Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suhteeni ex-mieheen jatkuu. paha vaan kun se on avoliitossa.

Vierailija
07.04.2007 |

en kylläkään edes haluaisi tällä hetkellä häntä kattoni alle asumaan. on kuitenkin mukavaa saada miehestä se " juhla" - puoli, ei arjen kärvistelyä. saa olla omissa oloissaan rauhassa, ja silti on hyvä seksielämä.

mies on kotoisin länsi-afrikasta, ja ikävä kyllä, aikamoinen veijari naisten kanssa. nykyinen avokki ei taida ihan tajuta asioita. ei, en ole katkera bitch, asiat vaan on jatkuneet näin. sääli vaan " vaaleanpunaisissa laseissa" kulkeva avovaimo. ja tottakai, turvaseksi on must..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kylla se on miehen paatos tassakin tapauksessa et pettaako vai ei, ap ei oo tehnyt mitaan vaaraa!

Vierailija
22/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään kertaa. eilenkin avokki oli töissä, ja mies piipahti lastaan katsomassa. samalla oli mukava hetki meillä. (lapsi leikki ulkona..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin mun poikakaverille tästä ketjusta ja hänelle tuli heti mieleen yksi nigerialaismies jonka kanssa silloin tällöin tekee töitä...

Vierailija
24/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuja heistä kaikki. Seksi parasta varatun kanssa, sinkkuihin en koske

Vierailija
25/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitas on semmosen aijan kanssa joka pettaa... Toisekseen oon ollut sellasten aijien kanssa joista just en tiennyt etta ovat suhteessa saatika sitten et nain aijaa heidan kodissaan ( paitsi tata yhta lukuun ottamatta ). Toisessa tapauksessa Gambiaanon tyttoystava oli suomen ruotsalainen ja oli Ruotisissa joka kesa, no aija oli tyhjentanyt muijan tavarat nakyvilta ja kaapeista et voi tuoda tyttoja kylaan, no mikankin olin sitten yks naista vierailijoista ja sanotaanko nain etta taman tapauksen takia minustakin tuli niin sanottu " sisapiirilainen" ja kylla silmat on sen jalkeen auenneetkin...

Pida ystavat lahella ja viholliset viela lahempana!

Vierailija
26/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä hyvä vitsi...sen verran erilainen on kulttuuritausta monilla.

Vierailija:

en tosin kaipaillutkaan hymynaamoja. mutta kuulkaas naiset, harva mies nykyään on 100% uskollinen. ja afromiehet ei tosiaan ole niitä yhden naisen miehiä.

Vierailija
27/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole väittänyt etten tekisi mitään VÄÄRÄÄ. avokki saa ihan itse ottaa aivonsa käyttöön ja nähdä totuus. niin on moni muukin joutunut tekemään, ikävä kyllä.

Vierailija
28/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaa.... Kylla omia aivoja saa kayttaa ja jos ei tajua etta aija pettaa niin on omissa alynystyroissa vikaa....

Vierailija
29/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja en ole väittänyt etten tekisi mitään VÄÄRÄÄ. avokki saa ihan itse ottaa aivonsa käyttöön ja nähdä totuus. niin on moni muukin joutunut tekemään, ikävä kyllä.

Vierailija
30/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemassa on kuitenkin seksia ex' an kans joka on monesti helpompaa kun aina alottaa alusta ja useimmiten ex' lta saa kun " tilaa" ..

Ma meen viemaan lapset ulos savannille nyt leikkimaan taalla Ita-afrikassa kun on niin ihanan lamminta viela ( kohta onkin sit jo viileempaa ).....

Vierailija
31/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoo välillä länsiafrikkalaisista tutuistaan, jotka tulevat Suomeen ja ovat tyyliin kolmen kuukauden päästä naimisissa jonkún suomalaisen naisen kanssa. Uskomatonta, miten paljon näitä naisia riittää... Sitten ihmetellään vuoden päästä, kun on jo muksukin tekaistu, miten se mies juoksee vieraissa.

t.olinkohan 31

Vierailija
32/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kelpaa kaikki mullekaan..;)

-51-

Vierailija
33/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei kelpaa kaikki mullekaan..;)

-51-

Vierailija
34/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei se sen kummempaa ollut. sattui vaan silloin afrikaano kohdalle, ei ole muuten pakolainen. ja en tee tätä kostaakseni, se ei auta. tää vaan nyt sopii mulle. t ap, joka poistuu nukuttamaan ihanaa yhteistä poikaamme.

BOA NOITE

Vierailija
35/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suomi-MIEs tässä hieroo mun hartioita ja naureskelee teille =)

Vierailija
36/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kenen kanssa. monen monta miestä hilluu tuolla toisen kanssa, ja vaimo/ avovaimo hyssyttää muksuja kotona.

Vierailija
37/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koet siis olevasi fiksumpi ihminen kuin ex-" miehesi" nykyinen puoliso? Veijari naisasioissa? Näppärä sanonta. Jossain vaiheessa tajuat kyllä itsekin. Tai sitten et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan