Yle ja IS: Viranomaiset pyytävät suomalaisia ilmiantamaa työttömiä
Jos tunnette jonkun joka on työttömänä niin nytten voitte anonyymisti ilmoittaa nimettomänä tämän henkilön viranomaisille. Pyrkimys on selvittää työttömyysetuuksien väärinkäytöksiä ilmiantojen avulla.
Kommentit (1374)
Sä et ole käynyt armeijaa ja arvostelet työttömiä naisia.
Sä olet itse luuseri.
Jos mies ei ole käynyt armeijaa niin siltä voi kysyä suoraan töissä, että onko sulla mielenterveys ongelmia.
Pitääkö ilmiantaa näitä asianajajien palkkoja eli 4 tunnin työstä avioeroriidassa valtio maksaa 5000 euroa asianajajalle eli saman mitä työtön saa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ilmiantaa näitä asianajajien palkkoja eli 4 tunnin työstä avioeroriidassa valtio maksaa 5000 euroa asianajajalle eli saman mitä työtön saa vuodessa.
Kansa repeäisi, kun näkisi noita juttuja.
Tässä on valtion budjetti
Terveysmenot 16 miljardia.
Sotejohtajat saa palkkaa 10000 kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Noita ei saa kertoa täällä. Kansa repeää.
Pyrkimys on löytää näille töitä, sinä valehteleva iigori.
Työttömät kun löytyy ihan sieltä työvoimatoimiston listoilta ei niitä tavitse erikseen 'löytää'.
Täähän on se vanha demarien laki jo ysäriltä tuttu.
Aikamoinen "uutinen" taas, voi vattu.
Sotejohtaja saa 10 kuukaudessa palkkaa ja tässä se mitä hän päättää
"Lähitulevaisuudessa työikäisten odotetaan huolehtivan ikääntyvistä vanhemmistaan töiden ohella. Antila uskoo, että osaltaan hoivavastuuta lisää Petteri Orpon (kok) hallituksen julkiseen talouteen kohdistamat säästöt. Taustalla on ikääntyvä väestö ja heikkenevä huoltosuhde sekä siitä johtuva julkisen talouden kestävyysvaje. "
Vierailija kirjoitti:
Sitten Petteri selittää, että työttömän 740 netto työmarkkinatuesta pitää leikata lapsikorotukset.
Samalla ahnehditaan terveysjäteille verorahaa, kun kaverit on siellä töissä.
Me ei todellakaan hoideta eläkeläisiä vapaa-ajalla ilmaiseksi.
Valtio hoitaa eläkeläiset tai jättää hoitamatta.
Valtion palkat voidaan puolittaa. 50000 eurolla vuodessa palkkaa 2 ihmistä töihin. Molemmat saa 25000 vuodessa. Pitääkö lähettää Petterille ehdotus sähköpostilla. Työttömyys vähenee.
Toivottavasti lähtee henki ennenkö tarvii eläkkeelle jäädä lopullisesti ja köyhänä kuolla kosks tälle kusiselle yhteiskunnalle ei paljon tee mieli töitä tehdä.
Se lapsikorotus oli noin 140€ siitä 740€ pois eli aivan hirvittävä summa köyhälle repikää siitä.
Aivan mieletön päätös!
Miksi Jyri, Keijo ja Sami te kirjoitatte noita hönö viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jyri, Keijo ja Sami te kirjoitatte noita hönö viestejä?
Siinä on toi autopesula lähellä.
Jyri, Keijo ja Sami Helsingistä.
Lopettakaa nuo hönö kirjoitukset.
Pitäisikö minun lähteä tonne Pesukadulle soittamaan ovikelloa.
Otan mutaman ystävän mukaan, ne sano, että jos joku tekee mulle jotain niin ne.....
Vierailija kirjoitti:
Otan mutaman ystävän mukaan, ne sano, että jos joku tekee mulle jotain niin ne.....
Mun ystävillä on vaatetuksessa sellaset liivit....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävillä on vaatetuksessa sellaset liivit....
Kaikkiin naisiin ei saa Suomessa koskea. Ne on muille varattu.
Vierailija kirjoitti:
MENKÄÄ TÖIHIN
Petteri, unohdit laittaa nimesi tuohon viestiin.
No, ei kukaan hyväkäytöksinen mies noita hönö kirjoituksia kirjoita.
Mutta Suomessa on miehiä joilla ei ole käytöstapoja. Vapaa-kasvatus. Äiti juoppo alkoholisti.