Saatteko seksistä mitä haluatte?
On se vain saa..na ettei voi osata tyydyttää toista! En koskaan ole ollut näin surkeassa suhteessa, jossa minun nautinto aina vain syystä tai toisesta jää tekemättä! Pettymyksiä enemmän kuin saavutuksia. Ei edes yritystä, vaan "unohtuu" vain. Ja hommat loppuu kun omansa saa. Uskomatonta. Sitten kehutaan kuinka upean naisen on saanut rinnalleen, parasta seksiä ikinä ja tekisi mitä vain vuokseni.
Ihan justiin riittää ja nostan kytkintä. Asiasta puhuminen ei ole auttanut kuin hetken ja taas sama jatkuu.
Jos ei kerran itsekkyydestä pääse, niin minusta pääsee kyllä.
Ja luon nyt sitten kyselyn aikani kuluksi vielä asiasta. Oma vastaus on en ja kohta ei ole seksiä enää.
N36
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sen orgasmin naiselle antaa muutenkin kuin sillä jyystöllä, joka keinona useimmiten toimimaton naisille. Edelleen se ulkoinen klitoris on loistava keino antaa ja ottaa sitä nautintoa. Miksi tämä tieto on yhä vielä kateissa miehiltä?!
Onneksi oma puoliso haluaa sitä "jyystöä" ja "rynkytystä". Noilla termeillähän sinä yhdyntää kutsut. Itse olet kumppanisi valinnut ja saanut vaan jyystöä ja rynkytystä.
Säälin ihan jokaista miestä, joka erehtyy suhteeseen kaltaisesi naisen kanssa. Totuus kuitenkin lienee, että kumppanisi on nainen...
Aikun kiva kun nyt syyllistetäänkin nainen, kun mies ei halua tai jaksa naistaan tyydyttämään. Ja tiedoksesi, olen ollut vuoskymmenet naimisissa ihan mehen kanssa on 2 lastakin. Ja meidän seksielämä on aivan upeeta ja sitä on paljon. Just äsken tossa raka
No minuapa ei kiinnosta mitä suurin osa naisista haluaa tai miten ne saa. Kiinnostaa vai mitä se yksi haluaa ja miten se saa. Ja siihen tarvitaan kovana ja pystyssä seisovaa kullia. En ikä maailmassa ottaisi naista, jonka orkun tuottamisessa kulli on täysin turha väline. Ihan sama miten sinä saat.
ps. sinäkin tunnet vain ja ainoastaan oman pillusi. Paitsi jos olet niitä nuoleva nainen. Ja luultavammin oletkin...
Jokainen nainen saa mitä on ansainnut ja .
Tsempatkaa nyt naiset. Tässäkin kyselyssä yli neljännes miehistä joutuu tyytymään seksiin missä ei saa haluamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en miehenä ymmärrä alkuunkaan, että miksi oma nainen jätetään tyydyttämättä?
Toisilla naisilla on niin paska elimistö että homma kestää ikuisuuden.
Totuus jota ei saa sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Tsempatkaa nyt naiset. Tässäkin kyselyssä yli neljännes miehistä joutuu tyytymään seksiin missä ei saa haluamaansa.
Ja paskat! Miehet saavat aina. Mutta naisista vain pieni osa....mutta miesten toiveet ovatkin vallan muuta,,,pitää olla kauhea pumpattu barbara, pitää antaa suikkareita, pitää panna kakkoseen ja ties mitä, mutta mikään ei riitä.
Kuinka te miehet edes kehtaatte puhua noin, vaikka hyvin tiedätte mikä on se orgasmigap.
Olen aina saanut ja aina antanut. Mutta nyt minulla ei ole nuorta, hoikkaa, tatuoimatonta tyttöystävää enää, joten kipeästi on puutosta kaikessa. / M1957
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat! Miehet saavat aina. Mutta naisista vain pieni osa....mutta miesten toiveet ovatkin vallan muuta,,,pitää olla kauhea pumpattu barbara, pitää antaa suikkareita, pitää panna kakkoseen ja ties mitä, mutta mikään ei riitä.
Kuinka te miehet edes kehtaatte puhua noin, vaikka hyvin tiedätte mikä on se orgasmigap.
Ahaa, eli tulit womansplainaamaan ja kertomaan miesten puolesta mitä he ovat kysytystä asiasta mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet itsestäsi idiootin, noin sanomalla. Kun ei mies osaa naistaan tyydyttää, onkin vika naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet itsestäsi idiootin, noin sanomalla. Kun ei mies osaa naistaan tyydyttää, onkin vika naisessa.
Niin on!
Vierailija kirjoitti:
Mä en miehenä ymmärrä alkuunkaan, että miksi oma nainen jätetään tyydyttämättä? Tai sitten olen ymmärtänyt seksin jotenkin toisin. Mulla ollut aina sellainen käsitys, että seksissä parasta on tyydyttää nainen ja varsinkin oma nainen itsestään selvästi. Hänelle pitää tarjota parasta mitää osaa. Vasta sen jälkeen tuntee itsensä mieheksi ja omakin laukeaminen tuntuu silloin tarkoituksenmukaiselta ja varsinkin vapauttavalta, kun tyydytyspaineet purkautuu. Nainen odottaa seuraavaakin kertaa paljon himokkaampana ja pitkässä juoksussa tottuu siihen, että mies tyydyttää aina.
Siis niinpä! Näin ajattelen itsekkin muita kohtaan ja edelliset kumppanini myös minua. Ovat tehneet kaikkensa nautintoni eteen, nauttineet siitä ja kunnioittaneet sitä. Enkä haluaisi verrata, mutta nykyiseltä puuttuu joku halu tehdä toiselle hyvää. Eikä se taida muuttua, jos ei se luonnostaan tule. Ainakaan ei lisää halujani häntä kohtaan, kun pettymyksen ja kesken lopettamisen vaara on niin suuri.
Ap
Saan seksissä helposti, mutta tarvitsen siihen klitoriksen hyväilyä samalla. Teen sen yleensä itse, niin mies voi keskittyä yhdyntään.
No onpa tullut harvinaisen typeriä miehiä vastaan, jotka jollakin tavalla estävät koskemiseni klitorikseen! Kuten vaihtavat asentoa, jotta en yllä. Ja sitten oletan heidän jatkavan siitä, pyydänkin, mutta ei. Tai pahimmillaan siirtävät käteni pois?! Pistäkääpä itse terska yöpöydälle kun lähdette panemaan!
Sellaiset hetket ovat olleet yli ymmärrykseni ja jatkoa ei ole luvassa. Joskus lopetin kesken tämmöisen sinnikkään käden siirtelijän kanssa ja sanoin hänelle kyllä että miksi. Hän vain jankkasi, että "anna nyt tulla loppuun, olin jo lähellä ja käteni oli näkemisen tiellä"..!
Eli itsekkäitä paskojakin on olemassa. He eivät ansaitse saada seksiä, saati naisen nautinnon kokemista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oma arvokas keho ja seksuaalisuus. Joillakin kestää nautinnon huipulle pääsy, jotkut eivät valitettavasti pääse sinne koskaan. Oman emännän orgasmin saaminen on joskus tiukassa, johtuen milloin mistäkin, mutta koskaan en jätä yritystä kesken! Ellei hän niin halua. Hän tietää etten jätä kesken, joten voi rentoutua ja saada helpommin. Mielestäni nautinto kuuluu molemmille, eikä seksissä ole järkeä, jos mies käyttää naista vain omaan tyydytykseen. Ja tästä asiasta saa sanoa ääneen. Ei naiset pääsääntöisesti tule niin nopeasti kuin miehet.
Kotosalla en ole saanut enää sen jälkeen kun lapsiluku oli täynnä. Täytyy hoitaa sitten se henkisestikin tyydyttävä seksi muualla ja kotona harvakseltaan mekaaninen pikajyystö mikä on ainoa mihin puoliso nykyisin suostuu
Kiitos luojalle hyvistä, välittävistä miehistä - heitäkin on!
Sanonta jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan, pitää paikkansa enemmän kuin hyvin. Siitä ei mitenkään voi syyttää toista ihmistä. Itse saan seksiä ja seksistä ksiken miyä vasn keksin haluta. Vaimo ri kaikkiin osallistu, mutta ei se tarkoita etten itse voisi harrastaa 2n 1m kimppoja vaikka vaimo ei halua sänkyyn muita. Oma on ongelmansa. Miten joku voi kuvitella että olisi jotenkin kohtuullista vaatia kumppania tyytymään vain sellsiseen seksiin josta itse pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös mitä mies: multa leikattu ensin kohtu ja munasarjat, ja nyt vielä toinen rintakin, kun sairastuin syöpään.
Onko mulla "paska elimistö"? Saan orgasmeja yhä vielä koska miehnei on ihana mies, ja haluaa seksiä kanssani aina vaan. Saan hyvin helposti, ja äkkiä, vaikka tarvitsen minäkin sen klitoriksen hyväilyä samalla kun mies panee lusikassa, silloin se onkin parasta! Huomio sanalla VAIKKA, miksi se on noin?. Mutta annan 110 pistettä miehelleni, joka ei ole koskaan moittinut eikä ollut haluamatta minua näistä "paskavioista" huolimatta.
Joko ap erosi miehestä vai vieläkö on paskaa seksiä tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
No, en saa, en lähimainkaan. Seksi vaimoni kanssa on aina sitä saman kaavan noudattamista. Kaipaisin kiihotusta enemmän, vaihtelua ja rohkeutta. Ja kyllä, olen tästä puhunut ja mielestäni vastavuoroisesti ottanut ja ottaisin vielä enemmänkin huomioon hänen halunsa ja valmiutensa. Jos vain saisin tehdä noin... Olen 60+ mies ja erektionikin takia kaipaisin enemmän jotain. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
M60+
Täällä kohtalotoveri, mutta nainen. Tilanteeni on ihan samanlainen! Valmis olisin vähän kaikkeen, mutta mies jarruttaa, ei halua: ei nyt, vakiovastaus. Monipuolisuus ja kokeilu olisi ihanaa!!!
N65
No, en saa, en lähimainkaan. Seksi vaimoni kanssa on aina sitä saman kaavan noudattamista. Kaipaisin kiihotusta enemmän, vaihtelua ja rohkeutta. Ja kyllä, olen tästä puhunut ja mielestäni vastavuoroisesti ottanut ja ottaisin vielä enemmänkin huomioon hänen halunsa ja valmiutensa. Jos vain saisin tehdä noin... Olen 60+ mies ja erektionikin takia kaipaisin enemmän jotain. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
M60+