Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö teillä jo veronpalautus tilillänne?

Vierailija
03.09.2025 |

Vielä ei näy minulla, tänään on maksupäivä kuitenkin.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei näy. Olen tänä vuonna maksanut veroja € 78470.  Tämäkään ei riitä vihervassareille, pkle. 

Vierailija
82/88 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko työmarkkinatuesta saa veronpalautusta, jos ei ole muita tuloja? On kuitenkin iso veroprosentti siitä etukäteen.

Jos et ole hommannut sille verokorttia, niin etuuksista menee 25%. Jos on muutakin tuloa tai paljon korvauksia liitolta tai vaikka vakuutuksen kautta saatavaa tapaturmaan liittyvää etuutta tms. niin se 25% ei välttämättä riitä. Etuuksia verotetaan paljon tiukemmin kuin palkkatuloa. Kiitos tästä hallitukselle!

Kiitos tästä hallitukselle?!

Ja näillä on äänioikeus. On kuitenkin totta, että etuuksia verotetaan palkkaa kovemmin. Ero johtuu siitä, että työttömyyspäivärahan saaja ei ole oikeutettu samoihin verovähennyksiin kuin henkilö, joka saa palkkaa. Ja tätä ei nyt voi laittaa ainakaan nykyisen hallituksen piikk

Kyllä voi. Etuuksien verotusta tämä hallitus kiristi entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei näy. Olen tänä vuonna maksanut veroja € 78470.  Tämäkään ei riitä vihervassareille, pkle. 

Ai, onko ne muka vielä hallituksessa? Oikeasti, miten tyhmä sinä voit olla, että luulet sen vielä vaikuttavan?

Vierailija
84/88 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä? Pitäisikö?

Enemmän ärsytti kun mätkypuolen e-laskutilaukseen oli jäänyt väärä tilinumero. Ei mennyt verot perille niin tuli muistuttelua aiheesta. Perhanan e- käppyrät. Mä en tykkää niistä.  Tai digistä. Mä oon siinä ihan paska. 

Vierailija
85/88 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy, 1260e tuli.

Vierailija
86/88 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näkyy, mutta ei tuo paljon lohduta, kun toimeentulotukea tulee sitten vähemmän. +-0 on vaikutus.

Vierailija
87/88 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli! 11 t ja rapiat. Paljon on lisätyötä tehty viime vuonna ja verojakin maksettu järkyttävän paljon.

Vierailija
88/88 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verohallinnon tilille näkyy menneen komea summa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme