Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menossa leikkaukseen, jonka jälkeen on n 30 cm pitkä haava, kotiutus seuraavana päivänä

Vierailija
31.08.2025 |

Mutta vasta viiden päivän päästä kotiutuksesta voin käydä apteekissa ostamassa mitä tarvitaan. Pärjäänköhän kotona haavan kanssa yksin ja rahaa ei ole ennen 15. Päivää.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy sairaalan sosiaalityöntekijältä apua, että auttaa talousasioissa ym.

No ne on pitkiä prosesseja, kun selvitellään tulot, menot ja perunkirjat. Been there. 

Siis selvitellään perukirjat, että saa kunnan kotihoidosta apua?

Niitä särkylääkkeitä ja sidetarpeita sekä ruokaa voi hankkia etukäteen. Vaikea uskoa, että ei löydy edes kahtakymppiä rahaa.

Mulla on ollut monta kertaa tuli ihan nollissa. Aikoinaan kun korttimaksuja ei reaaliaikaisesti katetarkastettu, oli monesti jopa miinuksella. Hyvin helppo oli uskoa se miltä tilin saldo näytti.

M42

Vierailija
62/64 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon köyhiä työssäkäyviä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhteensä varmaan metri haavoja ribtojen pienennysleikkauksen jälkeen ja samana päivänä himaan. Sairaalasta sai pari tujumpaa kipulääkettä mukaan, mutta ei ne yksin olisi riittänyt. Lisänä oli burana ja panadol reseptillä. En kyllä lähtis kokeilemaan ilman, voi olla aika perseestä. Haavoille ei tarvinnut ekojen päivien aikana tehdä mitään. Olivat haavateippien alla parantumassa.

Vierailija
64/64 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa luottokortilla. 

Ap kertoi olevansa velkajärjestelyssä. Joten luottoa ei varmaankaan saa. Mutta apteekkari saattaa antaa maksuaikaa,kannattaa kysyä!

Ei nykypäivänä ole muuta kuin noita erämaksumahiksia, mutta niihin pitää olla luottotiedot kunnossa.