Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nauratti kun 2000e nettoeläkeläinen sanoi olevansa varakas

Vierailija
01.09.2025 |

sano haluavansa maksaa enemmän

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonhan tuo saa eläkettä kuitenkin. Saman kuin itse työstä 20 vuoden kokemuksella.

Vierailija
2/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljonhan tuo saa eläkettä kuitenkin. Saman kuin itse työstä 20 vuoden kokemuksella.

miksi teet paskaduunia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
4/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän on hauskaa, että Suomessa on iloisiakin ihmisiä! Taidat kuitenkin kirjoitella Venäjältä, ilkeä trolli.

Vierailija
5/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin naurattaa weetee...

Vierailija
6/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmo Mörö haista paska!

Vierailija
7/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki maksettu (asuminen hyvin halpaa yms).ja osinkojakin tulee niin mikäs siinä.

Mutta muuten tuo pari donaa ei ole paljoa.

Vierailija
8/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ja kun omaisuutta on kertynyt ja eläkkeensä kokee olevan riittävä niin miksi ei....

Vierailija
9/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo jakamassa arjen kuluja ja lapsiaan ei maininnut joten jos velat on maksettu niin pärjää kyllä, itselläni satasen pienempi nettotulo mutta asun yksin omakotitaloa ja avustan kahta opiskelevaa lastani, niin enpä kyllä tunne itseäni varakkaaksi, eli tässä asiassa ei voi kyllä käsitellä eläkelläisiä samanlaisina yksilöinä.

Vierailija
10/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä taisi olla kuitenkin talo maksettuna ja kaikkea, joten hyvinhän tuosta jää käyttöön rahaa.

Vierailija
11/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloilla ja varakkuudella ei välttämätyä ole tekemistä keskenään. Ko. henkilöllä voi olla tilillä miljoonia, pääomatulot kun ei nosta eläkettä...

Vierailija
12/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta sehän on hauskaa, että Suomessa on iloisiakin ihmisiä! Taidat kuitenkin kirjoitella Venäjältä, ilkeä trolli.

Siis kuka on? Sinun mielestäsi kaikki ovat joko persuja tai Venäjältä. Olisit joskus kommentoimatta, kaikki asiat eivät ole sinulle tarkoitettu.

Vierailija
13/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi saa 2 500 euroa käteen eläkkeellä ja vaimo tonnin. Heillä on mahdollisesti velaton koti ja pienet kulut, niin silloin varmasti kokee olevansa hyvätuloinen ja hyväosainen, koska se raha jää juoksevien kulujen jälkeen pääosin pariskunnan omaan käyttöön.

En usko, että tuolla pariskunnalla on tarvetta "hukata" rahaa. Ja hyvä, että kokevat olevansa hyvätuloisia. Itsehän sitä oman taloutensa tuntee.

Vierailija
14/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi vaan julkisesti kehuskella eläkkeellään

niin nuorikin että pitäisi vielä olla työ elämässä

Vierailija
15/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuus on eri asia kuin tulojen / eläkkeen määrä.

Ja itse asiassa 2000€ nettoeläke on kyllä varsin korkea.

Vierailija
16/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olekin ihan hirveän omituista, että joku on tyytyväinen elämäänsä? Selkeästi vietävä sellainen hoitoon ja aivopestävä ymmärtämään, miten elämä sujuu paremmin olemalla tyytymätön kaikkeen.

Vierailija
17/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi teet paskaduunia?

Paska? Tällä kuitenkin sain vähän vähemmän tienaavan puolison kanssa 250 000€ talolainaa jotta pystyttiin rakentamaan omakotitalo ja neljän lapsen kanssa elämään? Ei työttömänäkään saa 

Vierailija
18/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi teet paskaduunia?

No kun sanoivat, menkää töihin, niin menin?

Vierailija
19/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuo eläke, miksi valittaisin.  Asumiskulut remontoidussa rivitaloyhtiössä alle 300€/kk, mökki maksettu, 4v vanha matkailuauto, traktorimönkiä yms.  Nyt näkyi velkaa olevan 97€ Visalla.  Hyvin riittää rahat muuhunkin.

Miten se AP:n oma tilanne olikaan?

Vierailija
20/58 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillon ainakin varakas jos ei tartte vuokraa maksaa ja on oma maksettu.