Uusi "käytännöllinen" muoti - kannetaan kädessä läppäriä, puhelinta, kahvimukia yms.
Miten kukaan voi edes kuvitella, että läppärin kantaminen olisi tyylikästä :D
Varmaan joku nuorten juttu. Me, jotka olemme viimeist 20 vuotta raahanneet läppäreitä töissä mukanamme, emme ole enää kovin innostuneita siitä
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repun kantaminen on noloa. Sitäpaitsi läppärin kotelon sisään saa mahtumaan kaiken tarvittavan.
noloa kantaa käytännöllistä reppua? jaa,a taitaa nolous olla nyt jossain muualla.
teinit on noloja😂 siitä tietää että ihminen onnihan lapsi vielä kun hän ei halua pitää reppua ettei tule rinnastetuksi eskarilaiseen 😁
sama kuin ne nilkan palelluttajat pari vuotta sitten
Ajatelen samoin. Teini-ikä on ehkä ihmisen noloin ikä, kun pelätään ihan kuollakseen, että mitähän muut ajattelee ja jos teen näin, niin luulekohan joku, että olen vielä lapsen tasolla.
Minullakin on reppu monessa tilanteessa eikä yhtään kiinnosta mitä muut ajattelee. Se on vain käytännöllinen ja jättää kädet vapaaksi. Sinne mahtuu läppäri ja muut reissutarvikkeet helposti. Se suojaa sateelta ja säältä tavaroita ja siinä voi kauppatavaratkin kuljettaa kätevästi.
Vierailija kirjoitti:
Läppärin ja pienen laukun kantaminen näyttää tyylikkäältä, onko sitä vaikea tajuta? 😤
Huvittavia nämä eri aikakusien ja ikäkausien "tyylikkyydet". Johonkin on kai pakko takertua.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on reppu monessa tilanteessa eikä yhtään kiinnosta mitä muut ajattelee. Se on vain käytännöllinen ja jättää kädet vapaaksi. Sinne mahtuu läppäri ja muut reissutarvikkeet helposti. Se suojaa sateelta ja säältä tavaroita ja siinä voi kauppatavaratkin kuljettaa kätevästi.
Pitää ryhdin hyvänä, ja olkapäät terveinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reput ovat vähän teinijuttu. Puolella suomalaisista keski-ikäisistä miehistä on teepaita, reppu ja lippis.
Näyttää vähän monotoniselta, mutta Suomi on puritanistinen maa, minkäs sille tekee. Tyyli, kauneus ja nautinto ovat Suomessa merkkejä heikosta yksilöstä.
Suomessa on aina menty käytännöllisyys ja mukavuus edellä, eikä täällä koskaan ole ollut syvää muotikulttuuria, kuten jossain Italiassa. Tosin Italiassakin näkee miehiä t-paidoissa, reput selässä ja mm. kokomustaan pukeutuminen on siellä tyylikästä, etenkin Milanossa, mutta tämäkin kai on tällainen "vinns gud nevö" juttu.
Italian mammanpojat on noloja.
Trendipellet on trendipellejä ollu aina
Mulla on edelleen perinteinen läppärilaukku. Kaikki ajattelee, että siinä menee tosi viisas dippainssi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on edelleen perinteinen läppärilaukku. Kaikki ajattelee, että siinä menee tosi viisas dippainssi.
Ei dildoinsinöörit ota läppäriä mukaansa
Ihmettelin, kun viime viikolla tuli kuudesluokkalaisten vanhemmille Wilma-viesti, että puhukaa kotona, että koulun läppärit kannetaan repussa eikä kädessä. Tässä lienee siis syy viestille. Jollain oli ilmeisesti läppäri vähän kärsinyt, kun oli kävellyt se sylissä sateessa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei dildoinsinöörit ota läppäriä mukaansa
Eikä ne oo viisaita
Näitä nyt tulee ja menee, muotioikkuja, talvi ja vesisade tuo taas maan pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen mies ja käytän edelleen reppua. Ei kiinnosta, mitä ihmiset ajattelevat, ja jossainhan ne tavarat on kannettava. Reppuni ovat tietenkin aikuiseen tyyliin sopivia ja käytännöllisiä, eivät mitään Spiderman-koulureppuja.
Mää oon 58-vuotias nainen ja todellakin käytän reppua. Käsilaukun kantamisesta tulee selkäkipuja eli käytän ehkä kerran vuodessa jossakin tärkeässä tilaisuudessa. Ravintolaankin meen repun kanssa eikä oo tullu mitään sanomista "omista juomista" vaikka se vesipullo ihan selkeesti näkyy repun sivutaskusta.
Spiderman-reppu vois olla aikamoinen statement :D