Miksi lesbot ostaa dildoja, eikö keinovagina olisi enempi niitten juttu?
Kommentit (27)
No ehkä ne nauttivat siitä penetraatiosta mutta eivät miehistä.
Kyllähän homomiehilläkin voi olla tekovagina tai vaikka useampi, se on kumilötkäle eikä kiinni naisessa, ei tuoksu naiselta jne.
Itse en ole lesbo mutta minulla on dildo koska pidän siitä dildolla penetraatiosta, ei tunnu samalta kuin isokaan penis kuten varmasti kaikki molempia kokeilleet tietävät.
Myös noita keinotekoisia runggureikiä ja penetraatiovälineitä saa sellaisina etteivät näytä miltään sukuelimeltä. Oma dildoni on sellainen söpö ja ergonominen kapistus josta toki näkee että se on dildo mutta penikseen sitä ei voi sekoittaa.
Meinaatko, että lesbot lipoisivat fleshlightin kumihuulia?
Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää. En minäkään ymmärrä heterojen sänkytouhuja.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että lesbot lipoisivat fleshlightin kumihuulia?
Tai oraalin antamisesta nauttivat heteromiehet?
Naisen kanssa jos käyttää vaikka sträppiä ei se tarkoita että kaipaisi miestä.. naisen kanssa sitä ollaan silti
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, olen ihmetellyt asiaa jo pitkään.
Pitäiskö sun välillä miettiä jotain muuta?
Tää on varmaankin vaan typerä trolli, mutta leikin silti ajatuksella. Miten ajattelet naisen fysiikan tulevan stimuloiduksi keinovaginalla yhtä tehokkaasti kuin dildolla, joka yltää tärkeisiin pisteisiin? Mulla ei riitä mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa jos käyttää vaikka sträppiä ei se tarkoita että kaipaisi miestä.. naisen kanssa sitä ollaan silti
Näin on. Minä en haluaisi että mies panee minua, mutta nainen sträppiä käyttäen on ihan eri juttu
Mikä tarve ihmisillä on tulla huutelemaan omaa ymmärtämättömyyttään?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve ihmisillä on tulla huutelemaan omaa ymmärtämättömyyttään?
Miten se menikään? Joukossa tyhmyys tiivistyy. Täällä varmaan suurin osa on Joukoja?
Avaaja on taas aivan oikeassa. Hän ei tosiaan ymmärrä yhtikäs mitään lesbojen touhuista!
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää. En minäkään ymmärrä heterojen sänkytouhuja.
Harmi että äitisi ymmärsi.
on ihan eri asia käyttääkö mies vai toinen nainen dildoa itseeni
Vierailija kirjoitti:
No ehkä ne nauttivat siitä penetraatiosta mutta eivät miehistä.
Tässä on kyllä jotain luonnonvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vika on korvien välissä siis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen toisen naisen sitten pitää yrittää näyttää mieheltä ja käyttäytyä samalla tavalla?
Sama juttu, olen ihmetellyt asiaa jo pitkään.