Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää, koska mies on koko ajan huonolla tuulella

Vierailija
30.08.2025 |

Jos ollaan seurassa joidenkin muiden kanssa, hän on oikea vitsiniekka ja naurattaa kaikkia. Oman perheen keskeen tiuskii ja hermostuu koko ajan. Tykkään hänestä, mutta olen kyllä alkanut ajatella, että olisi helpompaa elää ilman.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tykkäät hänestä jos olisi helpompaa ilman? Se kuulostaa enemmän inhoamiselta

Vierailija
2/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. En kohta kestä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän ei saa tarpeeksi, mene itseesi.

4/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette miesten kanssa, jotka eivät halua olla teidän kanssanne?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andropaussi se tulee miehille. Matalat testosteroniarvot vetävät mielen kärttyiseksi.

Vierailija
6/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ihan kamala ukko? Ei riitä että tykkää, jos toinen on tiuskija tauskija. Vai joku pariterapia.

Vierailija
7/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle oikeasti aihetta olla huonolla tuulella, niin eiköhän asia selviä.

Vierailija
8/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy. Täytyy vaihtaa viiriilimpään ja nuorempaan.

Vierailija
9/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa tämä ketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/912704/mies-hylkii-makattaa-vittuilee-m…

Ja AINA kun nainen sanoo ettei ole mahdollista, että just se oma mies pettää, niin se pettää. Harmi kyllä näin.

Voimia! Muista hoitaa talousasiat parhain päin ihan heti kärkeen, sitten (jos on) lapset itselle (ne jää miehen uuden romanssin jalkoihin aina). 

Vierailija
10/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilmiö on tavallinen. Mies haluaisi aina mahdollisimman hyvännäköisen puolison. Sitten elämä on ihanaa eikä tarvii kiukutella vaikka nainen olisi kuinka laiska ja itseään täynnä. Pääasia että on ulkoisesti hyväksyttävää tasoa. 

Vierailija
11/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti? Töissä ja tuttavien seurassa iskee sosiaalinen ähky ja kotona kaipaisi omaa tilaa latautumiseen, jota ei perheen takia saa? Purkautuu pahantuulisuutena, mikä ei tietenkään ole oikein teitä muita kohtaan. Mahtaako edes itse tiedostaa tätä asiaa? Kannattaa ottaa puheeksi nimen omaan sitä kautta, että kysyt, kaipaisiko hän enemmän tai useammin omaa rauhaa.

Ihan nyt vielä lisään tähän, että introverttihan ei todellakaan tarkoita sitä, että on seurassa yksin jöröttävä tuppisuu. Introvertti voi olla hyvinkin sosiaalinen ja puhelias, mutta väsyy siitä. 

Vierailija
12/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, hän ei saa tarpeeksi, mene itseesi.

Ei, vaan MINÄ en saa tarpeeksi. 

Jos pettää, pettää varmaan jonkun äijän kanssa. Itse elän puutteessa.

Ap

Vierailija
13/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti? Töissä ja tuttavien seurassa iskee sosiaalinen ähky ja kotona kaipaisi omaa tilaa latautumiseen, jota ei perheen takia saa? Purkautuu pahantuulisuutena, mikä ei tietenkään ole oikein teitä muita kohtaan. Mahtaako edes itse tiedostaa tätä asiaa? Kannattaa ottaa puheeksi nimen omaan sitä kautta, että kysyt, kaipaisiko hän enemmän tai useammin omaa rauhaa.

Ihan nyt vielä lisään tähän, että introverttihan ei todellakaan tarkoita sitä, että on seurassa yksin jöröttävä tuppisuu. Introvertti voi olla hyvinkin sosiaalinen ja puhelias, mutta väsyy siitä. 

Hyväntuulisena kotona ollessaan hän myös puhuu ihan koko ajan omista jutuistaan. Koko perhe tietää hänen töistään ihan kaiken. Hän ei tiedä kenenkään muiden asioista mitään, koska ei koskaan jaksa kuunnella meitä.

Ap

Vierailija
14/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväntuulisena kotona ollessaan hän myös puhuu ihan koko ajan omista jutuistaan. Koko perhe tietää hänen töistään ihan kaiken. Hän ei tiedä kenenkään muiden asioista mitään, koska ei koskaan jaksa kuunnella meitä.

Ap

No okei. Perus itsekeskeinen tollo siis. Ehkä myös miesten vaihdevuodet, jos on yli 40 v. 

Vierailija
15/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla yritin jutella asiasta ja seksin puutteesta, mutta silloin hän meni tietysti ihan mykäksi. Muutama päivä sen jälkeen sanoi mulle tosi ikävästi illalla nukkumaan mennessäni ja suutuksissani päätin, että tämä oli nyt tässä. Seuraavana päivänä sanoin sen hänelle, ja meni taas mykäksi, mutta sai jonkinlaisen ahdistuskohtauksen. Kies'avita että ärsyttää. jos ei kiinnosta, niin voisi erota, mutta kun näköjään ei voi. Mikähän sitäkin vaivaa?

Ap

Vierailija
16/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hällä olla bipo?

Omalla puolisolla oli samanlaista käytöstä, kunnes kovassa stressissä tilanne paheni ja sai dg:n kaksisuuntainen tyyppi 2sta. Oireita ehti olla 10 vuotta. 

Vierailija
17/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli mieleen pettäminen tai kaksisuuntainen.

Tsemppiä!

Joka tapauksessa noin ei kannata jatkaa. Jos muutatte erillenne hetkeksi niin todennäköisesti selviää pian, että mikä mättää. 

Vierailija
18/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko, että on bipo. Hän vaan jaksaa tsempata seurassa, kun saa yleisöltä huomiota.

Ap

Vierailija
19/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen asennevikainen, itsekäs ja ylimielinen kusipäämies. Ei tarvitse ymmärtää, ainakaan ei kannata toivoa viisastumista. Nykyään saa myös erota.

Vierailija
20/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ikävä kyllä taidan käyttäytyä juuri niin kuin kuvailet miehesi käyttäytyvän. Syy on se, että en haluaisi enää olla tässä parisuhteessa, mutta en erinäisistä käytännön syistä voi erotakaan. Pahoittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän