Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit autiolle saarelle ja saisit valita mukaan joko Teemu Keskisarjan, Mauri Peltokankaan, tai Teuvo Hakkaraisen, kenet ottaisit?

Vierailija
30.08.2025 |

Niin. Itse ottaisin Hakkaraisen, on ollut mano a mano kamppailussa Hondurasissa. 

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookospähkinä on parempu kuin noista kukaan. 

Tai lentopallo. Tom Hanks tietää.

Vierailija
122/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan noista kolmesta kuitenkin Keskisarjan. On kuitenkin tohtorismies ja voisi keskustella vaikka historiasta ja jättää maahan_muutosta keskustelematta.

Autiosaaressa olisikin se hyvä puoli, ettei luultavasti olisi maahanmuuttoa.

Persut olisi itse siellä maahanmuuttajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta Keskikaljan, minäkin harrastan historiaa ja Keskikeppanalla on ollut joskus ihan oivaltavia, hauskoja ja ajattelemisen aihetta antavia näkökulmia moniinkin historiallisiin tapahtumiin. Oli niistä sitten mitä mieltä tahansa, niin se kuitenkin on virkistävää.

Vierailija
124/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, ehdottomasti. Miehet kalastaa ja metsästää, sytyttelee nuotiot ja itse vain venyttelen siinä nuotion lämmössä. Pääsispäs autiolle saarelle.

Olet tyytyväinen, kunnes tuo miehekäs kolmikko on rakentanut sinulle toimivan pienen yhteiskunnan saarelle. Hakkarainen talon, Bensa-Mauri jonkun tientapaisen polun ja kottikärryt, ja Keskisarja laittanut pystyyn koulun. Elämänlaatu nousee kohisten ja hyvinvointia olisi jaettavaksi. Sitten mielesi alkaa vaeltaa eksoottisempiin ja jännempiin miehiin ja alat vaatia heitä tuotavaksi saarelle.  

Kun ne hoitaa kaiken noin hienosti ja hyvinvointia riittää, niin me neljä jaetaan se, ei taatusti tule muita. Nehän vois tuoda vieraita naisia mukanaan ja miten mun sitten kävis.

Sä oot kyllä aika blondi naiseksi, jos kuvittelet kolmen kiukkuisen ja mustasukkaisen Persun elävän polyamorisessa suhteessa sun kanssasi ;D Siinä on kuule ainakin kaksi  omapaistä miestä liikaa jopa sun Tempparit OnlyFans-kanavallesi.

Mutta semmoisia ne Persujen blondit ja bändärit on. Helppoja ja harhaisia.

-winner-

Vierailija
125/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä paha! Peltokangasta ei nyt ainakaan se on saletti. Eli se ois sitten joko Keskisarja tai Hakkarainen. 

Ai, olinko jo vastannut tähän? Ehdottomasti juuri noin!

Vierailija
126/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisarjan. Keskustelisimme historiasta kunnes pelastajat saapuvat. Tai kunnes luumme paahtuvat päiväntasaajan auringossa.

Vierailija
127/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, ehdottomasti. Miehet kalastaa ja metsästää, sytyttelee nuotiot ja itse vain venyttelen siinä nuotion lämmössä. Pääsispäs autiolle saarelle.

Olet tyytyväinen, kunnes tuo miehekäs kolmikko on rakentanut sinulle toimivan pienen yhteiskunnan saarelle. Hakkarainen talon, Bensa-Mauri jonkun tientapaisen polun ja kottikärryt, ja Keskisarja laittanut pystyyn koulun. Elämänlaatu nousee kohisten ja hyvinvointia olisi jaettavaksi. Sitten mielesi alkaa vaeltaa eksoottisempiin ja jännempiin miehiin ja alat vaatia heitä tuotavaksi saarelle.  

Kun ne hoitaa kaiken noin hienosti ja hyvinvointia riittää, niin me neljä jaetaan se, ei taatusti tule muita. Nehän vois tuoda vieraita naisia mukanaan ja miten mun sitten kävis.

Sä oot kyllä ai

Temptation Island Persu 😂

Yksi nainen ja kolme kärttyistä alkoholiin menevää miestä ajautuu autiolle saarelle. 

Vierailija
128/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisarjan koska on akateemisesti koulutettu historioitsija ja voi löytyä yhteisiä keskustelunaiheita politiikan ulkopuoleltakin.

Vierailija
129/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu Veskiharja lähtis mukaan. Ihan vaan siksi, että on kuitenki noista kolmesta siedettävin sänkyhommiin.

Vierailija
130/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Mauri Pekkarisen. Keräisimme yhdessä rannalta simpukoita hänen peruukkiaan korina käyttäen.

Vierailija
131/160 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vastasin Mauri, mutta haluan auttaa kun ukko osattautui vässyköksi, joka pyytelee anteeksi totuutta!

Vierailija
132/160 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Never heard

Mistä näitä täysurpoja aina sikiää.

Vierailija
133/160 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus selvitä, Hakkarainen tietysti. Keskisarja ja Mauri ei oikeassa elämässä ole minkään tekijöitä, leuat vaan loksuttaa. 

Vierailija
134/160 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temu Veskiharja lähtis mukaan. Ihan vaan siksi, että on kuitenki noista kolmesta siedettävin sänkyhommiin.

hyi

Vierailija
135/160 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin nuo kaikki sinne yhdellä veneellä, jolla itse pakenisin.

Vierailija
136/160 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on parhaassa lihassa, eniten syötävää

Vierailija
137/160 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlettaa tuo Mauri. Kyllä se olisi noista kolmesta Teuvo. Hän on kuitenkin kovin panomies.

Vierailija
138/160 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kyllä ai

En ole blondi, mutta rauhallisessa saaressa tulee ihmisen parhaat puolet esiin. Mustasukkaisia ne ei varmaan ole alunperinkään. Oikein kelpo suomalaisia miehiä, ai että.

Vierailija
139/160 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran kysymyksessä on sanottu että saisit, niin en käyttäisi tuota mahdollisuutta näiden tyyppien ollessa vaihtoehdot!

Hakkarainen, yök, Keskisarja - sillehän akka tekee kotihommat, tuosta äijästä ei olis nuotion kokoajaksikaan, eli sielläautiolla saarella se ei muuta kuin odottais että kaikki tuodaan valmiina eteen,  Peltokangas, yök.

Vierailija
140/160 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kyllä ai

Polyamorinen suhde on ainut vaihtoehto. Muutenhan se pitäisi olla nainen+1 mies ja 2 miestä keskenään, ei kuule sovi oikealle suomalaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä