Saatteko seksistä mitä haluatte?
On se vain saa..na ettei voi osata tyydyttää toista! En koskaan ole ollut näin surkeassa suhteessa, jossa minun nautinto aina vain syystä tai toisesta jää tekemättä! Pettymyksiä enemmän kuin saavutuksia. Ei edes yritystä, vaan "unohtuu" vain. Ja hommat loppuu kun omansa saa. Uskomatonta. Sitten kehutaan kuinka upean naisen on saanut rinnalleen, parasta seksiä ikinä ja tekisi mitä vain vuokseni.
Ihan justiin riittää ja nostan kytkintä. Asiasta puhuminen ei ole auttanut kuin hetken ja taas sama jatkuu.
Jos ei kerran itsekkyydestä pääse, niin minusta pääsee kyllä.
Ja luon nyt sitten kyselyn aikani kuluksi vielä asiasta. Oma vastaus on en ja kohta ei ole seksiä enää.
N36
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Sanonta jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan, pitää paikkansa enemmän kuin hyvin. Siitä ei mitenkään voi syyttää toista ihmistä. Itse saan seksiä ja seksistä ksiken miyä vasn keksin haluta. Vaimo ri kaikkiin osallistu, mutta ei se tarkoita etten itse voisi harrastaa 2n 1m kimppoja vaikka vaimo ei halua sänkyyn muita. Oma on ongelmansa. Miten joku voi kuvitella että olisi jotenkin kohtuullista vaatia kumppania tyytymään vain sellsiseen seksiin josta itse pitää.
Niin tuohan toimii hyvin jos on avoin suhde. Itse en sellaisista perusta niin minulla on joko suhde jossa haluista on osattu puhua avoimesti ja mies tyydyttää minut ja minä hänet. Tai jos ilmenee että yhtäkkiä onkin ihan yhteensovittamattomat toiveet niin sitten mielummin ero.
Ihmisiä on kuitenkin erilaisia, joillain on pakko sosiaalisesti tai henkisistä syistä, ehkä taloudellisistakin, olla se mies tai vaimo nurkissa. Itselläni ei sellaisia ankkureita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en miehenä ymmärrä alkuunkaan, että miksi oma nainen jätetään tyydyttämättä?
Toisilla naisilla on niin paska elimistö että homma kestää ikuisuuden.
Totuus jota ei saa sanoa ääneen.
Jokaisella on oma arvokas keho ja seksuaalisuus. Joillakin kestää nautinnon huipulle pääsy, jotkut eivät valitettavasti pääse sinne koskaan. Oman emännän orgasmin saaminen on joskus tiukassa, johtuen milloin mistäkin, mutta koskaan en jätä yritystä kesken! Ellei hän niin halua. Hän tietää etten jätä kesken, joten voi rentoutua ja saada helpommin. Mielestäni nautinto kuuluu molemmille, eikä seksissä ole järkeä, jos mies käyttää naista vain omaan tyydytykseen. Ja tästä asiasta saa sanoa ääneen. Ei naiset pääsääntöisesti tule
Se on just näin. Naisen tyydyttäminen kestää minkä se kestää. Ei lopeteta kesken eikä ennen kuin nainen haluaa lopetta ja huomataan ettei sillä kertaa tule. Yritetään taas korjata tilanne seuraavalla keralla. Nainenkin saa helpommin, kun tietää, että mies on tosissaan ja tekee kaikkensa hänen tyydyttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en saa, en lähimainkaan. Seksi vaimoni kanssa on aina sitä saman kaavan noudattamista. Kaipaisin kiihotusta enemmän, vaihtelua ja rohkeutta. Ja kyllä, olen tästä puhunut ja mielestäni vastavuoroisesti ottanut ja ottaisin vielä enemmänkin huomioon hänen halunsa ja valmiutensa. Jos vain saisin tehdä noin... Olen 60+ mies ja erektionikin takia kaipaisin enemmän jotain. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
M60+
Täällä kohtalotoveri, mutta nainen. Tilanteeni on ihan samanlainen! Valmis olisin vähän kaikkeen, mutta mies jarruttaa, ei halua: ei nyt, vakiovastaus. Monipuolisuus ja kokeilu olisi ihanaa!!!
N65
Täälläkin on N60+, jonka ongelma taas on se, että mies ei millään kerro, mitä hän haluaisi. Mitä se voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Hei meillä samat mutta oon siinä vaiheessa että seksiä EI enää ole. Noin puolitoista vuotta jaksoin hakata päätäni samaan seinään tän asian osalta.
Mutta hei, intohimoa on sentään siinä muodossa että seksin puuttumisesta (miehen kanta) ja luokattomasta huonolaatuisuudesta (mun näkemys) riideltiin viimeksi eilen koko ilta 😂
N34
Raivorunq ja hätäinen akti, ettei lerpahda? Ja lerpahtaahan se. Aikani ymmärsin, lopulta erosin. Suosittelen sinne samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tekään saisi jos erogeenisin alueenne jätettäisiin joka kerta kokonaan huomiotta.
Miehet voisivat olla paljon yksinäisempiä. Ja tulevaisuudessa ovatkin.
Joku sano että jättäkää se terska yöpydälle, siin seksi on hyvää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tekään saisi jos erogeenisin alueenne jätettäisiin joka kerta kokonaan huomiotta.
Onneksi me emme ole Suominaisten armoilla vaan naisia kyllä löytyy muualtakin. Suosittelen ainakin kokeilemaan, niin tiedätte sitten mistä minä nyt puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi me emme ole Suominaisten armoilla vaan naisia kyllä löytyy muualtakin. Suosittelen ainakin kokeilemaan, niin tiedätte sitten mistä minä nyt puhun.
Onko naiset jotain hyödykkeitä sinulle, ihan ilman mitään tunteita missään? Sälittävää.
Meillä on aviomieheni kanssa aivan mahtava seksielämä. 14vuotta yhdessä, kaksi lasta jne ja edelleen on todella kuumaa ja aktiivista. En todellakaan ikinä kaipaa seksiä muiden kanssa. Nuoruuden panoja kun muistelee, niin miehen nautintoon keskittyneitähän ne paljon oli. Puolisoni kanssa nautitaan yhtälailla molemmat.
Minä jopa saan ihan helposti yhdynnässä ja olen muutenkin ollut aina sellainen että saan helposti.
Mutta en minäkään päästä sellaista miestä panemaan joka ei halua myös tuottaa minulle nautintoa.
Taitaa joidenkin miesten unelma olla nainen joka feikkaa että tulee tyyliin munan näkemisestä tai parista työnnöstä (huom ilman mitään lämmittelyjä. Toki voin itsekin saada parilla työnnöllä jos on ollut jotkut ihanat kiusoittelu-sormetukset taustalla pitkään tai muuten tosi kiihottuneena odottanut panoa).
Tai jotenkin ilmeisesti osalla menee tunteisiin, etteivät kaikki naiset saa kauhean helposti edes klitoriksen hyväilyllä tai että joillekin fyysisessä nautinnossa penis on aika yhdentekevä. Eikä sekään toki kaikkien mieltä lämmitä että he joille penis ei ole yhdentekevä saattavat vaatia siltä tiettyä kokoa.
Meillä jo vuoskymmenet takana liittoa, ja yhä vaan on himoa ja halua molemminpuolin. Seksiä on paljon , ja se on todellakin hyvää. Miehelle on tärkeintä onminun tyydytykseni, ja saankin aina yleensää monta, ja mies yhden. Pelkällä panolla en saa, muuten erittäin helposti ja nopeasti, ei siihen mene kuin muutama minutti, jos niin halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kehtaat vielä miehenä tunnustaa ettet saa naisia tyydytettyä etkä välttämättä välitäkään. Mikä mies se sellainen vätys on. Naisen tyydyttäminen on miehisyyden mittari, eikä tulisi mieleenkään jättää tyydyttämättä ja todistaa itselle ettei itsessä ole siihen miestä. Mutta joillakin miehillä on raja ilmeisen alhaalla ja pitää ostaa kaiken maailman bemareita kullin jatkeeksi kun on muuten täysin kädetön. Miehisyys punnitaan sängyssä naisen kanssa kaikki muu on silmänlumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun vaimolla kestää. Saattaa mennä yli tuntikin. Johtuu varmaan, kun on pitkä suhde, ja joka päivä hommaillaan. Mutta en silti jätä hommia kesken. Tiedän miltä se