Olen menossa leikkaukseen, jonka jälkeen on n 30 cm pitkä haava, kotiutus seuraavana päivänä
Mutta vasta viiden päivän päästä kotiutuksesta voin käydä apteekissa ostamassa mitä tarvitaan. Pärjäänköhän kotona haavan kanssa yksin ja rahaa ei ole ennen 15. Päivää.
Kommentit (64)
Suomessa on paljon köyhiä työssäkäyviä ihmisiä.
Mulla oli yhteensä varmaan metri haavoja ribtojen pienennysleikkauksen jälkeen ja samana päivänä himaan. Sairaalasta sai pari tujumpaa kipulääkettä mukaan, mutta ei ne yksin olisi riittänyt. Lisänä oli burana ja panadol reseptillä. En kyllä lähtis kokeilemaan ilman, voi olla aika perseestä. Haavoille ei tarvinnut ekojen päivien aikana tehdä mitään. Olivat haavateippien alla parantumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa luottokortilla.
Ap kertoi olevansa velkajärjestelyssä. Joten luottoa ei varmaankaan saa. Mutta apteekkari saattaa antaa maksuaikaa,kannattaa kysyä!
Ei nykypäivänä ole muuta kuin noita erämaksumahiksia, mutta niihin pitää olla luottotiedot kunnossa.
Mulla on ollut monta kertaa tuli ihan nollissa. Aikoinaan kun korttimaksuja ei reaaliaikaisesti katetarkastettu, oli monesti jopa miinuksella. Hyvin helppo oli uskoa se miltä tilin saldo näytti.
M42