Uusi "käytännöllinen" muoti - kannetaan kädessä läppäriä, puhelinta, kahvimukia yms.
Miten kukaan voi edes kuvitella, että läppärin kantaminen olisi tyylikästä :D
Varmaan joku nuorten juttu. Me, jotka olemme viimeist 20 vuotta raahanneet läppäreitä töissä mukanamme, emme ole enää kovin innostuneita siitä
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä repun käyttämisessä on niin "noloa", luulin että se on pääasiassa joku meemi kunnes töissä kuulin, kun nuorehko mies kysyi toisen osaston henkilöltä josko firmalla olisi laukkuja tai vastaavia, kun "eiks ne reput oo vähän koululaisille"... Sai hölmistyneen katseen ja kysymyksen, etteikö ne vapaat kädet ole ihan kivat siinä repun käytössä.
Vanha kommentti, etkä varmaan ole sitä enää lukemassa, mutta itse en pidä repuista sen takia, kun ne hinkkaavat vaatteiden selkäosaan jäljet. En tiedä, onko kyse kävelytyylistäni, mutta sama ongelma on ollut jokaisen repun kanssa. Siitä en ole koskaan kuullut, että olisi jotenkin noloa, mutta jos en pelkäisi unohtavani läppäriä mihinkään, kuljettaisin sitä kotelossa kuten nuoret ja lisäksi voisi olla pieni crossbody-laukku, jota ei tarvitse veivata mihinkään myöskään liikennevälineissä vaan se kulkee mukana asiaa sen kummemmin ajattelematta. Olen viisikymppinen, joten paljon on tullut jo reppuja kokeiltua ja tällä hetkellä käytän läppärilaukkua työmenoissa.
Miksi nuorten tyyli käy monilla vanhemmilla niin paljon tunteisiin? Ainahan nuoret ovat halunneet erottautua ja se heille suotakoon, niin mekin aikoinaan teimme. Ainakin itse olen kulkenut ilman pipoa pakkasessa, koska pipon käyttäminen oli noloa, mutta eihän se pään palelluttaminen mitenkään järkevää ollut.
nuoriso puhelin kädessä kulkiessaan varmaan katsoo eteensäkin puhelimen kameran näytön läpi, eihän nyt herraihme voi omilla silmillä suoraan raakana katsoa eteensä kuin joku sivistymätön barbaari!!