tuntuu, jos haluaa, mutta orkku ei meinaa tulla. En halua jättää rakastani pulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon voisi ehkä sanoa kauniimmin, mutta totta puhut. Saan yksin helpommin kuin kumppanin kanssa, mutta yksinkään se ei ole ihan tuosta vain. Jos sesdiln pitäisi joka kerta kestää niin kauan, että minä laukean, ei meillä olisi seksiä juuri koskaan 😅 En ole tyytyväinen tilanteeseen tai itseeni, mutta olen oppinut elämään asian kanssa. Nautin seksistä ja otan siitä sen ilon minkä saan ja toivon että mieskin pystyy asian hyväksymään ja nauttisi minusta sellaisena kuin olen
N44
Huomasin jossain vaiheessa halun alistua naiselle. Puolisoni ei lämmennyt ajatukselle ja erosimme. Sitten tapasin naisen joka ymmärti asiani ja tempautui mukaan leikkiin. Nyt muutaman vuoden jäkeen olen alistunut hänelle täysin ja täytän hänen käskyt. Olemme myös hankkineet välineistöä ja vaatetusta esim: minulle sisäkönasun. Siveysvyössä olen kun hän katsoo sen tarpeelliseksi saan myös piiskaa säännöllisesti kovaakin. Seksuaalinen tyydytykseni on taivaallista ja nautin asemastani. Suurimpiin nautintoihini kuuluu, olen sisäkön asussa, siveysvyössä sidottuna saan piiskaa ja sitten hän nai minua strap onilla. Lauekeankin anaalipanosta siveysvyössä kulliin koskematta että näen tähtiä. Naiseni nuoleminen ja tyydyttäminen hänen komennossaan on myös mahtavaa. Onnelinen mies 38.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon voisi ehkä sanoa kauniimmin, mutta totta puhut. Saan yksin helpommin kuin kumppanin kanssa, mutta yksinkään se ei ole ihan tuosta vain. Jos sesdiln pitäisi joka kerta kestää niin kauan, että minä laukean, ei meillä olisi seksiä juuri koskaan 😅 En ole tyytyväinen tilanteeseen tai itseeni, mutta olen oppinut elämään asian kanssa. Nautin seksistä ja otan siitä sen ilon minkä saan ja toivon että mieskin pystyy asian hyväksymään ja nauttisi minusta sellaisena kuin olen
N44
Minusta naisen tyydyttäminen tarkoittaa sitä että nainen on tyydytetty ja tyytyväinen, sain orgasminsa tai ei. Joten orgasmi ei ole se mittari, vaan naisen tyytyväisyys seksiin. Aina ei saa kaikki nekään, jotka yleensä aina saavat. Joten ei ole aina miehestä kiinni naisen mielialat ja herkkyys orgasmiin. Toki miehellä on tosi paljon merkitystä siihen millainen naisen mielitila on ennen seksiä ja seksiin alettaessa. Se ratkaiseen naisen orgasmiherkkyyden eikä tekniikat. Ne ei auta mitään jo nainen ei ole oikeassa mielentilassa. Itse olen onnistunut vaimoni kanssa, mutta panostanutkin tosi paljon hänen mielentilaansa ja halujen nostatukseen. Sängyssä se on jo liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Minusta naisen tyydyttäminen tarkoittaa sitä että nainen on tyydytetty ja tyyty
Ihanasti kuvattu! Sanoitit ajatukseni paljon paremmin kuin itse osaisin!
Omasta kokemuksestani vain tuntuu, että mies ei koe olevansa riittävä, jos nainen ei saa. Itselleni kuitenkin riittää monet muut seikat, joita mies tarjoaa
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet itsestäsi idiootin, noin sanomalla. Kun ei mies osaa naistaan tyydyttää, onkin vika naisessa.
Ja naiset joilla kestää orkun kanssa IHAN KENEN TAHANSA KANSSA tuntitolkulla, onko heilläkin vaan sattumalta jokainen partneri tumpelo?
Ja ne joilla kestää yksinkin, he ovat itse tumpeloita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin nyt tapauksista joissa huomioidaan, ja vaikka huomioija olisi maailman taitavin mies niin silti kestääääääää.
Ex-vaimon kanssa seksi oli täysin vaniljaa. Suihinoton sai kerran vuodessa jne. Nykyinen naisystävä on ihan jotain muuta. Paljon kiihkeää monipuolista seksi. Ja varmistan kyllä aina, että nainen on tyydytetty.