Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten oikeudet Orpon hallituskaudella: Ei riitä että naisia irtisanottu töistä ennätysmäärä, naisia myös tapettu ennätysmäärä

Vierailija
30.08.2025 |

Tuore työllisyystilasto paljastaa: hallituksen säästökuuri iski etenkin naisiin

https://yle.fi/a/74-20173811

Synkät luvut paljastavat: naisia on kuollut väkivallan seurauksena tänä vuonna poikkeuksellisen paljon

https://yle.fi/a/74-20180253

Tasa-arvon ja hyvinvoinnin Suomesta ei enää voida puhua.

Kommentit (766)

Vierailija
701/766 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia kuolee töissä huomattavasti vähemmän kuin miehiä.

onko oikeastaan kuollut yhtään. enintään ovat saaneet paperihaavan sormeen. hiirennäpyttelystä ei juuri tenniskyynerpäätä suurempaa vammaa voi tulla.

oikeissa raskaissa miestentöissä, joista maksetaan vähemmän kuin toimistossaistumisesta, kuolee vuosittain useita miehiä.

Vierailija
702/766 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästökuuri on siis onnistunut, jos turhista töistä potkitaan eniten turhia ihmisiä pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/766 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on valitettavasti oikeassa.

Vierailija
704/766 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
705/766 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
706/766 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
707/766 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas irtisanottu lisää

Vierailija
708/766 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon hallituksen aikaansaannoksia maksetaan pitkään 

Vierailija
709/766 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alle kirjoita tätä otsikkoa. Suomessa jokainen nainen voi halutessaan päästä toimitusjohtajaksi tai edetä uralla. Naiset itse valitsevat matala-asteen työt, jossa palkka on olematon. N44

Vierailija
710/766 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alle kirjoita tätä otsikkoa. Suomessa jokainen nainen voi halutessaan päästä toimitusjohtajaksi tai edetä uralla. Naiset itse valitsevat matala-asteen työt, jossa palkka on olematon. N44

Ei ole totta, on suunnattomasti vaikeampaa kuin miehillä. Minua todistetusti syrjitty sukupuoleni perusteella työelämässä. Tarvitaan henkilö, joka tukee. Useimmin miehet tukevat miehiä.

Vierailija
711/766 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama

Vierailija
712/766 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on täysnyhverö

Vierailija
713/766 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena esiintyvä mies taas vauhdissa.

Vierailija
714/766 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo oli hyvin epäsuosittu pätkä jo aikoinaan omassa puolueessaan. Psykopaattti ja kaksinaamainen tyyyppi puten MILJONÄÄRI purra. Voi voi teititä äänestäjiä ja etenkin poliiseja. Töitä takuuvarmasti tulee riittämään kun tämä pari on ottanut maahan niin jouhevasti ja pitkällä askelluksella olevia itäafrikan matelijoita joita muualle euroopan maihin ei oteta. Ei päivääkään töitä jos rosvousta ei sellaiseksi katsota ja nyt amerikka on paljastanut heidän teikseen miljardiluokan petokset eli lue uu  si  mv le  hti. Kuuluu sarjaan diktatuurin vastustajat ja väärinajattelijat eli vapaustaistelijat eli shirikowski tai muut miljonäärit.

Vierailija
715/766 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolainen maailma sanoo tänä päivänä, että äänioikeus pitää olla; perheellä yksi ääni. Eli mies päättää mitä äänestetään, naisella ei äänioikeutta. Ootteko muuten miettineet miksi valkoisessa talossa Right Wing pistettiin matalaksi? Se on ollut perinteisesti Flotuksen toimisto, ja sen tuhoaminen symbolisoi sitä että naisilla ei pidä olla työtä, ei ääntä, ei oikeutta. Ja jotta se suurimmalti trivialisoitaisiin, sen tilalle tehdään ball room. Kiitos kristillinen oikeisto all around the world.

Vierailija
716/766 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun katsoo tappajien nimiä, niin valitettavasti siellä liian usein toistuu ne samat taustat. Abdul. Muhammad. Kulmahousu. kulmahousu, muhammed. ..

Omituiset kulttuurit, jotka perustuvat uskontoon ja kunniaan 

Vierailija
717/766 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta, on suunnattomasti vaikeampaa kuin miehillä. Minua todistetusti syrjitty sukupuoleni perusteella työelämässä. Tarvitaan henkilö, joka tukee. Useimmin miehet tukevat miehiä.

Ei ole yhtään sen vaikeampaa. Esimerkkinä: Perheessä on kaksi lasta. Miksi se poika lukee lääkäriksi ja tyttö sairaanhoitajaksi? 

Meidän perheessä tytöstä tuli insinööri, pojasta asentaja. Yleensä se on toisinpäin ja tyttö olikin kurssinsa ainoa tyttö. Miksi?

Vierailija
718/766 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain firman sisällä raskaana ollessani kevyempää työtä. Minulle sanottiin työhaastattelussa ettei minua palkata, koska olen raskaana ja raskaana olevista tulee aina kuluja työnantajalle. Juuri näillä sanoilla. En ole koskaan kuullut, ettei miestä palkattaisi sillä perusteella, että perheeseen on tulossa vauva tai on pieniä lapsia.

Vierailija
719/766 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten olisi kannattanut hakeutua tuottaviin töihin, ei julkiselle sektorille.

Vierailija
720/766 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain firman sisällä raskaana ollessani kevyempää työtä. Minulle sanottiin työhaastattelussa ettei minua palkata, koska olen raskaana ja raskaana olevista tulee aina kuluja työnantajalle. Juuri näillä sanoilla. En ole koskaan kuullut, ettei miestä palkattaisi sillä perusteella, että perheeseen on tulossa vauva tai on pieniä lapsia.

Oliko se mies raskaana?

Muutenkin tarinasi on outo, sä oli siellä jo töissä.

Ai mutta sä aloit hakemaan jo kevyempää työtä ja sitten meinasit että ne palkkaa jonku sun tilalle ja sit sä pääset taas palaamaan kevyempiin duuheihin, ja hetken päästä olet uhriutumassa kun sun työura ja eläke-ennuste ei ole samanlainen kuin täyttä päivää tekevällä miehellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme