos haluaa nähdä nopeusmittarin. Ei kovin turvalliselta vaikuta ja johan tossa jo niskakin menee jumiin. 

No mulla liikkuu kyllä silmät...

Vierailija
17/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku se kiihtyy kuin raketti ja toimintasäde 600km yhdellä latauksella.

No siinähän on 2 erittäin hyvää syytä jo ostaa Tesla.

Vierailija
18/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sitten Polestar.

Niin ostinkin. 🙂

Vierailija
19/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkaisin liikkuen huomannut että tesla-kuskit antavat keskimäärin aika huonosti tietä suojatiellä ja täällä Espoossa näitä löytyy. Eli melkein yllättyy kun sellainen pysähtyy.

Vierailija
20/61 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain HUD-näytöllisissä autoissa nopeusnäyttö on samassa suunnassa kuin missä tiekin, ja veikkaan ettei sinulle ole sellaista. Muussa tapauksessa joutuu aina katsomaan hetken jonnekin muualle kuin sinne tiehen ja kysymys on lähinnä siitä liikutatko silmämuniasi etelään vai kaakkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan