Naisten oikeudet Orpon hallituskaudella: Ei riitä että naisia irtisanottu töistä ennätysmäärä, naisia myös tapettu ennätysmäärä
Tuore työllisyystilasto paljastaa: hallituksen säästökuuri iski etenkin naisiin
Synkät luvut paljastavat: naisia on kuollut väkivallan seurauksena tänä vuonna poikkeuksellisen paljon
Tasa-arvon ja hyvinvoinnin Suomesta ei enää voida puhua.
Kommentit (766)
säästökuuri on siis onnistunut, jos turhista töistä potkitaan eniten turhia ihmisiä pihalle.
Aloittaja on valitettavasti oikeassa.
Orpon hallituksen aikaansaannoksia maksetaan pitkään
En alle kirjoita tätä otsikkoa. Suomessa jokainen nainen voi halutessaan päästä toimitusjohtajaksi tai edetä uralla. Naiset itse valitsevat matala-asteen työt, jossa palkka on olematon. N44
Vierailija kirjoitti:
En alle kirjoita tätä otsikkoa. Suomessa jokainen nainen voi halutessaan päästä toimitusjohtajaksi tai edetä uralla. Naiset itse valitsevat matala-asteen työt, jossa palkka on olematon. N44
Ei ole totta, on suunnattomasti vaikeampaa kuin miehillä. Minua todistetusti syrjitty sukupuoleni perusteella työelämässä. Tarvitaan henkilö, joka tukee. Useimmin miehet tukevat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kirjoittama
Vierailija kirjoitti:
Naisena esiintyvä mies taas vauhdissa.
Orpo oli hyvin epäsuosittu pätkä jo aikoinaan omassa puolueessaan. Psykopaattti ja kaksinaamainen tyyyppi puten MILJONÄÄRI purra. Voi voi teititä äänestäjiä ja etenkin poliiseja. Töitä takuuvarmasti tulee riittämään kun tämä pari on ottanut maahan niin jouhevasti ja pitkällä askelluksella olevia itäafrikan matelijoita joita muualle euroopan maihin ei oteta. Ei päivääkään töitä jos rosvousta ei sellaiseksi katsota ja nyt amerikka on paljastanut heidän teikseen miljardiluokan petokset eli lue uu si mv le hti. Kuuluu sarjaan diktatuurin vastustajat ja väärinajattelijat eli vapaustaistelijat eli shirikowski tai muut miljonäärit.
Oikeistolainen maailma sanoo tänä päivänä, että äänioikeus pitää olla; perheellä yksi ääni. Eli mies päättää mitä äänestetään, naisella ei äänioikeutta. Ootteko muuten miettineet miksi valkoisessa talossa Right Wing pistettiin matalaksi? Se on ollut perinteisesti Flotuksen toimisto, ja sen tuhoaminen symbolisoi sitä että naisilla ei pidä olla työtä, ei ääntä, ei oikeutta. Ja jotta se suurimmalti trivialisoitaisiin, sen tilalle tehdään ball room. Kiitos kristillinen oikeisto all around the world.
Ja kun katsoo tappajien nimiä, niin valitettavasti siellä liian usein toistuu ne samat taustat. Abdul. Muhammad. Kulmahousu. kulmahousu, muhammed. ..
Omituiset kulttuurit, jotka perustuvat uskontoon ja kunniaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta, on suunnattomasti vaikeampaa kuin miehillä. Minua todistetusti syrjitty sukupuoleni perusteella työelämässä. Tarvitaan henkilö, joka tukee. Useimmin miehet tukevat miehiä.
Ei ole yhtään sen vaikeampaa. Esimerkkinä: Perheessä on kaksi lasta. Miksi se poika lukee lääkäriksi ja tyttö sairaanhoitajaksi?
Meidän perheessä tytöstä tuli insinööri, pojasta asentaja. Yleensä se on toisinpäin ja tyttö olikin kurssinsa ainoa tyttö. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Hain firman sisällä raskaana ollessani kevyempää työtä. Minulle sanottiin työhaastattelussa ettei minua palkata, koska olen raskaana ja raskaana olevista tulee aina kuluja työnantajalle. Juuri näillä sanoilla. En ole koskaan kuullut, ettei miestä palkattaisi sillä perusteella, että perheeseen on tulossa vauva tai on pieniä lapsia.
Naisten olisi kannattanut hakeutua tuottaviin töihin, ei julkiselle sektorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain firman sisällä raskaana ollessani kevyempää työtä. Minulle sanottiin työhaastattelussa ettei minua palkata, koska olen raskaana ja raskaana olevista tulee aina kuluja työnantajalle. Juuri näillä sanoilla. En ole koskaan kuullut, ettei miestä palkattaisi sillä perusteella, että perheeseen on tulossa vauva tai on pieniä lapsia.
Oliko se mies raskaana?
Muutenkin tarinasi on outo, sä oli siellä jo töissä.
Ai mutta sä aloit hakemaan jo kevyempää työtä ja sitten meinasit että ne palkkaa jonku sun tilalle ja sit sä pääset taas palaamaan kevyempiin duuheihin, ja hetken päästä olet uhriutumassa kun sun työura ja eläke-ennuste ei ole samanlainen kuin täyttä päivää tekevällä miehellä.
naisia kuolee töissä huomattavasti vähemmän kuin miehiä.
onko oikeastaan kuollut yhtään. enintään ovat saaneet paperihaavan sormeen. hiirennäpyttelystä ei juuri tenniskyynerpäätä suurempaa vammaa voi tulla.
oikeissa raskaissa miestentöissä, joista maksetaan vähemmän kuin toimistossaistumisesta, kuolee vuosittain useita miehiä.