Mua ärsyttää, koska mies on koko ajan huonolla tuulella
Jos ollaan seurassa joidenkin muiden kanssa, hän on oikea vitsiniekka ja naurattaa kaikkia. Oman perheen keskeen tiuskii ja hermostuu koko ajan. Tykkään hänestä, mutta olen kyllä alkanut ajatella, että olisi helpompaa elää ilman.
Kommentit (54)
Anna vähän useammin, ja myös pyllyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hän ei saa tarpeeksi, mene itseesi.
Ei, vaan MINÄ en saa tarpeeksi.
Jos pettää, pettää varmaan jonkun äijän kanssa. Itse elän puutteessa.
Ap
Miksi ajattelet ettei voi pettää naisen kanssa? Mies yleensä kykenee täysin palkein vain yhden naisen kanssa siihen.. Oman vaimon rakastelu on silloin vaikeaa ja vastenmielistä, vaikka välillä sitä pakon edessä tekisikin.
Voi olla tuo andropaussi (joillekin se iskee aiemmin, joillekin myöhemmin).
Tai sitten: eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu (joutuu ravaamaan vessassa vähän väliä).
Omasta andropaussista en tiedä, mutta tuo toinen: meni sitten liian ptkälle, ennenkuin menin lääkäriin, päivystykseen. Lääkitys siihen ja kaikki kaikki toimii ok.
Ei syöpää, PSA oli keväällä vieläkin ok (tuo siis jo 2 vuotta sitten).
t. m60v
Käykö mies kodin ulkopuolella töissä? Onko ikinä omia menoja? Jos kyllä niin pettäminen on mahdollisuus.
Oma mies petti töissä. Kävi myös kauppareissuilla naisen luona pikaisesti. Otti naisen meidän remontoitavaan kotiin.. Kun väitti menevänsä harrastukseen, meni naisen kanssa touhuamaan milloin mitäkin.
Ei että tuli eksä mieleen. Oikeen satutti katsoa kun muiden ihmisten seurassa hänestä kuoriutui se mukava mies joka juttelee ja hymyilee, ja johon minäkin menin rakastumaan. Minun seurassani hän mökötti katse kiinni puhelimessa, kotiin tultua ensimmäisenä tietokoneelle odottamaan että laittamani ruoka on valmis, ei puhettakaan mistään pusuista tai "hei kulta miten päivä meni" - jutustelusta.
Vaihtoon vaan, yksinkin on parempi kuin tuollaisen kanssa!
Kyllä hän pettämään ehtisi ja pystyisi, jos haluaisi. Siinäpähän pettäisi. Olisi vaan reilua sitten kertoa siitä. Vai menisikö koko jutusta maku, kun se ei olisi enää salaista?
Ap
Olen kasvanut tuollaisen faijan kanssa: Vieraiden ihmisten kesken naurattaa,heittää läppää koko ajan, on niin hauskaa että.
vieraiden lähdettyä alkaa, äyskiminen, murjotus, painostava ilmapiiri siis kunnon henkistä väkivaltaa missä muu perhe kusi sukassa koko ajan,
AP;lle terveisiä: miehesi EI tule muuttumaan tuosta ainakaan parempaan suuntaan
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Vierailija kirjoitti:
Ei että tuli eksä mieleen. Oikeen satutti katsoa kun muiden ihmisten seurassa hänestä kuoriutui se mukava mies joka juttelee ja hymyilee, ja johon minäkin menin rakastumaan. Minun seurassani hän mökötti katse kiinni puhelimessa, kotiin tultua ensimmäisenä tietokoneelle odottamaan että laittamani ruoka on valmis, ei puhettakaan mistään pusuista tai "hei kulta miten päivä meni" - jutustelusta.
Ikäviä tyyppejä. Olen pahoillani tuosta mitä olet joutunut kokemaan. Miten teille sitten lopulta tuli ero?
Meillä kyllä mies välillä pussaa, mutta se on sellaista mekaanista, kuuluu asiaan. Nyt välillä on multa jopa kysynytkin, että miten päivä meni, kun ollaan hänelle huomautettu lasten kanssa, mutta ei hän sitä vastausta jaksa kuunnella. Tai jos kuuntelee, niin siirtyy heti suoraan johonkin muuhun (omaan) asiaansa. Teineille hän hermoilee koko ajan milloin mistäkin. Ihan kaikki heissä tuntuu ärsyttävän häntä. Minun dissaamiseni on enemmän tuollaista passiivista.
Ap
On luonnollista että mies on huonolla tuulella jos ei saa tarpeeksi usein.
Vierailija kirjoitti:
On luonnollista että mies on huonolla tuulella jos ei saa tarpeeksi usein.
On kulunut tuo fraasi jo 🍼
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvanut tuollaisen faijan kanssa: Vieraiden ihmisten kesken naurattaa,heittää läppää koko ajan, on niin hauskaa että.
vieraiden lähdettyä alkaa, äyskiminen, murjotus, painostava ilmapiiri siis kunnon henkistä väkivaltaa missä muu perhe kusi sukassa koko ajan,
AP;lle terveisiä: miehesi EI tule muuttumaan tuosta ainakaan parempaan suuntaan
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Sama kokemus lapsuudesta. Tuo on aika tyypillistä käytöstä. Ei enää välitä, mutta miehilke tyypillisesti ei tee asialle mitään, koska aiheuttaisi vaivaa ja pitäisi miettiä muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet viimeksi antanut limaisenkullinlutkutuksen, niellyt ja perusanaalia🤔
Perusanaali on tärkeä juttu suhteessa, naiset ei tajuu.
Oskari 54
Oikeastaan en enää ihmettele, miten vanhemmasta lapsesta on kuoriutunut miesvihaaja. Olen kummastellut sitä, koska itse en ole ollenkaan sellainen ja puhun miehistä ja ihmisistä noin yleensä kunnioittavaan sävyyn.
Ap
Miehesi on huonolla tuulella , koska on itse ehkä komea, mutta sun ulkonäkö ei tosiaankaan riitä hänelle. Kokemusta on.
Elämä on liian lyhyt tuhlata tuollaiseen mieheen. Uusi kumppani vaan hakuun.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on huonolla tuulella , koska on itse ehkä komea, mutta sun ulkonäkö ei tosiaankaan riitä hänelle. Kokemusta on.
🤣😂🤣😂🤣😂 kiitos nauruista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäviä tyyppejä. Olen pahoillani tuosta mitä olet joutunut kokemaan. Miten teille sitten lopulta tuli ero?
Meillä kyllä mies välillä pussaa, mutta se on sellaista mekaanista, kuuluu asiaan. Nyt välillä on multa jopa kysynytkin, että miten päivä meni, kun ollaan hänelle huomautettu lasten kanssa, mutta ei hän sitä vastausta jaksa kuunnella. Tai jos kuuntelee, niin siirtyy heti suoraan johonkin muuhun (omaan
Meille tuli ero siten että minä lähdin, en vain jaksanut enää. Ehdotin pariterapiaa ja yksilö terapiaa, ei kelvannut. Yhteisiä lapsia ei onneksi ollut. Koska teillä on, suosittelen että kerrot miehellesi että sinua satuttaa että hän on perheensä seurassa ikävä tyyppi, ja jos tilanne ei muutu, hän joutuu sopeutumaan vuoroviikkovanhemmuuteen.
Jaahas, tarkoitat siis että mies haluaisi erota, mutta eipä sitten haluakaan. Vähän sama kuin itselläni. Käytöstapoja voi silti olla.
Ap