Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poltimme naisen kanssa purkulautoja kiukaassa ja yksi naula on poikittain arinalla, arina palaa pilalle?

Vierailija
30.08.2025 |

Naula poikittain haittaa ilman virtaamista sanoi amk-tason koulutuksen (pitkä fysiikka ja lääkelaskut noilla hoitajilla on) saanut naisystäväni. Minä en näistä ymmärrä, olen myyntitykki ja tykistön tulenjohtaja reservissä. Jos näin on tuon naulan kanssa, palaa tuo meidän uusi Harvia pilalle. Mihin voin soittaa, onko palokunta oikea osoite?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Uusi arina maksaa n.10€ rautakaupassa koosta riippuen

Vierailija
2/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kastorissa, poltettu 15 vuotta naulaisia ja ruuvisia lautoja. Arina edelleen kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalattuja / painekyllästettyjä lautoja? Olisin huolissani niistä myrkkyhöyryistä, joissa saunoitte.

Vierailija
4/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naulan saa myöhemmin pois sieltä, kun ei ole kuumaa tai tuhka kuumana. Jos se on tarttunut. Jos ei ole tarttunut, se siirtyy helposti.

Vierailija
5/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseni on sisustusekpertti ja arinan tulee olla määrättyä värisävyä. Näin, koska kiukaan luukussa on lasi ja hän on ommellut siihen ikkunaan verhot, jotka vedetään nsivuun kun kiuas lämmitetään. -ap

Vierailija
6/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkkää höpötystä. 

Vierailija
7/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkypuuta poltatte?

Älkää nyt niitä höyryjä hengitelkö.

Vierailija
8/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseni on sisustusekpertti ja arinan tulee olla määrättyä värisävyä. Näin, koska kiukaan luukussa on lasi ja hän on ommellut siihen ikkunaan verhot, jotka vedetään nsivuun kun kiuas lämmitetään. -ap

Sepä on kaunista.

Vierailija
9/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arina sulaa pilalle myös, jos tuhkaa on liikaa arinan alla. Harmiakiuasta ei kannata harmikseen ostaa.

Vierailija
10/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte hyvät arinamakkarat.

Vierailija
11/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalattuja / painekyllästettyjä lautoja? Olisin huolissani niistä myrkkyhöyryistä, joissa saunoitte.

Voi jeesusmariaperkele naisten ymmärrystä :D

Vierailija
12/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat oot nainen. Tuttuni (pari miestä) eivät osanneet sytyttää tulta takkaan, kun lähtivät Leville mökille. Savut tuli sisälle. Ikää heillä yli 35 vuotta.

Vierailija
13/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sen ilmavirran estäåä naulan ympärillä. Se on tuhka arinan alla joka sulattaa arinan. 

Ja ap on trolli? Myyntitykki tykistön tulenjohtaja? Minäpäs olen pansariprikaatin liikkuva ammusvarikko jota kaikki yritävät ampua hysteerisesti. Ei tälläisiä normi-ihmiset puhu. Reservin asioista on kieletty puhumasta.

Vierailija
14/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykille koivuhalko perseeseen

Vierailija
15/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla päästää hesalaista deittiä edes sytyttämään takkaa, kas kun se puun lisääminenkään ei onnistu takkaan.

Vierailija
16/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat oot nainen. Tuttuni (pari miestä) eivät osanneet sytyttää tulta takkaan, kun lähtivät Leville mökille. Savut tuli sisälle. Ikää heillä yli 35 vuotta.

Minä olen opettanut vuonna 1955 syntynyttä rouvaa sytyttämään tulet ihan normi Leinoluxiin. Olisiko naikkonen kuitenkin heittäytynyt tyhmäksi? M vm 1966

Vierailija
17/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi vtuun siitä jauhamasta pskaa.

Vierailija
18/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltin yhdessä vaiheessa vuosikaudet naulaisia jätelautoja. Välillä keräsin jäähtyneestä tulipesästä naulat pois. Meni varmaan 10 vuotta että arina piti uusia.

Vierailija
19/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko että se naula kuumenee jotenkin kuumemmaksi kuin ne liekit?

Vierailija
20/32 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatteko että se naula kuumenee jotenkin kuumemmaksi kuin ne liekit?

Naisystäväni sanoi että naula kykenee varastoimaan lämpöenergiaa liekistä enemmän kuin mitä se luovuttaa. Näin naula on kuumempi kuin liekit ja arina, eli naula voi sulaa arinan läpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän