Näkyykö teillä jo veronpalautus tilillänne?
Vielä ei näy minulla, tänään on maksupäivä kuitenkin.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Onneksi en ole siis ainoa, olin heti ihan paniikissa aamusta. Maitoa ja ruokaa täytyisi päästä ostamaan.
Miksi ihmeessä olet budjetoinut veronpalautukset ruokaostoksiin? Pitäisihän ne ostokset tehdä vaikkei palautuksia tulisikaan, voisi tulla mätkyjäkin. Itselläni n. 1500 palautukset menee kyllä säästöön/sijoituksiin. Palkalla eletään, veronpalautukset on vain extraa.
Ai miten? No siten että kuukauden tulot ovat työttömyyskorvaus ja asumistuki eikä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Onneksi en ole siis ainoa, olin heti ihan paniikissa aamusta. Maitoa ja ruokaa täytyisi päästä ostamaan.
Heh, ei mullakaan näy, mutta en minä mitenkään paniikissa ole.😂 Ei ole tarvetta lähteä yhtään mihinkään.
Sinä naurat ja joku kuolee vain siksi että olet sokea tunteille. Montakohan kärsivää ohitat päivittäin?
Älä jaksa olla lapsellinen. Kukaan ei kuole jos on muutaman tunnin syömättä.
Tätä minä juuri tarkoitin. Tunteet ja vakavuus ovat lapsellisuutta. Entinen mieheni sairastui entistä enemmän lähtökohtaan verrattuna jatkettuaan vastaavaa kiusantekoa ko
Anna kun arvaan: ex-mies oli myös tietysti ehdottomalla pätevyydellä diagnosoimasi narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Kauppaan pääsee myös illalla.
No joo pääsisi mutta lupasin lapselle maitoa murojen kanssa välipalaksi kun tulee käymään. Sen saan kyllä haettua ja lapselle on pitsaa ruoaksi jo tehtykin. Itseäni tässä vain ajattelin. Ostin eilen lapselle vaatetta ja tuhlasin viimeiset rahat, oma vika tietystikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Heh, ei mullakaan näy, mutta en minä mitenkään paniikissa ole.😂 Ei ole tarvetta lähteä yhtään mihinkään.
Myötätunnosta osallistun panikointiin, vaikka minulle ei ole mitään tulossa.
Kiitos tuestasi.
Mulla näkyi tulleen, kun katsoin noin klo.8.30. Osuuspankki pankkina. 💯
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huonosti pitää hoitaa taloutta, jos ei ole varaa ostaa maitoa ilman veronpalautuksia? Itse ainakin pyrin siihen, että tili ei koskaan ole tyhjä.
T. Työtön
Siten että elämä yllättää. Ehkä siksi et ole hankkinutkaan omaa, ymmärrän, menisit varmasti järkytyksestä sekaisin lopullisesti kun et kykenisi käsittelemään asioita. Kiitos tuestasi ystävä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Sinä naurat ja joku kuolee vain siksi että olet sokea tunteille. Montakohan kärsivää ohitat päivittäin?
Älä jaksa olla lapsellinen. Kukaan ei kuole jos on muutaman tunnin syömättä.
Tätä minä juuri tarkoitin. Tunteet ja vakavuus ovat lapsellisuutta. Entinen mieheni sairastui entistä enemmän lähtökoh
Kyllä mutta en tainnut koskaan käyttää sitä sanaa hänen kuullen. Itseään täynnä ja ollut ylpeä siitä. Ihan humoristinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verohallinto on tiedottanut, että ei välttämättä näy tilillä heti aamusta. Maksavat noita pitkin päivää. Sama juttu on ollut vuosikausia eli ei tämän pitäisi olla kenellekään mikään yllätys.
Minulle tämä on yllätys, koska en ole varmaan kymmeneen vuoteen saanut palautuksia ennen kuin nyt.
ykkönen
Mutta järjellä ajatellen ei mitenkään voi koko ajomäärää yhtäaikaa tehdä. Kunhan tänään tulee.
Paljonko työmarkkinatuesta saa veronpalautusta, jos ei ole muita tuloja? On kuitenkin iso veroprosentti siitä etukäteen.
En ole käynyt katsomassa. Vain parisataa tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Näkyi jo klo 6 kun heräsin
Sama täällä, pankkina Danske
Erissä ajavat maksut kun muuten järjestelmät sakkaisi mutta en tiedä miten jaotellaan
Alkokin on auennut, kellään muulla paniikki päällä?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko työmarkkinatuesta saa veronpalautusta, jos ei ole muita tuloja? On kuitenkin iso veroprosentti siitä etukäteen.
435 tulee minulle. Asun siis yksin ja tuloina asumistuki ja työttömyyskorvaus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy.
Käväisin hakemassa maitoa ja nyt kurkkasin, näkyy minullekin.
Piti tulla 435 mutta tulikin 441. Mistähän tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Alkokin on auennut, kellään muulla paniikki päällä?
En juo alkoholia joten ei paniikkia sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy.
Ja S-pankki kyseessä.
Vielä tsempit kaikille, jotka tarvii palautuksen maitoon tai muuhun peruselintarvikkeeseen. Elin itse pitkään noin sairauden takia.
Tätä minä juuri tarkoitin. Tunteet ja vakavuus ovat lapsellisuutta. Entinen mieheni sairastui entistä enemmän lähtökohtaan verrattuna jatkettuaan vastaavaa kiusantekoa koko yhteiselämämme ajan. Itsepähän kärsit.