Uusi "käytännöllinen" muoti - kannetaan kädessä läppäriä, puhelinta, kahvimukia yms.
Miten kukaan voi edes kuvitella, että läppärin kantaminen olisi tyylikästä :D
Varmaan joku nuorten juttu. Me, jotka olemme viimeist 20 vuotta raahanneet läppäreitä töissä mukanamme, emme ole enää kovin innostuneita siitä
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen, että miten tyhmiä jonnekin 1840 luvulle jääneitä aivottomia ameeboja nuo vaatesuunnittelijat ovat, kun eivät kykene edes taskuja suunnittelemaan 25 vuoden jälkeenkään niin että sinne voisi laittaa kätevästi ja sopivasti KÄNNYKÄN 🙀.
No se vasta nololta näyttäisikin, kun sun kamppeet roikkuisivat miten sattuu, koska sulla olisi pakkomielle pitää puhelinta taskussasi. 🤦🏼
Käytä aivojasi, taskut eivät ole kehittyneet sitten kondomitelineen keksimisen vuonna 1879 (joka oli kyllä kellolle tarkoitettu), ilmeisesti kuvitellaan että maailman pitäisi muotoutua taskujen mukaan eikä päinvastoin.
Jos osaisin suunnitella vaatteita siirtäisin taskua enemmän sivulle reiden suuntaan, jolloin kännykkä liikkuisi taskussa jalan liikkeen mukana eikä rusentaisi kiveksiä. Sellaiset syvällä miltei polvitaipeessa olevat reisitaskut kuuluvat jonnekin hampuusishortseihin, ei arkivaatetukseen.
Se saa näyttämään että elää kiireistä korkeakulttuurielämää
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen mies ja käytän edelleen reppua. Ei kiinnosta, mitä ihmiset ajattelevat, ja jossainhan ne tavarat on kannettava. Reppuni ovat tietenkin aikuiseen tyyliin sopivia ja käytännöllisiä, eivät mitään Spiderman-koulureppuja.
Jaa..milloin on tullut ajatus että reppu on vain alakouluikäisten lippalakki poikien laukku...minullakin on usein reppu matkassa vaikka olen 50 vuotias mies...polkupyörällä ajaessa kun on hankala käyttää muuta kantamusta..se sarvista toimitettava muovipussi jossa olisi kantamukset vasta nolo olisikin
Vaikka olen jo eläkeikää lähestyvä, niin muistan hyvin oman nuoruuteni trendit. Ne tulivat ja menivät. Sellaista se elämä on. Eikä nää kauaa kestä, kohta kaikilla on siniset reput tai muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Läppärin ja pienen laukun kantaminen näyttää tyylikkäältä, onko sitä vaikea tajuta? 😤
Miten muuten voisi esitellä muille kallista läppäriä ja näyttää tärkeältä jos läppäri olisi laukussa piilossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen, että miten tyhmiä jonnekin 1840 luvulle jääneitä aivottomia ameeboja nuo vaatesuunnittelijat ovat, kun eivät kykene edes taskuja suunnittelemaan 25 vuoden jälkeenkään niin että sinne voisi laittaa kätevästi ja sopivasti KÄNNYKÄN 🙀.
No se vasta nololta näyttäisikin, kun sun kamppeet roikkuisivat miten sattuu, koska sulla olisi pakkomielle pitää puhelinta taskussasi. 🤦🏼
Käytä aivojasi, taskut eivät ole kehittyneet sitten kondomitelineen keksimisen vuonna 1879 (joka oli kyllä kellolle tarkoitettu), ilmeisesti kuvitellaan että maailman pitäisi muotoutua taskujen mukaan eikä päinvastoin.
Jos osaisin suunnitella vaatteita siirtäisin taskua enemmän sivulle reiden suuntaan, jolloin kännykkä liikkuisi taskussa jalan liikkeen mukana eikä rusentaisi kiveksiä. Sellaiset
Jos tämä olisi DI:n rakentama maailma, taskut olisi jo ajat sitten optimoitu puhelimelle kuin lompakko setelille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen mies ja käytän edelleen reppua. Ei kiinnosta, mitä ihmiset ajattelevat, ja jossainhan ne tavarat on kannettava. Reppuni ovat tietenkin aikuiseen tyyliin sopivia ja käytännöllisiä, eivät mitään Spiderman-koulureppuja.
Ei ole olemassa aikuiseen tyyliin sopivaa reppua.
Mitä isompi kantamus ja ruutu, sitä alempana on hierarkiassa. Mitä hyödyttömämpi on yritykselle, sitä söpömpi on töhöilemässä pomon assarina. Tämä kannattaa sisäistää.
😂😂 johan on joutavia jorinoita 😂😂 kaikenlaista sitä näppäillään nettiin 😂😂
Naureskelin samaa. ihan ufoo juttuu.
