Mies, ennen kuin teet lapsen Suomessa, mieti tarkasti;
Yli puolet liitoista päättyy eroon. Eron yhteydessä varsin usein nainen ottaa lapsen itselleen kuin omaisuuden. Hän voi muuttaa vaikka maan ääriin lapsen kanssa, etkä voi sille mitään.
Hän voi alkaa viersannuttamaan lasta hankaloittamalla tapaamisia, estämällä niitä, aivopesemällä lasta sinua vastaan. Lopulta lapsi on niin aivopesty, ettei halua tavata sinua.
Lastenvalvojat ja oikeuden tuomari palkitsevat äidin antamalla lapsen asumisen äidille, ja määräämällä sinulle valvotut tapaamiset koska äidillä on huoli.
Sinulle tämä maksaa kymmeniä tuhansia euroja, ja lopputulos on se, ettei sinulla enää ole lapsia.
Kommentit (71)
Niin, parasta on tehdä lapset miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aihe, mistä pitäisi ehdottomasti käydä kunnolla keskustelua Suomessa. Tällä nykyisellä meiningillä ei ole ihme, etteivät miehet uskalla täällä lisääntyä.
Asialle ei tehdä mitään. Keskustelukin on turhaa. Jos keskustelee tasa-arvoisessa maassa asevelvollisuudesta, jonka soisi koskevan molempia sukupuolia, saat hankalan ihmisen maineen. Ja ne itse muka haluavat tasa-arvoa.
Jos asiaa kysyy jo eroperheidem täysi-ikäisiltä lapsista, niin luulen olevan juuri päinvastoin, mitä ap. esittää, ettei isällä ole lapselle sitä aikaa, ei edes lomien aikana, tai jos lapsi sattuu sairastumaan ja muutenkin isä-lapsi suhde on etäinen. Ja moni mies maksaa lapselleen vain minimin, sen pari sataa ja jos ei olisi äitiä tai äidin puolen sukulaisia, niin lapsi elää käyhyydessä.
Näin oli itselläni ja kaveripiirissä. Eipä juuri isää kiinnostanut, paitsi jos lapsi sattui menestymään, silloin haluttiin ottaa kunnia, ei muuten.
Ja eikä siinä äitiä tarvinnut vierottamaan, sen teki ihan isä itse, hylkäämällä lapsensa.
Ei miehillä ole mitään arvoa täällä Suomessa . Pelkästään äitejä / naisia paapotaan . Kannattaa muuttaa pattijoelle ja ottaa kainaloon kaunis thaikku tyttö .
Idän trollien aivopesua koko ketju, että suomalaisten lisääntymishalut vähenisi. Samalla rajan takana kehoitetaan synnytystalkoisiin uutta tykinruokaa tuottamaan.
Niin läpinäkyviä nää ketjut.
Ja kyllä, mulla on lähipiirissä myös eronneita ja kukaan heistä, eikä kukaan oikean elämän ihminen josta olen edes kuullut, kokenut moista. Jos yksittäistapauksia löytyy niin uskon että taustalla on muutenkin ollut pahoja mielenterveysongelmia. Ne ovat kuitenkin aika harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos asiaa kysyy jo eroperheidem täysi-ikäisiltä lapsista, niin luulen olevan juuri päinvastoin, mitä ap. esittää, ettei isällä ole lapselle sitä aikaa, ei edes lomien aikana, tai jos lapsi sattuu sairastumaan ja muutenkin isä-lapsi suhde on etäinen. Ja moni mies maksaa lapselleen vain minimin, sen pari sataa ja jos ei olisi äitiä tai äidin puolen sukulaisia, niin lapsi elää käyhyydessä.
Näin oli itselläni ja kaveripiirissä. Eipä juuri isää kiinnostanut, paitsi jos lapsi sattui menestymään, silloin haluttiin ottaa kunnia, ei muuten.
Ja eikä siinä äitiä tarvinnut vierottamaan, sen teki ihan isä itse, hylkäämällä lapsensa.
Kyllä se yleensä on äiti joka hylkää lapsen . Isää tästäkin syytetään .
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan mies haluaa lapsia naisen kanssa. Naiset ovat miehelle myrkkyä.
Juuri näin. Miksi miehet ovat edes naisten kanssa, kun tarjolla on tasokasta miesseuraa. Miehet paneskelemaqn toistensa miesten kanssa, niin mitään ongelmia ei ole lapsista tai elareista tai naisista.
Tyhmyyfestä sakotetaan ap. Valitse kumppaniksi miesseuraa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tällaisia kommentteja tulee näihin keskusteluihin. Kun aiheena on isät, jotka haluavat olla lastensa elämässä, mutta äiti estää. Se on ihan eri asia, jos isää ei kiinnosta. Tosin vieraannuttaja saa usein lapsen uskomaan, ettei isää kiinnosta. En yllättyisi, vaikka kohdallasi olisi siitä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Idän trollien aivopesua koko ketju, että suomalaisten lisääntymishalut vähenisi. Samalla rajan takana kehoitetaan synnytystalkoisiin uutta tykinruokaa tuottamaan.
Niin läpinäkyviä nää ketjut.
Ja kyllä, mulla on lähipiirissä myös eronneita ja kukaan heistä, eikä kukaan oikean elämän ihminen josta olen edes kuullut, kokenut moista. Jos yksittäistapauksia löytyy niin uskon että taustalla on muutenkin ollut pahoja mielenterveysongelmia. Ne ovat kuitenkin aika harvinaisia.
Noin 10 %:SSA erotapauksista on kyse vieraannuttamisesta. Vuosittain eron kokee noin 30 00 lasta. Näistä noin 2000 päätyy oikeuteen huoltoriitana. Niissä on usein taustalla vieraannuttaminen.
Nykyään eläminen on niin julmetun kallista ettei naiset todellakaan haaveile yksinhuoltajuudesta.
Ei nainen lähde lapsi kainalossa parisuhteesta, mikäli mies on tervepäinen. Ei todellakaan. Aina hälytysmerkki, mikäli näin on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole Suomessa minkäänlaisia oikeuksia lapsiin.
On, ja vaikka kuinka vaikeassa erossa sen saa taisteltuaan jos oikeasti haluaa. Näennäisuhriutuminen on turhaa. Vierestä seurannut kuinka isä taisteli lapsen tapaamisoikeuden itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen lähde lapsi kainalossa parisuhteesta, mikäli mies on tervepäinen. Ei todellakaan. Aina hälytysmerkki, mikäli näin on käynyt.
Kyllä lähtevät silloin kun haluavat omia lapset. Lähtevät myös ihan vaihtelun halusta tai voimaantuakseen. Miehille avioliitto on paljon pyhempi kuin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut ystäväni sanoi osuvasti, ettei yksikään äiti huvikseen pura lapsilta perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eronnut ystäväni sanoi osuvasti, ettei yksikään äiti huvikseen pura lapsilta perhettä.
Elätte jossakin satumaailmassa, jos kuvittelette että kaikki äidit ovat kunnollisia ihmisiä.
Ei minua yhtään haitannut, että äitini huolehti ja isääni tarvitsi nähdä silloin tällöin. Isä ei edelleenkään tiedä lapsensa syntymäpäivää, niin paljon häntä lapsensa kiinnostaa.
Joo ei kai nykysuomeen enää lapsia tehdä. Pistetään Suomi pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan mies haluaa lapsia naisen kanssa. Naiset ovat miehelle myrkkyä.
Joo, pillu riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä ole mitään arvoa täällä Suomessa . Pelkästään äitejä / naisia paapotaan . Kannattaa muuttaa pattijoelle ja ottaa kainaloon kaunis thaikku tyttö .
Juuri näin! Pattaya on miehen paikka