Jos joutuisit autiolle saarelle ja saisit valita mukaan joko Teemu Keskisarjan, Mauri Peltokankaan, tai Teuvo Hakkaraisen, kenet ottaisit?
Niin. Itse ottaisin Hakkaraisen, on ollut mano a mano kamppailussa Hondurasissa.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
No tietenkään en tosta palikkajengistä ketään. Parta-Maukka jopa itse myönsi olevansa idiootti ja se onkin ainut asia jossa hän on ollut oikeassa.
Keskisarja palikka? Noloa...
No, Peltokangas on huumoriveikko. Ehkei kuitenkaan. Jos saarella pitäisi ihan oikeasti pärjätä, niin Hakkarainen ei saisi viinaa ja jotenkin fiilis, että olisi kätevin käsistään eli selviämisen kannalta Hakkarainen!
Mutta toki seurana Keskisarja. Hänen kirjansa ovat huikean viihdyttäviä ja aiheetkin kiinnostavia. Imisin itseeni historiaa ja voisin siitä keskustella hänen kanssaan yötä päivää. Toki maahan**muutostakin voitaisiin puhua, mutta ennen kaikkea olen itse historiafriikki ja Keskisarjasta saisin parasta mahdollista seuraa.
No kait mä Keskisarjan noista valitsisin, mutta ai jumalauta, miten tökkii ajatus siitä, että joutuisin Keskisarjan kanssa lusikkaan, jotta pysyttäis lämpimänä. Hyöööörgh!
Kenet tahansa heistä, miesten parhaimmistoa kaikki. Nukkuvat varmaan sikeästi, joten heti ensimmäisenä yönä pamauttaisin kivellä päähän, niin olisi Polynesian perinneruokaa longpik (pitkä sika) tarjolla moneksi päiväksi🍖🌴🥥
Sikoja kaikki, viimeinen vastaus on hyvä 💯
Tietysti Teemu. Mielenkiintoiset keskustelut tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Kenet tahansa heistä, miesten parhaimmistoa kaikki. Nukkuvat varmaan sikeästi, joten heti ensimmäisenä yönä pamauttaisin kivellä päähän, niin olisi Polynesian perinneruokaa longpik (pitkä sika) tarjolla moneksi päiväksi🍖🌴🥥
Olen nähnyt, tehdään kuten rosvopaisti. Hiljalleen maakuopassa kuumien kivien päällä. Varmasti mureaa lihaa. Ai että, ihan vesi herahtaa kielelle.
Teemun, todennäköisesti parasta seuraa.
Maurilta saisi halpaa pen saa, jolla pääsisi pous saarelta.
Keskisarjan koska se inhoaa sosaalisia tilanteita.
Toisaalta, osaisi myös kertoa historiat
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhoja, kuivahtaneita ukkoja. Sebastian TYnkkynen olisi nuorempi ja rasvaisempi.
Ketä noi on. Hakkaraiset on helluntailaisten sukua .
Autiolle saarelle Keskisarja, koska hänen päänsä on täynnä historiatriviaa, joten olisi hauskaa kunneltavaa.
Kaljakaveriksi Peltokangas, koska ei ole juoppo, kuten hakkarainen.
EU-vaaleissa äänestän kuitenkin Hakkaraista, koska vihaan EU:ta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noista kolmesta kuitenkin Keskisarjan. On kuitenkin tohtorismies ja voisi keskustella vaikka historiasta ja jättää maahan_muutosta keskustelematta.
Keskisarja väitteli tohtoriksi ELÄIMIIN SEKAANTUMISESTA. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😆😁😆😅🤣😆🤣😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhoja, kuivahtaneita ukkoja. Sebastian TYnkkynen olisi nuorempi ja rasvaisempi.
Tynkkynen on helluntailainen kuin myös Hakkarainen . Voisit kynnelle evankeliiumin eri versioita.
Vierailija kirjoitti:
Teemun, todennäköisesti parasta seuraa.
Pää tärisee kun puhua änkyttää ihan paskaa. 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Tynkkyseltä on maahantulo kielletty 😞
En yhtäkään persua, typerää edes kysyä.
Tottakai Teemun, haluan aina seurustella vain itseäni älykkäämpien kanssa.