Purra Ylellä: Hyväksyn Teemu Keskisarjan puheet
Jumalauta mitä menoa!!
Milloin hallitus kaatuu???!!!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista Keskisarja sanoi, mitä Fatim Diarra ei olisi jo sanonut maalaisista? Paheksuttiinko Diarran sanomisia oman puolueen keskuudessa, kyselikö pääministeri, mitä mieltä Vihreissä ollaan asiasta? Ehei, hän sai huolettomasti loata suomalaisia.
Koska se sanoi. Oliko vihreät silloin hallituksessa? Oliko varapuheenjohtaja Vihreissä silloin?
Oisko Keskisarjalla enemmän paukkuja kuin Diarralla silloin?
Nyt muutkin persut kunnostautuneet tällä saralla. Näyttää kyllä tyhmyytensä, ei ole uskottava poliitikko enää mun silmissä jos on koskaan ollutkaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7b94d7a8-4cf1-46f7-9c92-3559ff544…
Onko olennaista, koska sanoi? Olennaista on se, että Vihreät ei koskaan ilmoittanut, että kyseessä yksittäisen ihmisen yksittäinen mielipide.
Jos metsänomistajat tekevät kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen joka kerta, kun heitä nimitellään Vihreiden toimesta, on oikeuslaitoksessa kohta pitkä lista tutkittavia rikoksia. Jostain syystä toista saa myös sanoa rasistiksi ihan sillä perusteella, että rasistiksi kutsuttu ei ole vasemmistolainen-
Hallitus ei kaadu ,totuuden sanomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei kaadu ,totuuden sanomiseen.
Jos kaatuu niin saakin kaatua. Ei sellaista pelleilyä tarvitse sietää.
Kuitenkin mulla on vähän sellainen pelko, että Suomessa käy kuten kävi Ruotsissa, ja josta ruotsalaiset on Suomea moneen kertaan varoitelleet. Sitten kun heräämme siihen todellisuuteen täällä meillä, sitten kun paska on jo housussa, tulee joku tyttituppurainen tai sofiavirta ja kommentoi, että tämä tuli yllätyksenä puun takaa, eikä tätä olisi kukaan pystynyt etukäteen ennustamaan. Mutta en siis kannata enkä äänestä persuja. Kunhan nyt vaan tavan kansalaisena pidän silmiä auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut paljastivat viimein kaikki korttinsa. Haluatko sinäkin äänestää rasisteja seuraavissa vaaleissa?
Ei enää tehoa tuo rasistikortti.
Faktat eivät katoa rasismia hokemalla.
Tiettyillä tahoilla on perusteltu pelko siitä, että mitä tapahtuu, kun tähän asti rasismikortilla vaiennetut asiat alkavat tulla pintaan.
Onneksi persut on kaikilla muilla tavoin (mm. kulttuuri, tiede ja ympäristövastaisuus) niin taantumuksellinen puolue, ettei ole pelkoa, että edes tähän ko. asiaan kriittisesti suhtautuvat heitä äänestäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut paljastivat viimein kaikki korttinsa. Haluatko sinäkin äänestää rasisteja seuraavissa vaaleissa?
Tiettyillä tahoilla on perusteltu pelko siitä, että mitä tapahtuu, kun tähän asti rasismikortilla vaiennetut asiat alkavat tulla pintaan.
Onneksi persut on kaikilla muilla tavoin (mm. kulttuuri, tiede ja ympäristövastaisuus) niin taantumuksellinen puolue, ettei ole pelkoa, että edes tähän ko. asiaan kriittisesti suhtautuvat heitä äänestäisivät.
Progressiivisuuden varjolla on tehty paljon vahinkoa ja ennenkaikkea haaskattu rahaa joka olisi pitänyt käyttää järkevämmin. Sinulle ilmeisesti vastaisuus on sitä että vastustaa että yhteiskunta rahoittaa asiaa X.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin mulla on vähän sellainen pelko, että Suomessa käy kuten kävi Ruotsissa, ja josta ruotsalaiset on Suomea moneen kertaan varoitelleet. Sitten kun heräämme siihen todellisuuteen täällä meillä, sitten kun paska on jo housussa, tulee joku tyttituppurainen tai sofiavirta ja kommentoi, että tämä tuli yllätyksenä puun takaa, eikä tätä olisi kukaan pystynyt etukäteen ennustamaan. Mutta en siis kannata enkä äänestä persuja. Kunhan nyt vaan tavan kansalaisena pidän silmiä auki.
