Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko seksistä mitä haluatte?

Vierailija
01.09.2025 |

On se vain saa..na ettei voi osata tyydyttää toista! En koskaan ole ollut näin surkeassa suhteessa, jossa minun nautinto aina vain syystä tai toisesta jää tekemättä! Pettymyksiä enemmän kuin saavutuksia. Ei edes yritystä, vaan "unohtuu" vain. Ja hommat loppuu kun omansa saa. Uskomatonta. Sitten kehutaan kuinka upean naisen on saanut rinnalleen, parasta seksiä ikinä ja tekisi mitä vain vuokseni.

Ihan justiin riittää ja nostan kytkintä. Asiasta puhuminen ei ole auttanut kuin hetken ja taas sama jatkuu.

Jos ei kerran itsekkyydestä pääse, niin minusta pääsee kyllä.

Ja luon nyt sitten kyselyn aikani kuluksi vielä asiasta. Oma vastaus on en ja kohta ei ole seksiä enää.

N36

Saatteko seksissä haluamanne?

Vaihtoehdot

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en miehenä ymmärrä alkuunkaan, että miksi oma nainen jätetään tyydyttämättä?

Toisilla naisilla on niin paska elimistö että homma kestää ikuisuuden.

Totuus jota ei saa sanoa ääneen.

Ette tekään saisi jos erogeenisin alueenne jätettäisiin joka kerta kokonaan huomiotta.

Puhuin nyt tapauksista joissa huomioidaan, ja vaikka huomioija olisi maailman taitavin mies niin silti kestääääääää.

Kokemuksesta voin sanoan, että naisen mielenliikutus ja rakkauden määrä mieheen vaikuttaa tosi paljon siihen saako nainen ylipäätään ja kuinka helposti: Tämän jälkeen tulee vasta miehen tekninen osaaminen. Näin ollen nainen pitää saada oikeasti himokkaaksi ja vaatimaan seksiä, ennen kuin seksiin mennään. Muuten menee suorittamiseksi ja silloin tulee vaikeaa. 

Vierailija
62/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskin oikein niin miesvastaajaista vastasi "En" n. 40% ja naisvastaajista "En" vastasi n. 20%.

Jännä, koska palstatotuushan tuntuu olevan, ettei seksi anna naiselle mitään koska miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laskin oikein niin miesvastaajaista vastasi "En" n. 40% ja naisvastaajista "En" vastasi n. 20%.

Jännä, koska palstatotuushan tuntuu olevan, ettei seksi anna naiselle mitään koska miehet.

Eiköhän täällä ole miehiä suurin osa porukasta vastailemassa. Ja ei seksiä vaihtoehto jäi sulta nyt kokonaan pois laskuista

Vierailija
64/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan ja nainen voi itsekin olla aktiivinen ja sen lisäksi että osaa avata suunsa kertoakseen mitä haluaa miehen tekevän, voi myös itse tehdä asioita. Ei o pakko olla pantava lahna. Jos tästä huolimatta jatkuu nosto, pisto, ravistus -linja, niin eiku vaan mies vaihtoon.

Vierailija
65/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt myös on ollutvaihtoehtoja, jotka voivat vaihdella miehen janaisen välillä. Jo yksistään se, että  miehet lähes aina saavat orgasmin, mutta jos ei se riitä, niin sitten halutaa enemmän.

Naiselle taas pelkän orgasmin saaminen voi olla fine. Mites tätä puntaroidaan.

Vierailija
66/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin jossain vaiheessa halun alistua naiselle. Puolisoni ei lämmennyt ajatukselle ja erosimme. Sitten tapasin naisen joka ymmärti asiani ja tempautui mukaan leikkiin. Nyt muutaman vuoden jäkeen olen alistunut hänelle täysin ja täytän hänen käskyt. Olemme myös hankkineet välineistöä ja vaatetusta esim: minulle sisäkönasun. Siveysvyössä olen kun hän katsoo sen tarpeelliseksi saan myös piiskaa säännöllisesti kovaakin. Seksuaalinen tyydytykseni on taivaallista ja nautin asemastani. Suurimpiin nautintoihini kuuluu, olen sisäkön asussa, siveysvyössä sidottuna saan piiskaa ja sitten hän nai minua strap onilla. Lauekeankin anaalipanosta siveysvyössä kulliin koskematta että näen tähtiä. Naiseni nuoleminen ja tyydyttäminen hänen komennossaan on myös mahtavaa. Onnelinen mies 38.

Homohan sinä olet.