Nuorisolla on joku typerä trendi. Ohhoh. Tässäpä ihmeteltävää. Näin ei ole koskaan aiemmin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa sukupolvessa on aina ne yhdenlaiset tytöt, jotka haluavat olla pikku naisia ja keksivät tehdä elämästään mahdollisimman hankalan erilaisten epäkäytännöllisten ulkonäköoikkujen vuoksi. Yleensä ne tytöt kulkevat porukassa, eivät viisastu vanhetessaankaan saati pyrkisivät miettimään mistä itse oikeasti pitäisivät elämässään. Antaa touhuta. Onpahan sitten, mitä vanhetessa voi yhä samassa porukassa muistella ja kikatella.
Semmosta naisvihaa sieltä sitten.
Ja täyttää roskaa. Se että nuorena on seurannut oman aikansa trendejä, ei tarkoita että olisi jotenkin tyhmä jota sitä yrität tässä sanoa. Nämä nuoret naiset omaavat isot kaveripiirit, menevät suuremmalla todennäköisyydellä korkeakouluihin ja valmistuvat hyviin ammatteihin eivätkä syrjäydy kuten joukosta erottuvat yksinäiset sudet.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä mieleen, kun on alan koulutus. Ehdotin eräässä työssä, että voisiko pitkän takin taskut siirtää takin sivulle, missä kädet luonnostaan lepäävät suorina, vartalon sivuilla. Vastaukseksi sain ei, ja että sille on "varmaan" joku hyvä perustelu miksi tasku on takin edessä.
Eli joo, ameeboja ovat. No minä en ollut, mutta johtajisto alalla. On muutenkin erittäin jälkijättöinen ala.
Vierailija kirjoitti:
Reppuja raahaavat eivät ikinä tajua että muitakin ihmisiä on. Reppu on selässä, sellainen järjettömän kokoinen laatikko, jota on hienoa käyttää toisten tönisimeen esim bussissa. Reput pitäisi kieltää. Niitä käyttää ainoastaan vajaamieliset väkivaltaiset paskat. Koululaiset ovat eri asia.
tsemppiä sulle,sekopää.
No samanlaista poseerausmuotia kun se, että pitää näyttää kuin muotikuvissa olisi eli puolitakki revitty selkään niin että olkapäät näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Reppuja raahaavat eivät ikinä tajua että muitakin ihmisiä on. Reppu on selässä, sellainen järjettömän kokoinen laatikko, jota on hienoa käyttää toisten tönisimeen esim bussissa. Reput pitäisi kieltää. Niitä käyttää ainoastaan vajaamieliset väkivaltaiset paskat. Koululaiset ovat eri asia.
Juuri näin! Sen lisäksi että reppu on äärimmäisen nolo kaikilla alakouluiän ylittäneillä, se on karmea muille ympärillä oleville ihmisille esim. jonoissa ja joukkoliikenteessä. Tönitään ja seistään se toisen naamassa kiinni.
Nips. Sinne lähti läppäri käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa sukupolvessa on aina ne yhdenlaiset tytöt, jotka haluavat olla pikku naisia ja keksivät tehdä elämästään mahdollisimman hankalan erilaisten epäkäytännöllisten ulkonäköoikkujen vuoksi. Yleensä ne tytöt kulkevat porukassa, eivät viisastu vanhetessaankaan saati pyrkisivät miettimään mistä itse oikeasti pitäisivät elämässään. Antaa touhuta. Onpahan sitten, mitä vanhetessa voi yhä samassa porukassa muistella ja kikatella.
Naisellisuus näyttää yhdistyvän ajatuksellisesti epäkäytännöllisyyteen. Joku muotisuunnittelija (mies) sanoi suunnittelemistaan korkokengistä, että ne rajoittavat liikkumista ja pakottavat kehon tietynlaiseen epäkäytännölliseen sipsuttamiseen, ja juuri siinä on niiden feminiinisyys.
Vierailija kirjoitti:
Näkisin mieluusti nelikymppisen, muuten tyylikkään miehen Spiderman-repun kanssa. Kaikki mikä yllättää tuo piristystä arkeen.
Tämä tyylioikku saattaa johtua nuorten huonosta lihaskunnosta. Kun hartiani olivat huonossa kunnossa en kärsinyt kantaa ostoksia muuten kuin sylissä. Reppukin oli liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Sen lisäksi että reppu on äärimmäisen nolo kaikilla alakouluiän ylittäneillä, se on karmea muille ympärillä oleville ihmisille esim. jonoissa ja joukkoliikenteessä. Tönitään ja seistään se toisen naamassa kiinni.
Höpsis, fiksut ihmiset osaavat kyllä ottaa sen repun selästään pois joukkoliikennevälineissä / muissa ahtaissa paikoissa. Ja takana seisoja on idiootti, jos tunkee väkisin naamansa toisten kantamuksiin.
Minä kannan pöytäkonetta ja 24-tuuman näyttöä. Millään säälittävällä läppärillä en täälläkään kirjoittele.