Mikä hauskinta meitä on varoitelleet tekemästä samoja virheitä ruotsalaiset sosiaalidemokraatit. Mutta ei mene suomalaisen toverin paksuun kalloon kun ruotsalainen toveri sanoo "älkää tehkö samoja virheitä kuin me".
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ja missä ruotsalaiset ovst varoitelleet Suomea? Ruotsin ongelmat juontavat juurensa Jugoslavian sotaan. Sen jälkiseurauksena Ruotsiin muodostui itäeurooppalaisten ammattirikollisten hallitsema mafia, jota Ruotsin poliisin on vaikea saada kuriin. Ruotsin rikollisuusongelma johtuu ma ah anm uutosta vain välillisesti. Meillä taas on aivan toisenlainen historia ja väestöpolitiikka. "Ruotsin tie" on olkiukko jolla äärioikeisto mielellään pelottelee, mutta mitään todellisuuspohjaa sillä ei ole.
Keskisarja leimasi kopeudenpuuskassaan (tiedättehän, minä olen melkein ps puheenjohtaja ja tunnettu histroioitsija) samalla ihan omat äänestäjänsä - häntä äänestävät ovat useimmiten juuri niitä suomalaisia kelavuohipaimenia....
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, tietyt tahot yrittävät niin kovasti hiljentää maa han muutosta käytävän keskustelun että ovat jo tuoneet botitkin kehiin, säälittävää
Jos täällä oikeasti yritettäisiin hiljentää keskustelua boteilla, eiköhän se botti olisi laitettu sanomaan jotain vähän fiksumpaa kuin tuon yhden emojityypin levottomat horinat?
Vierailija kirjoitti:
Riikka on esimerkki isänmaallisesta eloveena naisesta politiikasta. Ihan toista maata mitä itkevät ja uhriutuvat Virrat ja Typpyräiset.
Miksi siis tuhoaa Suomen ja kurittaa omaa kansaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se vihervassariämmien jalkovälissä rahisee?
Eihän Purra ole vihervassari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka on esimerkki isänmaallisesta eloveena naisesta politiikasta. Ihan toista maata mitä itkevät ja uhriutuvat Virrat ja Typpyräiset.
Miksi siis tuhoaa Suomen ja kurittaa omaa kansaa?
Se on sitä parempaa isämmaallisuutta : minulla ja mun rikkaille kavereille kaikki (saatte nähdä niin Riikka saa ensi vaalien jälkeen jonkun kivan paikan jostakin etujärjestöstä) ja köyhät kyykkyyn. "Menkää töihin", Riikka-täti voi antaa sitten euron tippiä kun olette ensin nuolemalla putsannneet hänen varvasvälinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kaj
Rehelliset ja rehellisyys maan perii.
Vierailija kirjoitti:
Keskisarja leimasi kopeudenpuuskassaan (tiedättehän, minä olen melkein ps puheenjohtaja ja tunnettu histroioitsija) samalla ihan omat äänestäjänsä - häntä äänestävät ovat useimmiten juuri niitä suomalaisia kelavuohipaimenia....
Tämä! Persuelämämkoululaiset eivät ole mitään huutelemaan "heikkolaatuisista tulokkaista", ei edes tri Keskisarjan suulla.
Vierailija kirjoitti:
Rasismin takia persuja on tähänkin asti äänestetty. Nyt sitä vaan ei voi enää kieltää ja kaunistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä toi ja hoe sitä kaikkien huppupääkavereidesi kokouksissa. Sillä se tuska sitten varmaan helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se vihervassariämmien jalkovälissä rahisee?
Eihän Purra ole vihervassari
Ai vitsi että osasitkin sivaltaa! Taidat olla apukoulun terävin tyyppi!
Miettikää, tietyt tahot yrittävät niin kovasti hiljentää maa han muutosta käytävän keskustelun että ovat jo tuoneet botitkin kehiin, säälittävää