Vierailija
67/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menimme avioon, molemmilla oli halu saada lapsi(a). Nyt vaimon mieli on muuttunut. Nyt kinkyseksiä eikä lapsia. Olenkin tehnyt erään yh:n kanssa sopimuksen lapsesta. Jos/kun hän tulee raskaaksi, otan eron ja menen hänen kanssaan naimisiin. Nyt on taas kivaa tavoitteellista seksiä normaalin naisen kanssa. 

Vierailija
68/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin jossain vaiheessa halun alistua naiselle. Puolisoni ei lämmennyt ajatukselle ja erosimme. Sitten tapasin naisen joka ymmärti asiani ja tempautui mukaan leikkiin. Nyt muutaman vuoden jäkeen olen alistunut hänelle täysin ja täytän hänen käskyt. Olemme myös hankkineet välineistöä ja vaatetusta esim: minulle sisäkönasun. Siveysvyössä olen kun hän katsoo sen tarpeelliseksi saan myös piiskaa säännöllisesti kovaakin. Seksuaalinen tyydytykseni on taivaallista ja nautin asemastani. Suurimpiin nautintoihini kuuluu, olen sisäkön asussa, siveysvyössä sidottuna saan piiskaa ja sitten hän nai minua strap onilla. Lauekeankin anaalipanosta siveysvyössä kulliin koskematta että näen tähtiä. Naiseni nuoleminen ja tyydyttäminen hänen komennossaan on myös mahtavaa. Onnelinen mies 38.

Homohan sinä olet.

Eikä ole, jos hän ei sitä samaa miehiltä halua. Fetissi ja seksuaalinen suuntautuminen on eri asioita.

Vierailija
69/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa pitkäaikaisessa suhteessani oli sopimus että seksiä on silloin kun jompaakumpaa haluttaa ja että saa mitä haluaa - tietenkään ei mitään järjetöntä, eli sellaisia rajoja oli. Nyt kun muistelen, kukaan heistä ei koskaan halunnut mitään omia juttujaan, minun juttuja halusivat toisinaan.

Vierailija
70/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla niin hyvin asiat, että aina kun haluan mies antaa. Ja jos mies haluaa saa aina, ihan aina. Olenkovasti haluava nainen, joten meillä kuten sanoin hieno tilanne.

Olemme kauan jo olleet naimisissa.

Vierailija
71/97 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla niin hyvin asiat, että aina kun haluan mies antaa. Ja jos mies haluaa saa aina, ihan aina. Olenkovasti haluava nainen, joten meillä kuten sanoin hieno tilanne.

Olemme kauan jo olleet naimisissa.

Sä olet se klitoriksen hinkkaaja.

Vierailija
72/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin enemmän ihan normaalia reipasta panemista, mutta mies haluaa kaiken maailman kommervenkkejä. Useimmiten järjestää mun orgasmit ihan muilla tavoilla kuin siten, miten itse eniten haluaisin, eli yhdynnästä. Vähän kinkkinen tilanne, kun tavallaan mut vois varmaan laskea jotenkin kiittämättömäksi, kun en sitten ilmeisesti arvosta kaikkea miehen mielikuvitusta ja panostusta. Kun haluaisin eniten vaan sitä tavallista panoa. 

No, tää on kahden kauppa ja pitäähän noita miehen tarpeitakin kunnioittaa. Hänen omat orgasmit on meidän suhteessa aivan toissijaisia.  

N42

Vierailija
73/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin enemmän ihan normaalia reipasta panemista, mutta mies haluaa kaiken maailman kommervenkkejä. Useimmiten järjestää mun orgasmit ihan muilla tavoilla kuin siten, miten itse eniten haluaisin, eli yhdynnästä. Vähän kinkkinen tilanne, kun tavallaan mut vois varmaan laskea jotenkin kiittämättömäksi, kun en sitten ilmeisesti arvosta kaikkea miehen mielikuvitusta ja panostusta. Kun haluaisin eniten vaan sitä tavallista panoa. 

No, tää on kahden kauppa ja pitäähän noita miehen tarpeitakin kunnioittaa. Hänen omat orgasmit on meidän suhteessa aivan toissijaisia.  

N42

Mun vaimo on samanlainen, kun itse tosiaan haluaisin pitkiäkin sessioita kaikkea muuta, suuseksiä, yhdessä masturbointia jne. Yksi syy on varmaan se, että panossa ei samalla tavalla näe ja tunne kuinka hän nauttii ja orgasmit sykkii, ja siitä minä tykkään. Hänelle ne kaikki muut vaan omien sanojensa mukaan eivät juurikaan tunnu verrattuna siihen kunnon panoon, joten sitä panoa se meillä sitten aina on. Pieni helpotus minulle on se, että pano vaatii kuitenkin hyvät lämmittelyt, halusi hän sitä tai ei, joten sen yhden sentään saan antaa suulla ja sormin.

M55

Vierailija
74/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Kun mikään ei kelpaa. Toiset haukkuu minuuttimunia, jotka ei ota naista huomioon. Toiset haukkuu miestä, joka haluaisi tehdä naiselleen hyvää.

Vierailija
75/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikitään, että kyselyn tulokset vastaisi totuutta, niin on erittäin surullista, että vain vajaalla 10% kummastakin sukupuolesta on loistava seksielämä.

Vierailija
76/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Kun mikään ei kelpaa. Toiset haukkuu minuuttimunia, jotka ei ota naista huomioon. Toiset haukkuu miestä, joka haluaisi tehdä naiselleen hyvää.

Ei minusta täällä ole haukuttu miestä, joka haluaa tehdä naiselleen hyvää. Toisinpäinhän se menee. Mutta naista joka haluaa puhua oman nautintonsa puolesta, haukutaan lesboksi. Ja ihan vapaasti.

Vierailija
77/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt myös on ollutvaihtoehtoja, jotka voivat vaihdella miehen janaisen välillä. Jo yksistään se, että  miehet lähes aina saavat orgasmin, mutta jos ei se riitä, niin sitten halutaa enemmän.

Naiselle taas pelkän orgasmin saaminen voi olla fine. Mites tätä puntaroidaan.

No varmaan joo. Jos en koskaan saisi orgasmia kumppanin kanssa (tavalla tai toisella), niin en varmaan olisi tyytyväinen seksielämääni. Olen siis mies, jolla orgasmin saaminen ei ongelma yksin tai yhdessä. Toisaalta, "ruokahalu kasvaa syödessä" eli se, että saa orgasmeja seksikumppanin kanssa ei riitä takaamaan tyytyväisyyttä seksielämään.

Miehelle ehkä orgasmin saaminen ei ole se juttu, vaan ylipäätään löytää seksikumppaneita, joiden kanssa tästä päästä nauttimaan. Naiselle (osalle) haaste voi olla löytää mies, jonka kanssa on yhteensopivuus seksin "teknisen osaamisen" ja tunneyhteyden kanssa, mikä voi olla välttämätön edellytys saada orgasmi.

Vierailija
78/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Ongelma tuossa on se, että mies ei tee niin kuin nainen haluaisi. Miksi? Meillä vaimo halusi orgasmit yhdynnässä ekat 40 vuotta lähes pelkästään ja niin tehtiin. Toki niihinkin piti valmistsutua pitkään nuolemalla ja sormettaen, ei viety vain orgasmiin asti. Sitten viimeiset 9v on lähes pelkästää  halunnut ensin suuseksillä ja sitten vasta yhdyntä päälle ilman topista orgasmia. Viimeisin saatu yhdyntäorgasmi 5v sitten päällä ollessa. Nyt jäänyt yrityksekin pois kun ei polvet kestä tai kipu häiritsee ja voi olla, että muutennin nauttii nyt vanhempana suuseksillä saadusta orgasmista, kuten eilenkin. Jäi oikein mietityttämään, että saiko yhden pitkän vai 4 peräkkäin. Pieni väli aina ja uusi päälle. Sen jälkeen pillu tuntui taivaalliselta takaa naidessa, juuri sopiva kokonaisvaltainen puristus ja kitka. Luulin, että kestän pitkään, mutta tuntui niin pirun hyvältä, joten ei tarvittu pitkää naimista. Vaimolle parempi. Palautti taas,mieleen miksi ollut mun nainen. 

Meillä menty aina vaimon orgasmit edellä, varmistettu, että hän on saanut aina ja siten kuin on itse halunnut. Mulle kunnia asia. Mä olen saanut aina, vaimo vaikeamman kautta, joten siksikin vaimo edellä. Sitä paitsi vaimo on tarvinnut ja saanut aina pitkän suuseksin ja yhdynnän päälle. Halunnut aina molemmat, eikä ole niistä tinkinyt. 

Vierailija
79/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

h a r v o i n ..jos silloinkaan kun totuus on:

se oma  M i e l i k u v i t u s voittaa Aina, sen..

..h u o n o n fyysisyyden.

Vierailija
80/97 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en miehenä ymmärrä alkuunkaan, että miksi oma nainen jätetään tyydyttämättä?

Toisilla naisilla on niin paska elimistö että homma kestää ikuisuuden.

😁

Mikä kiire. Sehän on ihanaa leikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi