nauratti kun 2000e nettoeläkeläinen sanoi olevansa varakas
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän on hauskaa, että Suomessa on iloisiakin ihmisiä! Taidat kuitenkin kirjoitella Venäjältä, ilkeä trolli.
Siis kuka on? Sinun mielestäsi kaikki ovat joko persuja tai Venäjältä. Olisit joskus kommentoimatta, kaikki asiat eivät ole sinulle tarkoitettu.
Paksua tekstiä luuserilta, joka työntää nenänsä kaikkien asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljonhan tuo saa eläkettä kuitenkin. Saman kuin itse työstä 20 vuoden kokemuksella.
miksi teet paskaduunia?
miksi teet paskaduunia? miksi teet paskaduunia? Voiko pottumaisempaa kysymystä olla!
Ei kaikilla ole päätä lukea peruskoulua pitemmälle. Nykyisin ei pääse edes töihin niinkuin ennen olemalla "ewipas työmies", ei enää.
Pitää olla nippu papereita ja työkokemusta 50vuotta!
Mä ainakin olen niin tyhmä, kun en oppinut, en oppinut!
Ole sinä tollo hiljaa, sulta puuttuu sydämen sivistys ja arjen ymmärrys!
EI voi saada enemmän kuin osaa, ei ole edes taitoja jotta tienaisi omalla työllään, yrittämällä.
Että mua kyrsii tämmöset mukaviisaat!
Ja sit on meitä, jotka kyllä opiskelee ja pyrkii eteenpäin, mutta ura ei vaan etene, jää työttömäksi ja sitten vaan pitää ottaa vastaan joku työ. Sen jälkeen sitten onkin turha yrittää paremmille liksoille kun tähän monttuun on jäänyt. Nytkin on jäänyt paljon korkeakoulutettuja työttömiksi, kovinkohan moni heistäkään enää alansa töihin pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljonhan tuo saa eläkettä kuitenkin. Saman kuin itse työstä 20 vuoden kokemuksella.
miksi teet paskaduunia?
No kun sanoivat, menkää töihin, niin menin?
Huomaa, että tuo tyyppi ei (vieläkään) ole töissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Huomaa, että siinä on 2000 enemmän kuin omat ansiosi
4 k€ kuussa nettona 30 vuoden kokemuksella. Eikä sekään ole korkea liksa, muualla kuin Suomessa minulle on maksettu paremmin ja etenkin verotus on kevyempää -sama-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoiti:
Tämä on itsestäänselvää
jo 12-vuotiaalle.
Ei Manolo Blahnikeja
ihan kuka tahansa ostele.
Manolot/materia
ylipäätään eivät
ole se, mistä onni,
tyytyväisyys, rauha
loppupeleissä kumpuaa.
Löytyykö monta paria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
4 k€ kuussa nettona 30 vuoden kokemuksella. Eikä sekään ole korkea liksa, muualla kuin Suomessa minulle on maksettu paremmin ja etenkin verotus on kevyempää -sama-
Etkä muuta keksinyt kuin valittaa vauvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi teet paskaduunia?
No lopetetaan sitten ja aletaan työttömiksi 🤭
Naurattaa, kun et ymmärrä tulojen ja varallisuuden eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi teet paskaduunia?
miksi teet paskaduunia? miksi teet paskaduunia? Voiko pottumaisempaa kysymystä olla!
Ei kaikilla ole päätä lukea peruskoulua pitemmälle. Nykyisin ei pääse edes töihin niinkuin ennen olemalla "ewipas työmies", ei enää.
Pitää olla nippu papereita ja työkokemusta 50vuotta!
Mä ainakin olen niin tyhmä, kun en oppinut, en oppinut!
Ole sinä tollo hiljaa, sulta puuttuu sydämen sivistys ja arjen ymmärrys!
EI voi saada enemmän kuin osaa, ei ole edes taitoja jotta tienaisi omalla työllään, yrittämällä.
Että mua kyrsii tämmöset mukaviisaat!
Miten niin ei ole päätä lukea peruskoulua pidemmälle? Siis onko se koulunkäynti muka niin vaikeaa? Tämä on provo tai sitten kyse on jostain neurodiversiteetistä eikä ihminen kykene olemaan paikoillaan. Mutta ettei olisi päätä? Voiko tämä olla ihan totta nyt?
Eihän eläkkeen suuruudella ja varallisuudella ole välttämättä mitään korrelaatiota.
Mulla on nollatulot, olen kuitenkin varakas. Eläkettä odottelen vielä.
Saadakseen 2000eläkettä käteen on eläke jotain 3000€ eli kerryttääkssen tuon eläkkeen on palkan oltava varmaankin 7000€ brutto/ kk eli olettaisin sillä visusti elävän varallisuutta keräävän vuosikymmeniä työssä käynnillä eli naurattaa apn tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki maksettu (asuminen hyvin halpaa yms).ja osinkojakin tulee niin mikäs siinä.
Mutta muuten tuo pari donaa ei ole paljoa.
Itslläni on määräaikainen työkyvyttömyyseläke 2056 e/kk. Se ei ole paljon ei.
Omaisuuteni arvo on kuitenkin 400 000 e, mikä ei tietysti sekään ole paljon ja yksi 100 000 e on kadonnut viime vuosina, mutta on se enemmän kuin 40 000 tai 4 000 ja neljä kertaa suurempi kuin kotitalouksien nettovarallisuuden mediaani eikä omaisuuteni jakaudu useammalle henkilölle.
Ja kaikki eivät ole vanhuuseläkkeellä joten omaisuuden haaliminen on keskeytynyt monella jo keski-iällä suomessa kaikki niputetaan aina samaan koriin vaikka eläkkeitä on erilaisia,tehokkainta säästöä olisi valtion maksamien eläkkeiden leikkaus koska ne menevät verovaroista samoin kuin 550 miljoonaa yrittäjäeläkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Etkä muuta keksinyt kuin valittaa vauvalla?
häh? En mä mitään valita, kunhan totean faktat. 2 k€ nettona käteen ei ole kova palkka eikä edes eläke
Tulot ei kerro varakkuudesta. Omaisuus kertoo. Fiksu eläkeläinen on käyttänyt rahansa viisaasti ja on siten varakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki maksettu (asuminen hyvin halpaa yms).ja osinkojakin tulee niin mikäs siinä.
Mutta muuten tuo pari donaa ei ole paljoa.
Itslläni on määräaikainen työkyvyttömyyseläke 2056 e/kk. Se ei ole paljon ei.
Omaisuuteni arvo on kuitenkin 400 000 e, mikä ei tietysti sekään ole paljon ja yksi 100 000 e on kadonnut viime vuosina, mutta on se enemmän kuin 40 000 tai 4 000 ja neljä kertaa suurempi kuin kotitalouksien nettovarallisuuden mediaani eikä omaisuuteni jakaudu useammalle henkilölle.
kerros vielä tuottaako omaisuutesi tuloja vai pelkkä menoerä
Sinä luulet, että pelkät tulot kertoo varallisuuden määrän.