Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ródos matkakohteena

Vierailija
31.08.2025 |

* plussat

* miinukset

Kreikan muissa kohteissa

* mitä hyvää

* mitä huonoa

(Kuinka monta kertaa olet lomaillut Rodoksella/       Kreikassa?)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava paikka pahimman turistisesongin ulkopuolella. Monipuolisuus parasta, paljon mielenkiintoista nähtävää. Mainettaan parempi, sanon minä myös. Olen käynyt monessa Kreikan kohteessa, matkustanut muutenkin aika paljon, ja voisin lähteä tuonne uudestaan.

Vierailija
22/31 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskainen, ylitäysi turistirysä ja tulessa harva se viikko. turha pilata enempää ilmakehää lentelemällä tuonnekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava paikka pahimman turistisesongin ulkopuolella. Monipuolisuus parasta, paljon mielenkiintoista nähtävää. Mainettaan parempi, sanon minä myös. Olen käynyt monessa Kreikan kohteessa, matkustanut muutenkin aika paljon, ja voisin lähteä tuonne uudestaan.

Pieni ja nopeasti kaikki nähty. Pari käyntiä riittää. 

Vierailija
24/31 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta murtomaasuksille ei oikein löydy käyttöä.

Vierailija
25/31 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva oli lasten kanssa. Ainut iso miinus oli hyttyset. Minä olin niille allerginen ja niin oli moni muukin. Onneksi minä olin meidän perheestä ainut allerginen. 

Sama! Hyttyset oli tosi pieniä ja huomaamattomia, eikä pistojakaan juuri tuntenut, mutta kamalat paukamat tuli mulle! Siis tosi pahat! Ei suomalaiset hyttyset aiheuta mulla samalaista reaktiota kuin rodoksella elävä laji.

Vierailija
26/31 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti, jos pointtina on nähdä uusia paikkoja. Perinteiseen rantalomailuun käy siinä missä mikä tahansa vastaava kohde. 

Vierailija
27/31 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä ihmiset käy lasten kanssa tuolla, eli varmaan perhelomakohteeksi sopiva? Jos siis tarkoituksena nimenomaan relata ja nauttia auringosta, lämmöstä ja kiireettömästä yhdessäolosta.

Joo mutta ei Rodoksen kaupunki. Syrjäkylillä on lapsiperheille sopivat reservaatit. 

Vierailija
28/31 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa lomaillut varmaan, en tiedä, nelisenkymmentä kertaa? Rodoksella varmaan reilu 15 kertaa. 

Kiersin paljon eri paikkoja Kreikassa ja aattelin että Rodos olis liian turistinen ym. mutta menin ja ihastuin, nyt parhaimmillaan käyn 3 kertaa vuodessa. 

Parasta kai se että siellä on jokaiselle jotakin - kaupunki lähinnä aikuismatkailijoille, paljon ravintolatarjontaa ja kai ihan hyvät ostosmahikset, itse en shoppaile. On rantaa ja nähtävyyksiä, kulttuuria, historiaa. Helppo ottaa auto tai skootteri alle ja kierrellä koko saarta, paljon järjestettyjä retkiä. Voi käydä näppärästi naapurisaarilla myös. 

Miinuksena ainakin tuo roskaisuus. Monet valittaa kalleutta mutta muhun/meihin ei vaikuta, lähinnä kun rahaa kuluu syömiseen ja juomiseen mitkä on huomattavasti ainakin kotimaata halvempia aktiviteetteja. 

Vierailija
29/31 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Lisään: oon käynyt huhti-marraskuussa kaikkina aikoina, jos haluaa jaksaa liikkua on toukokuu ja syyskuun loppupuoli-lokakuu parhaat ajat. Nyt oltiin just viime kuun lopulla, liian kuuma oli mun makuun enkä normaalisti tähän aikaan meniskään mutta on tässä syksyn mittaan nyt kaikkea muuta. 

Vierailija
30/31 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilenpä, itse käynyt ehkä 15 kertaa ja joka reissulle löytyy uusia kolkkia käytäväksi. 

Vierailija
31/31 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilenpä, itse käynyt ehkä 15 kertaa ja joka reissulle löytyy uusia kolkkia käytäväksi. 

Ihmettelen minäkin miten muka parilla käynnillä näkisi tuon kokoisesta saaresta "kaiken". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi