Naisten oikeudet Orpon hallituskaudella: Ei riitä että naisia irtisanottu töistä ennätysmäärä, naisia myös tapettu ennätysmäärä
Tuore työllisyystilasto paljastaa: hallituksen säästökuuri iski etenkin naisiin
Synkät luvut paljastavat: naisia on kuollut väkivallan seurauksena tänä vuonna poikkeuksellisen paljon
Tasa-arvon ja hyvinvoinnin Suomesta ei enää voida puhua.
Kommentit (816)
Vierailija kirjoitti:
Rasistinen ja syrjivä Orpon hallitus.
Naisten oikeuksia on poljettu alas Orpon kaudella. Älkää äänestäkö maanpetturia ensi vaaleissa!
Voisitko vielä kertoa miten naisten oikeudet on poljettu? Nyt hiukan referointia.
Orpohan ei päätä muiden kulttuureiden naiskäsityksistä
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen arvot eivät tue naisten oikeuksia.
Kokoomuksen Elina Valtonen: Valtaa käyttää tilataksiin mahtuva miesporukka
Tämä!
2026 Sama jatkuu. Kuka kantaa vastuun?
Naisia on tapettu tänä vuonna poikkeuksellisen paljon: vuodesta uhkaa tulla yksi synkimpiä pitkään aikaan
Vierailija kirjoitti:
Samat "oikeisto" urpot haluasivat, että naiset hoitavat vanhukset ilmaiseksi töiden jälkeen. Kun vanhustenhoidosta leikataan, niin kukapa muu heitä hoitaa kun pääsääntöisesti naiset.
Sama juttu kun lapsiperheet ajetaan köyhyyteen, kärsijöinä äidit joilla se vastuu on suurin lapsista, vieläkin vaikka tämäkin asia on "oikeisto" urpoille liian vaikea ymmärtää.
m49
Juuri näin
Miksi tämä orpo ei vain katoa, iljettävä opportunisti, häntä kiinnostaa vain valta ja valtava viha heitä kohtaan jotka eivät ole syntyneet kultalusikka suussa.
Kokoomuksella on naisongelma. Naiset eivät äänestä Kokoomusta. Politiikka on naisten etujen vastaista. Useat miehet myös ovat kärsineet politiikasta. Konkursseja, irtisanomisia, asuntokaupan hiljentymistä, itsemurhia
Vierailija kirjoitti:
2026 Sama jatkuu. Kuka kantaa vastuun?
Naisia on tapettu tänä vuonna poikkeuksellisen paljon: vuodesta uhkaa tulla yksi synkimpiä pitkään aikaan
Onko islam oikeassa naisten suhteen?
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Fasistit vittyyn Suomesta. Orpo huoli nasut hallitukseen ja niiden kätten jälki tosiaan näkyy naisten elämässä ja kuolemassa. Eipä ole ennen ministeritasolta siunailtu ja kiitelty julkista naisen päähänpotkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksella on naisongelma. Naiset eivät äänestä Kokoomusta. Politiikka on naisten etujen vastaista. Useat miehet myös ovat kärsineet politiikasta. Konkursseja, irtisanomisia, asuntokaupan hiljentymistä, itsemurhia
Toivottavasti sinä ja perheesi koette monikulttuurista joukkorikastusta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Fasistit vittyyn Suomesta. Orpo huoli nasut hallitukseen ja niiden kätten jälki tosiaan näkyy naisten elämässä ja kuolemassa. Eipä ole ennen ministeritasolta siunailtu ja kiitelty julkista naisen päähänpotkijaa.
Vihervasemmisto purkaa kiukkuaan hallitukseen tappamalla naisia, ja tämä on hallituksen vika?
Melkoista.
Työn kun näkee, tekijän tuntee. Fasistit asialla ja niitähän ruokkii Venäjä. Meillä on kansaa kohtaan vihamielisin hallitus ikinä. Maa, joka kohtelee huonosti naisiaan, ei ansaitse olla olemassa. Maa, joka kohtelee huonosti naisiaan, kuolee sukupuuttoon ja sehän on vain ja ainoastaan Venäjän agenda, jota toteuttavat äärioikeistolaiset eli fasistit. Eli PS ja Sinimustat sekä osa kokoomuksen äijistä.
Myös Elina Valtonen on monesti syrjäytetty kokkarimiesten auton takapenkiltä
Se, että Sanni Grahn-Laasonen ajaa naisten terveysasioita, on tosi tärkeää hommaa, mutta kieltämättä on nyt jo vaalikampanjoinnin makua. Ei voi kuin toivoa, että seuraava hallitus jatkaa tätä biologisten naisten terveysasioiden parantamista, vaikka sillä olisi vaikeuksia määritellä, mikä nainen on.