Miksi säästät sukanvarteen, vaikka Suomen talous kaipaa kunnon piristysruisketta?
Nyt jos koskaan pitäisi laittaa rahat haisemaan. Mietitkö lainkaan mitä itsekkyydestäsi seuraa?
Kommentit (142)
Jos oma talouteni kaipaa joskus piristysruisketta niin onpa sitten mistä ottaa. Jos nyt laitan kaiken haisemaan niin tuskin valtio tarjoaa enää vastaavaa piristysruisketta jos oma talouteni joskus kyykkää.
Pitää säästää, jotta rahaa kun ja jos jään työttömäks
Sori, tuhlaan rahaa jo. Ostan temusta
Teen oman osani maamme talouden eteen vinguttamalla Visaa oikein urakalla. Muistakaa sitten pelastaa mut hädästä jos käy huonosti enkä pysty maksamaan velkoja pois.
Ihan vain siksi että oma pankkitilini vaatii piristysruisketta. Suomesta tehdään kapitalistista valtiota jolloin on viisasta että se kapitaali on omalla tilillä.
Luulisi varakkaiden nyt sitten syytävän sitä rahaansa Suomen talouden rattaisiin eikä kuskaavan ulkomaille. Pieni- eikä keskituloisilla ole enää mitä irrottaa.
Miksi suurituloisten pitää saada lisää rahaa, kun eivät ole edellisiäkään käyttäneet Suomen talouden hyväksi?
Säästän koska voin. Ja ihan itselleni.
Oksettavaa, että pitäisi kuluttaa vain kuluttamisen ilosta. Jos ei tarvii nii ei tarvii. Pelastan mielummin maapallon kuin ihmiskunnan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suurituloisten pitää saada lisää rahaa, kun eivät ole edellisiäkään käyttäneet Suomen talouden hyväksi?
Eiköhän siinä ala olla tarpeeksi kun tuloveroprosentti rikkailla on yli 50%? Mikset itse nosta veroprossaasi samaan?
En luota valtioon. Siksi laitan rahaa konkreettisesti sukanvarteen, kenkälaatikkoon ja patjan alle. Onpa raamattuunkin kaivettu kolo rahaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Teen oman osani maamme talouden eteen vinguttamalla Visaa oikein urakalla. Muistakaa sitten pelastaa mut hädästä jos käy huonosti enkä pysty maksamaan velkoja pois.
Olet kuule ihan omillasi, kukaan ei välitä urotyöstäsi. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa, että pitäisi kuluttaa vain kuluttamisen ilosta. Jos ei tarvii nii ei tarvii. Pelastan mielummin maapallon kuin ihmiskunnan.
Totta. Ja eläimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä ala olla tarpeeksi kun tuloveroprosentti rikkailla on yli 50%? Mikset itse nosta veroprossaasi samaan?
Voihan sen nostaa samalle tasolle niin pienituloisella on entistä vähemmän käytettävissä joten kuluttaminen jää vielä enemmän suurituloisen vastuulle. Happy?
-eri
Älä osta mitään päiviä lisää myös jouluksi, suomi pelastaa maailman ylikuluttamiselta ja ympäristätuholta.
Suomen talous ei ajattele minua. Itseäni ajattelen tässä.
Olen tallettanut kirsturahat. Säästän ja matkustan, olen työni tehnyt, työnteosta yhteiskunnan normien puitteissa vapautettu. Kulutan minkä kulutan, en kuluttamisen vuoksi.
Hallitus on rikkaiden puolella ei köyhien. Miksi minäkään tekisin hallituksen aivopierujen mukaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Suurituloisilla on suuret velat. Suurituloiset ansaitsevat työnteolla. Älä kadehdi.
En säästä sukanvarteen, ostan oskakkeita ja laitan rahastoihin, lopuilla ostan ruokaa, matkoja ja hyödykkeitä.
Tarkalla rahalla kuitenkin, en tuhlaa joutavaan temu-roinaan!
OSTAKAA KOTIMASITA