Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko seksistä mitä haluatte?

Vierailija
01.09.2025 |

On se vain saa..na ettei voi osata tyydyttää toista! En koskaan ole ollut näin surkeassa suhteessa, jossa minun nautinto aina vain syystä tai toisesta jää tekemättä! Pettymyksiä enemmän kuin saavutuksia. Ei edes yritystä, vaan "unohtuu" vain. Ja hommat loppuu kun omansa saa. Uskomatonta. Sitten kehutaan kuinka upean naisen on saanut rinnalleen, parasta seksiä ikinä ja tekisi mitä vain vuokseni.

Ihan justiin riittää ja nostan kytkintä. Asiasta puhuminen ei ole auttanut kuin hetken ja taas sama jatkuu.

Jos ei kerran itsekkyydestä pääse, niin minusta pääsee kyllä.

Ja luon nyt sitten kyselyn aikani kuluksi vielä asiasta. Oma vastaus on en ja kohta ei ole seksiä enää.

N36

Saatteko seksissä haluamanne?

Vaihtoehdot

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen huolehdi itselle sitä orgasmia, tekeehän mieskin niin. Aikoinaan, kun oli vaikeuksia laueta, niin ei monikaan nainen siitä huolehtinut, kun itse saanut. Osa oli hyvinkin estoisia muuhun kuin emätinyhdyntään.

Vierailija
82/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen huolehdi itselle sitä orgasmia, tekeehän mieskin niin. Aikoinaan, kun oli vaikeuksia laueta, niin ei monikaan nainen siitä huolehtinut, kun itse saanut. Osa oli hyvinkin estoisia muuhun kuin emätinyhdyntään.

Mikä ihme teitä miehiä vaivaa? Jos nainen ei saa, niin ei vaan saa vaikka mikä olis, mutta te vaan syyttelette ja keksitte mitä ihmeellisempiä syytöksiä lahnailusta lähtein, vaikkei teillä ole mitään tietoa miten asiat menneet.

Eikö ne naiset saa nauttia seksistä kuten haluavat, tai edes sinneppäin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joudun huolehtimaan orgasmini yksin niin sitten joutuu mieskin. Eli en osallistu seksiin jossa toista ei kiinnosta minun nautintoni. Ihan samaa suosittelen miehillekin. 

Mitä miehille muuten edes käy siinä että täysin estoisen lahnan kanssa päätyy yhteen. Panee kuukausien ajan aivan jähmettynyttä ja käyttää häntä pussientyhjennysvälineenä? Eri asia jos tuollainen käytös alkaa myöhemmin, sitten varmaan keskustelun paikka ja jatkoa miettimään jos ei muutu. Ei ole seksi mistään kotoisin jos toista ei kiinnosta koskea. 

Oma yksi ainoa kokemus tosi huonosta sänkykaverista oli sellainen että vonkasi ja painosti seksiin ennen kuin olin valmis, vonkasi edelleen kun olin sanonut selvästi että hei en nyt vielä ole valmis... Kun ei osannut ilmeisesti lukea toista yhtään kiimoissaan. Ei olisi pitänyt jatkaa tapailua mutta jonkin aikaa jatkoin. Aina oli oma muna edellä. En saanut yhtään orkkua koska häntä ei edes kiinnostanut koskea minuun paitsi munaa oli sohimassa väkisin sisään. No, hän sai parit käsihoidot muttei todellakaan päässyt panemaan. Tapailu lopahti sitten.

Muuten on vain hyviä kokemuksia miehistä ja sänkyyn on saatettu päätyä aika piankin ja yleensä on kiinnostanut molemmin puolin hyväillä, katsoa ja koskea. Yhdyntä tullut kuvioihin vasta myöhemmin. 

Vierailija
84/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paksu sanoa noin, kun mies panee sitä naista ja saa sillai YKSIN....hahhaaa

Vierailija
85/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mihet saavat orgasmin ihan yksin, kun vaan saavat sen naisen pantavaksi. MIkä suuri vitsi!

Vierailija
86/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mihet saavat orgasmin ihan yksin, kun vaan saavat sen naisen pantavaksi. MIkä suuri vitsi!

Sinulle lienee käsittämätön ajatus, että nainen voisi olla se joka eniten haluaa yhdyntää ja on kullin perään. Eivät suostu seksiin ilman yhdyntää. Ja ei kyse ei ole miehen miellyttämisestä vaan naisen halusta tyydyttyä  ja saada panetukselle helpotusta. Viimeinen taitaa olla sulle tuntematon suure. 

Vierailija
87/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tämä ajatus, että molemmat hoitaa itselle omat orgasminsa on outo. Jos näin olisi, runkkaamistahan kannattais harrastaa. Seksissä nimenomaan tehdään toiselle hyvää ja tarkoitus, että molemmat nauttii. Se toisen haluamaan saaminen ja kiihottaminen on ainakin puolet nautinnosta.

Vierailija
88/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tämä ajatus, että molemmat hoitaa itselle omat orgasminsa on outo. Jos näin olisi, runkkaamistahan kannattais harrastaa. Seksissä nimenomaan tehdään toiselle hyvää ja tarkoitus, että molemmat nauttii. Se toisen haluamaan saaminen ja kiihottaminen on ainakin puolet nautinnosta.

Kyllä meillä vaimon tuhannet yhdyntäorgasmit on menneet niin, että olen vienyt hänet siihen rajalla ja hän on itse ottanut ne sen jälkeen aktiivisesti lantiota vatkaamalla ja pillulla lypsämällä käyttäen hyväksi kovaa kulliani. Lukinnut minut vielä sekä lähärissä, että päällä ollessaan tiukasti yhteen kietomalla jalat ympärilleni, joten en ole pystynyt liikkumaan ollenkaan ja oma liikkuminen silloinkin ollut enemmän tai vähemmän ei toivottua. Eli siinä vaiheessa yhdyntää hän on ottanut kullillani orgasmit täysin itse. Enkä usko että olisi saanut ainuttakaan jos ei olisi itse ja jos pillu ei olisi itsenäisesti lypsänyt itselleen orgasmia. Siinä vaiheessa minua vietiin aina kuin kuoriämpäriä ja kullini oli täysi objekti. Voi veljet kuinka rakastikaan noita ottamisia. Mutta tämä oli vain kliimaksi ja sitä ennen oli matka haluamaan ja kiihoittumaan.

Vierailija
89/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtut en ole saannut seksiä koskaan!!!

Vierailija
90/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku päivä vielä! 

Vierailija
91/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en miehenä ymmärrä alkuunkaan, että miksi oma nainen jätetään tyydyttämättä?

Toisilla naisilla on niin paska elimistö että homma kestää ikuisuuden.

Sieltä "paskasta elimistöstä" olet tullut säkin tänne. Haukutko äitiäsikin noin rumasti?

Vierailija
92/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä vaimon tuhannet yhdyntäorgasmit on menneet niin, että olen vienyt hänet siihen rajalla ja hän on itse ottanut ne sen jälkeen aktiivisesti lantiota vatkaamalla ja pillulla lypsämällä käyttäen hyväksi kovaa kulliani. Lukinnut minut vielä sekä lähärissä, että päällä ollessaan tiukasti yhteen kietomalla jalat ympärilleni, joten en ole pystynyt liikkumaan ollenkaan ja oma liikkuminen silloinkin ollut enemmän tai vähemmän ei toivottua. Eli siinä vaiheessa yhdyntää hän on ottanut kullillani orgasmit täysin itse. Enkä usko että olisi saanut ainuttakaan jos ei olisi itse ja jos pill

Ikävä kyllä Pate nuo tapahtuu enää vain muisteloissasi. Olisit pitänyt vaimosi haluista parempaa huolta, niin tilanne voisi olla toisin.

Vierailija
93/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jättää naisen hoitamatta, eikö ole reilua ettei nainen sitten anna kanssa? Ei ole kovin reilua itse ruikkia toisen kroppaan ja matka jatkuu. Kyllä suhteessa molempien nautinto on ihan itsestännselvyys, tästä joutunut kyllä sanomaan välillä, kun miehet joskus tuntuvat ajattelevan vain itseään ja olevan hiukan pönttöjä.

Vierailija
94/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks se muiden vika? Koeta hankkia kumppani.

Vierailija
95/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jättää naisen hoitamatta, eikö ole reilua ettei nainen sitten anna kanssa? Ei ole kovin reilua itse ruikkia toisen kroppaan ja matka jatkuu. Kyllä suhteessa molempien nautinto on ihan itsestännselvyys, tästä joutunut kyllä sanomaan välillä, kun miehet joskus tuntuvat ajattelevan vain itseään ja olevan hiukan pönttöjä.

No sellaste vaan on noissa irtopanoissa. Ei siellä kumppania ajatella.

Vierailija
96/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä vaimon tuhannet yhdyntäorgasmit on menneet niin, että olen vienyt hänet siihen rajalla ja hän on itse ottanut ne sen jälkeen aktiivisesti lantiota vatkaamalla ja pillulla lypsämällä käyttäen hyväksi kovaa kulliani. Lukinnut minut vielä sekä lähärissä, että päällä ollessaan tiukasti yhteen kietomalla jalat ympärilleni, joten en ole pystynyt liikkumaan ollenkaan ja oma liikkuminen silloinkin ollut enemmän tai vähemmän ei toivottua. Eli siinä vaiheessa yhdyntää hän on ottanut kullillani orgasmit täysin itse. Enkä usko että ol

Vaimoa lämmittää nykyään ihan muut miehet työpaikkalla.

Vierailija
97/97 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en miehenä ymmärrä alkuunkaan, että miksi oma nainen jätetään tyydyttämättä?

Toisilla naisilla on niin paska elimistö että homma kestää ikuisuuden.

Totuus jota ei saa sanoa ääneen.

Ette tekään saisi jos erogeenisin alueenne jätettäisiin joka kerta kokonaan huomiotta.

Miehet voisivat olla paljon yksinäisempiä. Ja tulevaisuudessa ovatkin. 

Onneksi me emme ole Suominaisten armoilla vaan naisia kyllä löytyy muualtakin. Suosittelen ainakin kokeilemaan, niin tiedätte sitten mistä minä nyt puhun.

Noinko koville se ottaa, ettei vaan tarvitse naisen pilluun koskea sormin tai kielellä! Ennemmin pitää lähteä ulkomaille naisiin. Voi miten kammottavia olettekaan. Pitäkää te tunkkinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi